JenniferRomantica 18102 Skrevet 9. Juni, 2021 De første par dage med Early bird konceptet er gået over alt forventning.. Det simpelthen fantastisk når man lykkes i noget "nyt" synes jeg.. Endnu engang blev det mig tydeligt at folk der booker i god tid bare er mere stabile.. Ud af mine bookede tider vil jeg sige at 98% af dem er kommet.. En er en fast gæst der måtte melde afbud så fuld forståelse der.. Og indtil videre har 50% af de bookede aftaler til i morgen på det koncept bekræftet vores aftaler.. De spontane aftaler der er lavet på dagen, eller natten før, der hedder det nok nærmere 15 % der er kommet.. Det er altså ikke at melde afbud hvis man svarer på den sms hvori jeg skriver, og spørger om du er forsinket eller forhindret, bare lige fyi.. Det sjovt nok sket en del gange i dag, at folk har haft den forståelse.. Tak for alle jeres input osv omkring konceptet.. Endnu er jeg ikke rendt i nogen prispresserer eller noget synderligt anderledes klientel end det jeg plejer at betjene og hygge mig med.. Fingers crossed for at det fortsætter på den måde.. Jeg er i hvertfald bidt af hvor meget nemmere det har gjort min planlægning og hvor meget sjældnere jeg skal hører "Dårlig sex" eller "Argh dér".. Måske skulle tråden have været i hyggesnak ved nærmere eftertanke.. Selv os "gamle" kan jo fejle.. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 9. Juni, 2021 (edited) Det lyder godt at det har været en succes med dit nye format så at tænke anderledes kan vist godt give pote, så det kan blive bedre for dig. Glæder mig til du lægger vejen forbi København igen for så jeg kan komme forbi og møde dig og nyde dit dejlige selskab igen Redigeret 9. Juni, 2021 af Fedtmules bror 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 9. Juni, 2021 Dejligt det indtil videre er en succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 9. Juni, 2021 Hvad går det mere præcist ud på Hvor meget giver du i rabat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18102 Skrevet 9. Juni, 2021 Isenvad skrev, for 5 minutter siden: Hvad går det mere præcist ud på Hvor meget giver du i rabat. Jeg har lavet en tråd omkring emnet herinde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 9. Juni, 2021 Deligt Jenny, jeg havde det på fornemmelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 10. Juni, 2021 Er du egenligt flyttet til det jyske Jennifer ? Syntes efterhånden du opholder dig mere i det jyske efter du er stoppet i saunaklubben . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 10. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 1 time siden: Er du egenligt flyttet til det jyske Jennifer ? Syntes efterhånden du opholder dig mere i det jyske efter du er stoppet i saunaklubben . Hvor godt-folk er.... /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 10. Juni, 2021 Hej Jennifer. Mange af os ønsker på forhånd at vide i hvilket område du holder til. F.eks. er Købehnavn jo et stort område - det kan sagtens betyde 1-2 timer ekstra i toal tid for transport i myldretiden. Som du måske husker nævnte jeg for dig at bare nærmeste S-tog, metro eller kendt seværdighed kan hjælpe meget (her i København ihverfald). Støvring/Hadsten er ikke så stor. Jeg er sikker på at hvis du kommer nærmere mig på et tidspunkt, så skal jeg nok lave en "Early bird" tilmelding . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18102 Skrevet 11. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 20 timer siden: Er du egenligt flyttet til det jyske Jennifer ? Syntes efterhånden du opholder dig mere i det jyske efter du er stoppet i saunaklubben . Uhh jeg har nu altid boet i det jyske.. Men ja.. I privat diskret segmentet der er konkurrencen bare ufattelig stor i København og især for en som mig der ikke tilbyder superfransk.. Så lige nu holder jeg mig mest i Jylland.. Vi har dog overvejet Fyn men det må komme med tiden.. Det heller ikke det nemmeste at finde egnet steder hvor man er ønsket.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18102 Skrevet 11. Juni, 2021 horny69 skrev, for 17 timer siden: Hej Jennifer. Mange af os ønsker på forhånd at vide i hvilket område du holder til. F.eks. er Købehnavn jo et stort område - det kan sagtens betyde 1-2 timer ekstra i toal tid for transport i myldretiden. Som du måske husker nævnte jeg for dig at bare nærmeste S-tog, metro eller kendt seværdighed kan hjælpe meget (her i København ihverfald). Støvring/Hadsten er ikke så stor. Jeg er sikker på at hvis du kommer nærmere mig på et tidspunkt, så skal jeg nok lave en "Early bird" tilmelding . Jeg skriver det bag øret til næste gang vi finder vej til København.. Jeg håber vores veje krydses så.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 11. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden: Uhh jeg har nu altid boet i det jyske.. Men ja.. I privat diskret segmentet der er konkurrencen bare ufattelig stor i København og især for en som mig der ikke tilbyder superfransk.. Så lige nu holder jeg mig mest i Jylland.. Vi har dog overvejet Fyn men det må komme med tiden.. Det heller ikke det nemmeste at finde egnet steder hvor man er ønsket.. Syntes nu du er lige så attraktiv som de bedste piger i kbh og dine priser er helt fair, så jeg vil gerne ha en hyggestund med dig, næste gang du er i kbh. Det jeg kan lide ved dig, er bla at du virker som om du bare er dig, når du skriver, uden facade, tror man får det man ser mht dig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 221 Skrevet 11. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Men ja.. I privat diskret segmentet der er konkurrencen bare ufattelig stor i København og især for en som mig der ikke tilbyder superfransk.. Så lige nu holder jeg mig mest i Jylland.. Vi har dog overvejet Fyn men det må komme med tiden.. Det heller ikke det nemmeste at finde egnet steder hvor man er ønsket.. En idé kunne måske være at pejle interessen fra "early birds" i København med omegn? Hvis du kommer til KBH i juli eller august er jeg frisk på en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 11. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 6 timer siden: Syntes nu du er lige så attraktiv som de bedste piger i kbh og dine priser er helt fair, så jeg vil gerne ha en hyggestund med dig, næste gang du er i kbh. Det jeg kan lide ved dig, er bla at du virker som om du bare er dig, når du skriver, uden facade, tror man får det man ser mht dig . Jennifer er helt bestemt ligetil at snakke med og være sammen med. Helt bestemt et besøg værd! Jeg kan sagtens finde på at besøge Jennifer igen hvis diverse kalendere og geografisk placering spiller sammen igen en dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg