Hop til indhold
Guest100

Lora Frederikshavn

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/279521

en lille anmeldelse på ovennævnte. Foto’s er yderst vellignende, flotte bryster og en slank krop med former på bagdelen. Diskret sted hvor du bliver guidet når du ankommer. Købte 30 min med sex og massage. Blev sprittet godt af på hænder og i skridtet. Hun startede med lidt massage og fik liv i lillemand. Så på med kondom, først langsomme sug, derefter mere vildt. Måtte stoppe hende efter 5 min. Så ville hun bagfra hvilket tænder mig, så fik da lige spurgt om det var to omgange i de 30 min, niks! Så i missionær hvor jeg sluttede. Så om på maven og massage i 15 min hvor vi snakkede om løst og fast. Hun er meget sød af væsen, nem at snakke med men intet GFE over seancen, hun styrer, vil ikke slikkes, berøringsvenlige bryster men på mig virkede det klart om hun ville gøre mig færdig i en fart. Hun fortalte hun tidligere har været i Søndergade 185. Meget ivrig for at snakke. For mig bliver det ikke en gentagelse men har du brug for en hurtig omgang, så hun skide sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der ingen grund til at købe mere end 15 minutter, jeg kommer ikke for at snakke :P
så kan man lige sunde sig og komme tilbage hvis man har lyst til en tur mere 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...