Hop til indhold
ungfyr94

Rose i Vejle = Ja dak, Ja dak oooog Ja dak

Recommended Posts

Nu har jeg også haft den udsøgte fornøjelse at besøge Rose. 
Dette er jo bestemt ikke den første anmeldelse af hende, men i skal ikke snydes for min. 
 

Jeg ankom til stedet og forventede mig meget. Det levede hun bestemt op til. 
Vi startede med lidt massage og lidt snakken frem og tilbage. Hun er super frisk og nem at snakke med. Derudover er hendes krop skåret af noget fra en anden verden. Når man som mig er rimelig glad for store bryster, så bliver man bestemt IKKE skuffet ;) 

Jeg vendte mig om og hun startede med håndarbejde og det franske. Jeg er normalt bestemt ikke til håndarbejde, men det har hun helt bestemt papir på. Det franske var også super! 
 

Finalen var selvfølgelig en rundtur i alle stillinger, spansk, en tur i “røveren” og bare alt hvad man havde håbet på. 
 

Til alle der går og overvejer om hun er besøget værd. Så læs min anmeldelse igen og se om i kan finde noget negativt. Spoiler alert. Det kan i ikke.

Hun smutter tilbage til Thailand til August til info. 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var i nærheden af Vejle tænkte jeg ville se om jeg kunne være så heldig at få en aftale Med Rose. Det lykkes og 45 minuter senere var jeg ved Adressen.

Hold da Fast hun er Hot!  Sikke en krop, og Fantastisk Fræk. Jeg fik en time med hende Og det var en af mine Bedste oplevelser til Dato.(og man har da været lidt omkring og prøvet en del) Da jeg var kommet (altså lillemand), fik jeg lidt massage, og så fik hun liv i dyret igen, hvilket sjældent sker i min alder og vi tog en omgang til. Jeg er bange for at Bilen tit kommer forbi Vejle den næste stykke tid...Fu.. det var godt!!

Til justforFun, jeg parkerede i en gade tæt på, 2 min gang derfra.

Redigeret af Vidartor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vidartor skrev, for 1 time siden:

Da jeg var i nærheden af Vejle tænkte jeg ville se om jeg kunne være så heldig at få en aftale Med Rose. Det lykkes og 45 minuter senere var jeg ved Adressen.

Hold da Fast hun er Hot!  Sikke en krop, og Fantastisk Fræk. Jeg fik en time med hende Og det var en af mine Bedste oplevelser til Dato.(og man har da været lidt omkring og prøvet en del) Da jeg var kommet (altså lillemand), fik jeg lidt massage, og så fik hun liv i dyret igen, hvilket sjældent sker i min alder og vi tog en omgang til. Jeg er bange for at Bilen tit kommer forbi Vejle den næste stykke tid...Fu.. det var godt!!

Til justforFun, jeg parkerede i en gade tæt på, 2 min gang derfra.

Heldigt lige at kunne få en aftale..   Har prøvet 4 gange uden held....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener Vejle kommune burde indstifte noget slags stipendium til Rose, fordi hun gør byen attraktiv og lokker så mange besøgere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...