Hop til indhold
Guest VarmePia

Uretfærdig klage

Recommended Posts

Ja, vores skattekroner går da til noget.. Et ustruktureret og uretfærdigt system

Vil du hellere være uden ALLE dine rettigheder og være fri for at betale skat, men i stedet afgifter?

der tager fra de fattige og giver til de rige og som jeg brækker mig over at skulle bidrage til

Jeg brækker mig også over det og jeg bor ikke en gang i Danmark :)

Herudover kan jeg dog ikke genkende, at jeg bliver rigere på bekostning af samfundets svageste. Jeg arbejder hårdt og betaler meget i skat, men jeg modtager absolut ingen tak/ydelse fra det danske samfund tilgengæld, så hvor er det jeg får fra de fattige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Ja, vores skattekroner går da til noget.. Et ustruktureret og uretfærdigt system der tager fra de fattige og giver til de rige og som jeg brækker mig over at skulle bidrage til...

Kære X-pige, hvor på jordkloden finder du et samfund, der er mere generøst over for fattige, syge, gamle og arbejdsløse end netop det danske?

I årevis betalte vellønnede, veluddannede lønmodtagere mere end 60% af sidst tjente krone i skat, hvilket nu er lempet en smule for at holde på de veluddannede, så de ikke allesammen emigrerer til Schweiz og USA(!)

Mange af disse højtlønnede anså Danmark for at være et "lommepengesamfund"... :mrgreen:

Heller ikke du er vel interesseret i et samfund, der primært består af "Dovne Robert'er" og div. andre grupperinger af overførselsmodtagere, for hvor skal overførslerne og øvrig velfærd til sidst så komme fra? 8-);)

Det danske overførselssamfund er skabt gennem de sidste 50-60 år af diverse velmenende og ubegavede politikere fra navnlig Radikale Venstre og Socialdemokratiet, som ikke har forstået, at Verdens højeste kontanthjælp virker lige så tiltrækkende på analfabeter fra 3. verdens lande som en krukke honning virker på en sværm af bier.

Prøv at filosofere lidt over, hvad de seneste 50 års indvandrings-/familiesammenførings-/flygtningepolitik har kostet det danske samfund, og hvad det har betydet for den såkaldte sammenhængskraft i samfundet... og forestil dig så, hvordan det vil blive de næste 50 år :roll::idea:

Men jeg er da godt klar over, at i din optik, er det "de rige svin", der er skyld i det hele ;) :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

nu kender jeg flere af mændene i blåt, og de tager tingene alvorlige også med luderne...

har spurgte, de fortæller så hvad de oplever med pigerne, hvilke ikke altid lige taler til faget gode sag

et eks på at politiet forsøger..

http://jyllands-posten.dk/aarhus/krimi/ ... tituerede/

skulle de indkalde alle mænd i århus til id visninger for de piger? før det ok?

det svært når man udsættes for vold eller andre overgreb, og man føler oftest sagen er lige til, det er virkelige noget andet når det skal bevise i retten, så det svær ord mod ord...

og hvordan skal en dommer finde ud af at kunde ikke havde købt en oplevelse med "voldtægt".

men det kræver man siger noget, før politiet kan forsøge at gøre noget, og desværre oplever mange at politiet ikke har resousserne til at forfølge alle sager lige hårdt/godt...

se på indbrud, der laver man en anmeldelse over nette i dag og så håbe på evt politiet "gider" komme forbi, og mange føler det som en vild krænkelse af deres privat hjem, at fremmede har været inde og bestjælet dem, eller slået ned i byen en aften, hvor mange gange tror i at politiet kan finde dem, hvis beviser er små vidner få....

men jeg høre det mere som om at man ynker sig selv, og giver sig selv en grund til at ikke at betale skat til "lorte samfundet", når man arbejder...

man får mange lorte oplevelser når man arbejder med mennesker, for der er virkelige mange tosse derude, sjovt nok...'

så på hvad en almenlige politimand/kvinde skal finde sig i, brandmænd, socialrådgiverne osv.

men selvtægt går begge vejen skal jeg sige, så kan flere kunder finde på at "kræve deres ret".

man får en større hund en cheri eller større venner...

så i ligger selv op til at "kunder" begår selvtægt mod pigerne, så klage ikke hvis og når det sker...

Hvis vold+voldtægt mod arbejde piger er så høj, er det så ikke en sag for forbundet?

