Hop til indhold
UnderSolen

Randers/Viborg thai med bad mulighed?

Recommended Posts

fila skrev, for 20 timer siden:

Lie, Mariagervej 32, Randers plejer at annoncere på ann.light, at der skal tages bad, så de må have ét. Jeg kender ikke noget til stedet.

https://annoncelight.dk/showad/245723

 

Mayday skrev, for 16 timer siden:

Tjek lige anmeldelser inden der bestilles tid

Tak for svar.

Kiggede lidt rundt på anmeldelser omkring Lie og jeg kommer ikke til at besøge hende. Desværre. 
Er hun virkelig den eneste hvor det er muligt med bad, i det område jeg spørg til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 9 timer siden:

 

Tak for svar.

Kiggede lidt rundt på anmeldelser omkring Lie og jeg kommer ikke til at besøge hende. Desværre. 
Er hun virkelig den eneste hvor det er muligt med bad, i det område jeg spørg til?

 

udbuddet af thaipiger har været meget lavt under corona da de af åbenlyse årsager ikke kan hente piger hertil. Mon ikke det ændre sig når vi kommer hen på efteråret/vinter. Flere steder er også lukket ned efter hvad jeg har læst mig til. Enjoy i vestergade har også bad. Men hun er ikke min type. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så ikke anbefale Yomi, V. Kirkestræde. Havde aftale med Emmee, som er på billederne. Efter ti minutters god massage gik hun og en anden kom og smurte olie på, ikke meget massage. Havde ikke set de byttede, men kunne tydeligt mærke forskel. Da jeg spurgte hvorfor de byttede, var svaret, at Emmee havde travlt den dag. Så kan jeg jo ikke bruge en aftale til noget. 
Tror ikke man kan bruge anbefalinger til så meget. Man må prøve sig frem.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du søger et bad i Viborg, så ringer du til Ann på Skottenborg. 25772681

Hvis du søger et bad i Randers, så skriver du til Nana på Nørrebrogade. 50662999

Inden badet kan du så begge steder få en helt fantastisk god massage. De kan begge få dig til at sige AV, men de kan også dæmpes lidt, hvis det er det du behøver.

Hobro kender jeg ikke noget til, men glem bare alt om det, der er nok varmt vand de to andre steder.

Så det er bare med at komme af sted. God fornøjelse.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn
Storspilleren skrev, 1 time siden:

Hvis du søger et bad i Viborg, så ringer du til Ann på Skottenborg. 25772681

Hej, hvad tilbyder Ann, hvordan ser hun ud og hvad prisniveau er vi i? Du er velkommen til at skrive i pm :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 10 timer siden:

Hvis du søger et bad i Viborg, så ringer du til Ann på Skottenborg. 25772681

Hvis du søger et bad i Randers, så skriver du til Nana på Nørrebrogade. 50662999

Inden badet kan du så begge steder få en helt fantastisk god massage. De kan begge få dig til at sige AV, men de kan også dæmpes lidt, hvis det er det du behøver.

Hobro kender jeg ikke noget til, men glem bare alt om det, der er nok varmt vand de to andre steder.

Så det er bare med at komme af sted. God fornøjelse.:)

Tak, for svar.. 

Jeg har været begge stedet, men var ikke klar over at man kan få et bad der. 

Det var desværre ikke Ann selv jeg fik massage af, men hos Nana bliver der godt nok taget ved. :)

Måske de skal prøves igen..... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 11 timer siden:

Hvis du søger et bad i Viborg, så ringer du til Ann på Skottenborg. 25772681

Hvis du søger et bad i Randers, så skriver du til Nana på Nørrebrogade. 50662999

Inden badet kan du så begge steder få en helt fantastisk god massage. De kan begge få dig til at sige AV, men de kan også dæmpes lidt, hvis det er det du behøver.

Hobro kender jeg ikke noget til, men glem bare alt om det, der er nok varmt vand de to andre steder.

Så det er bare med at komme af sted. God fornøjelse.:)

Tilbyder Ann egentlig mere end hj? Har ikke hørt om nogen som fik mere end en god massage med hj hos hende. 

Skriv gerne PB, hvis det skal være diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn
Mastager skrev, 1 time siden:

Tilbyder Ann egentlig mere end hj? Har ikke hørt om nogen som fik mere end en god massage med hj hos hende. 

Skriv gerne PB, hvis det skal være diskret. 

Er også interesseret :P

Og igen, er der nogen der kan fortælle hvordan Ann ser ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heretoearn skrev, 1 time siden:

Er også interesseret :P

Og igen, er der nogen der kan fortælle hvordan Ann ser ud? 

Ann er en dejlig kvinde. Pæn, efter min mening. Ok krop.

Ved at være lang tid siden jeg har besøgt hende, netop fordi der intet andet end hj var at hente hos hende.. måske det er lavet om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til dem der har skrevet i tråden.

Ann er en virkelig sød og behagelig kvinde. Flot og velplejet krop.

Jeg har aldrig hørt om eller fornemmet, at hun tilbyder mere end HJ som afslutning. Hvis hun gør, så vil jeg i hvert fald føle mig lidt snydt. Jeg kunne forestille mig, at hun har mange kunder der kommer hos hende for at få hendes fantastiske massage. Jeg er også blevet masseret af en medhjælper hos hende. Jeg havde bestilt 90 minutter, og forventede ikke at hun ville tage fat som Ann gør det. Inden hun startede kom jeg så (måske lidt provokerende) til at sige at jeg ønskede noget massage jeg kunne mærke. De viste sig så, at det åbenbart ikke var hende der masserede trådstarter. Efter lidt tid med vand i øjnene måtte jeg krybe til korset og bede om nåde.

Priserne for både det ene og det andet er ganske som du betaler alle andre steder, og der er fuld værdi for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...