Hop til indhold

Recommended Posts

otto06 skrev, den 24.7.2021 at 21:21:

MEGET misundelig:P

Så fik jeg nogle penge i ovskud, brugte dem på min thai-pige, denne gang 1 times god sex for 1.500. Hun var helt oppe at køre, slikkeri på fissen i ca. 45 minnutter, hendes klitoris var meget følsom !!!! afsluttet med samleje i forsklillige stillinger hvor hun støøøønde meget højt, hun var sjask våd i fissen til sidst. Gentages når der er økonomi til det !!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, 1 time siden:

Så fik jeg nogle penge i ovskud, brugte dem på min thai-pige, denne gang 1 times god sex for 1.500. Hun var helt oppe at køre, slikkeri på fissen i ca. 45 minnutter, hendes klitoris var meget følsom !!!! afsluttet med samleje i forsklillige stillinger hvor hun støøøønde meget højt, hun var sjask våd i fissen til sidst. Gentages når der er økonomi til det !!!!!!!!

Hvad hed hun så denne gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jørgen55 skrev, 1 time siden:

Så fik jeg nogle penge i ovskud, brugte dem på min thai-pige, denne gang 1 times god sex for 1.500. Hun var helt oppe at køre, slikkeri på fissen i ca. 45 minnutter, hendes klitoris var meget følsom !!!! afsluttet med samleje i forsklillige stillinger hvor hun støøøønde meget højt, hun var sjask våd i fissen til sidst. Gentages når der er økonomi til det !!!!!!!!

Lyder som en noget ufølsom klitoris, hvis du skulle bruge 45 minutter af din betalende 1500 kroners time for at slikke den følsom. Men ja så er det vel også forståeligt, at hun var drivvåd af alt din egen savlen i hendes underliv. 

Næste gang skulle du måske høre hende om det ikke var fair om hun betalte dig for at blive slikket i så lang tid også når hun nu er din thai-pige. Der må være noget rabat at hente der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bgo skrev, for 21 minutter siden:

Hvad hed hun så denne gang

Det får du  ikke at vide, du må prøve at spørge efter en kvinde med sillicone-bryster !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 33 minutter siden:

Lyder som en noget ufølsom klitoris, hvis du skulle bruge 45 minutter af din betalende 1500 kroners time for at slikke den følsom. Men ja så er det vel også forståeligt, at hun var drivvåd af alt din egen savlen i hendes underliv. 

Næste gang skulle du måske høre hende om det ikke var fair om hun betalte dig for at blive slikket i så lang tid også når hun nu er din thai-pige. Der må være noget rabat at hente der. 

Jeg betaler hvad det koster. jeg er ikke nogen kræmmer, iøvrigt er det  ikke mit salv når hun får en sprøjte-orgasme, Spar mig får flere af dine dumme kommentar. Du er meget negativ, så pis af !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her. Tal pænt til hinanden. Flere har fået ban fra tråden. Inkl. trådstarter. 
 

Bryan Mills

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...