Ps. samt BL hvordan forventer du tak af det danske samfund, du betaler ikke skat til det??

eller er vi begyndt at dobbelt beskatte folk som bosætter sig i Sverige?

samt har du huske at takke for din uddannelse mv da du fik den???

jeg kan brække mig af folk som mener de skal have særlige takke kort fordi de betaler skat, huske nu på hvad du fået/får for de penge...

har du børn så de gratis skole samt pasning(ja du betaler cirka 30% af prisen selv), din egen uddannelse, du har sikkert også en gang været syg, det koster, måske dit barn været syg, osv.

fordeling er selvfølgelige noget man kan tale om...

hvis man rejser ser man verden at det kan være meget hårdt med andre folk samfund opbygning der ikke så meget at give af til de fattig...

min indlæg min tanke

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære X-pige, hvor på jordkloden finder du et samfund, der er mere generøst over for fattige, syge, gamle og arbejdsløse end netop det danske?

I årevis betalte vellønnede, veluddannede lønmodtagere mere end 60% af sidst tjente krone i skat, hvilket nu er lempet en smule for at holde på de veluddannede, så de ikke allesammen emigrerer til Schweiz og USA(!)

Mange af disse højtlønnede anså Danmark for at være et "lommepengesamfund"... :mrgreen:

Heller ikke du er vel interesseret i et samfund, der primært består af "Dovne Robert'er" og div. andre grupperinger af overførselsmodtagere, for hvor skal overførslerne og øvrig velfærd til sidst så komme fra? 8-);)

Det danske overførselssamfund er skabt gennem de sidste 50-60 år af diverse velmenende og ubegavede politikere fra navnlig Radikale Venstre og Socialdemokratiet, som ikke har forstået, at Verdens højeste kontanthjælp virker lige så tiltrækkende på analfabeter fra 3. verdens lande som en krukke honning virker på en sværm af bier.

Prøv at filosofere lidt over, hvad de seneste 50 års indvandrings-/familiesammenførings-/flygtningepolitik har kostet det danske samfund, og hvad det har betydet for den såkaldte sammenhængskraft i samfundet... og forestil dig så, hvordan det vil blive de næste 50 år :roll::idea:

Men jeg er da godt klar over, at i din optik, er det "de rige svin", der er skyld i det hele ;):!:

Jeg kunne dårligt være mere enig!

Og det sjove er, at også min 3 sorte valgdøtre klapper i hænderne og forbander de politikere, som ingen konsekvens udviser for de indvandrere, der blot står med hænderne fremme og stiller krav om særbehandling uden nogen reel hensigt om at yde noget for samfundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære X-pige, hvor på jordkloden finder du et samfund, der er mere generøst over for fattige, syge, gamle og arbejdsløse end netop det danske?

Frankrig er et godt bud.

Og før du går helt i anti-rødt selvsving, så blev Schülters og Nyrups gode og nødvendige reformer erstattet af Anders Fogh, der stak en støvsuger i pengene fra Nordsøen og overlod hele lortet til Lars Lykke.

Og til klassikeren om, at man bare skal give til virksomhederne, fordi så skaber de alle landets jobs, så er der nogen, der burde fortælle om det til LEGO, der oplever deres største overskud nogensinde og alligevel nedlægger arbejdspladser i Danmark, fordi de er billigere i andre lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frankrig er et godt bud.

Og før du går helt i anti-rødt selvsving, så blev Schülters og Nyrups gode og nødvendige reformer erstattet af Anders Fogh, der stak en støvsuger i pengene fra Nordsøen og overlod hele lortet til Lars Lykke..

Din "argumentation" er tankevækkende... 8-):lol:

Du har siger og skriver eet bud på et land i hele verden, hvor man har bedre velfærd end i Danmark.

Skal vi så ikke holde en stor fest? :mrgreen:

Om Frankrig har bedre velfærd end Danmark, kan vel også diskuteres!?

De syge bliver behandlet med større respekt, og kræftbehandlingen anses for væsentlig bedre på franske sygehuse end danske.

Men hvad med kontanthjælp, dagpenge, efterløn(!) o.l....?

http://www.politisk-ukorrekt.dk/?p=877

Anders Fog er jeg ingen stor fan af, men en "støvsuger" kan du selv være! 8-) :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du hellere være uden ALLE dine rettigheder og være fri for at betale skat, men i stedet afgifter?

Nej, men jeg vil have lov at komme på krisecenter, selvom jeg er prostitueret og ikke bo blandt hjemløse og narkomaner på et forsorghjem efter sådan en oplevelse her: http://www.mja.dk/mobil/article_view.ph ... _id=162613

Når jeg går til lægen med mén, så vil jeg behandles ligeværdigt og ikke spises af med en arrogant og uretfærdig behandling.

Mine skattekroner ser jeg helst ikke gå til offentlige ansatte, der med vilje lsder deres syg og ældre beboere falde, af egen egoisme. Mine penge går til politikere der taler for at mit arbejde skal forbydes.

Ikke alt er skidt, men der er for mange mangler til at jeg stiller mig tilfreds.

Jeg brækker mig også over det og jeg bor ikke en gang i Danmark :)

Herudover kan jeg dog ikke genkende, at jeg bliver rigere på bekostning af samfundets svageste. Jeg arbejder hårdt og betaler meget i skat, men jeg modtager absolut ingen tak/ydelse fra det danske samfund tilgengæld, så hvor er det jeg får fra de fattige?

Nu kender jeg ikke reglerne for, hvad du skal betale i skat når du ikke er bosiddende i dk, jeg aner intet om din situation og kan derfor ikke udtale mig om den.

Er ked sf at du ryger i dit røde felt over min udtalelse, for den var myntet på de allerstærkest økonomisk stillede i dk. På kongehuset. På de politikere der snyder i skat og de som først betaler deres rygekabiner til flere hundrede tusinde efter der er kommet fokus på problemet.

Jeg kender mange som er blevet svigtet fordi de samfundsmæssigt var dårligt stillede, der gøres stor forskel i dk hvor du ligger i den sociale klasse og det er dét jeg brækker mig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din "argumentation" er tankevækkende... 8-):lol:

Du har siger og skriver eet bud på et land i hele verden, hvor man har bedre velfærd end i Danmark.

Skal vi så ikke holde en stor fest? :mrgreen:

Om Frankrig har bedre velfærd end Danmark, kan vel også diskuteres!?

De syge bliver behandlet med større respekt, og kræftbehandlingen anses for væsentlig bedre på franske sygehuse end danske.

Men hvad med kontanthjælp, dagpenge, efterløn(!) o.l....?

http://www.politisk-ukorrekt.dk/?p=877

Anders Fog er jeg ingen stor fan af, men en "støvsuger" kan du selv være! 8-):mrgreen:

Din egen argumentation er også ganske interessant. Du beder folk nævne, hvor man finder et bedre samfund end Danmark, og så når der kommer er bud, så er det fjollet, fordi der kun er et. Hvis der skal mere en ét bud til, så lad være med at spørge om bare et.

Og at Anders Fogh brugte løs af pengene fra Nordsøen er sådan set ingen hemmelighed:

http://politiken.dk/politik/ECE1155740/ ... oergensen/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ked sf at du ryger i dit røde felt over min udtalelse

Det var jeg ikke klar over. Hvor gør jeg det? :)

for den var myntet på de allerstærkest økonomisk stillede i dk. På kongehuset. På de politikere der snyder i skat og de som først betaler deres rygekabiner til flere hundrede tusinde efter der er kommet fokus på problemet.

Nu tilhører hverken det danske kongehus eller politikere de allerstærkest økonomisk stillede i Danmark.

Dronningen "tjener" ikke specielt meget, og slet ikke med tanke på de udgifter hun har.

Jeg kender mange som er blevet svigtet fordi de samfundsmæssigt var dårligt stillede, der gøres stor forskel i dk hvor du ligger i den sociale klasse og det er dét jeg brækker mig over.

Nogle mennesker bliver helt klart uretfærdigt behandlet og det skal der bestemt gøres noget ved.

Dog vil jeg så sige, at der er ufattelig mange mennesker i Danmark der er på pension og offentlig støtte af forskellig slags.

Jeg har arbejdet som sælger igennem flere år, altså telefonsælger, og mange gange var 8 ud af 10 jeg ringede til ikke på arbejdsmarkedet. Det er helt klart over det faktiske tal, men det siger alligevel lidt om hvor få mennesker, der er i arbejde.

En stor del af de mennesker har virkelig behov for at være der, for at komme ovenpå igen rent økonomisk, socialt etc., men jeg er overbevist om, at mange af dem der er på offentlig støtte, har det godt med ikke at behøve at arbejde og at de hver måned får penge ind på kontoen fra det offentlige.

Tag to eksempler på mennesker, som jeg har mødt:

1. Jeg spurgte en gang en bekendt til en af mine businesspartners, om hun ikke ville have et arbejde, så hun kunne have lidt mere hver måned til sig selv og hendes datter (manden var smuttet).

Hun svarede, at hun havde det godt med at gå på støtten og få penge hver måned.

Jeg behøver ikke lave noget, og hvis jeg skulle arbejde som kassedame i Netto, havde jeg kun fået 500 kr. ud mere hver måned.

Jeg sagde til hende, at hun ikke behøver at søge et job i Netto (jeg har selv siddet i kassen og synes bestemt ikke det var sjovt - det var dog lærerigt); hun kunne tage en HF eller en anden uddannelse og på den måde kvalificere sig til et bedre job.

Jeg tilbød hende endda at betale for en babysitter, hvis hun ville i gang med at studere, så hun kunne få et job hun brændte for.

Hun svarede: "Men jeg får penge hver måned, og jeg behøver ikke at arbejde. Desuden så gider jeg ikke stå op hver dag og skulle afsted på job."

Samtidig er rigtig god til at skyde skylden på samfundet, de rigeste i samfundet og alle andre end hende selv, at hun bor i en lille lejlighed og at hun ikke har råd til at tage på ferie eller købe fine gaver til sit barn - for det er da ikke hendes skyld. Hun er jo et produkt af den sociale arv!

En anden episode var da jeg sammen med en god veninde sad og spiste en pizza på et lokalt pizzeria i min gamle fødeby.

Vi spiste vores pizza og snakkede om gamle dage, da en veninde (og dennes mand) til min veninde kom ind for at skulle hente et par pizzaer.

Min veninde kommenterede på hendes venindes nye flotte håndtaske, og spurgte hvordan hun havde råd til det når de havde en lille baby og en trængt økonomi. Hun fik svaret: "Vi har lige fået børnepenge, og min mand [mandens navn] har sørget for at blive sygemeldt fra arbejdet, så han kan arbejde sort.

Selv er jeg jo på forældreorlov".

Min veninde spurgte, jamen hvor er Jeres barn henne nu (de kom uden barn)?

"Vi dumpede barnet hos min mor, vi gad ikke have ham med i aften. Vi skal jo også i bio, og senere på måneden skal vi til Paris. Der passer min veninde ham"

De to er også typen, der klager over, hvor hårdt de har det økonomisk og at de aldrig opnår noget i livet, for igen er det jo samfundets skyld.

Selv kommer jeg fra den lavere middelklasse, og vi havde det absolut ikke let derhjemme rent økonomisk, men der var kærlighed og en masse støtte til at kæmpe for det jeg brændte for.

Det har ikke været let, og det har krævet UTROLIG hårdt arbejde, lidt blod og en masse tårer at nå dertil hvor jeg er i dag.

Jeg er ikke rig som Lars Larsen, men jeg har da penge på kontoen, og igen så har jeg ikke oplevet at jeg har fået penge fra de fattigste i Danmark.

Så min pointe er, at uanset hvilken social klasse man er i nu eller kommer fra, så kan man ALTID opnå det man vil, men det kræver vilje at nå dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jeg ikke klar over. Hvor gør jeg det? :)

Nu tilhører hverken det danske kongehus eller politikere de allerstærkest økonomisk stillede i Danmark.

Dronningen "tjener" ikke specielt meget, og slet ikke med tanke på de udgifter hun har.

Nogle mennesker bliver helt klart uretfærdigt behandlet og det skal der bestemt gøres noget ved.

Dog vil jeg så sige, at der er ufattelig mange mennesker i Danmark der er på pension og offentlig støtte af forskellig slags.

Jeg har arbejdet som sælger igennem flere år, altså telefonsælger, og mange gange var 8 ud af 10 jeg ringede til ikke på arbejdsmarkedet. Det er helt klart over det faktiske tal, men det siger alligevel lidt om hvor få mennesker, der er i arbejde.

En stor del af de mennesker har virkelig behov for at være der, for at komme ovenpå igen rent økonomisk, socialt etc., men jeg er overbevist om, at mange af dem der er på offentlig støtte, har det godt med ikke at behøve at arbejde og at de hver måned får penge ind på kontoen fra det offentlige.

Tag to eksempler på mennesker, som jeg har mødt:

1. Jeg spurgte en gang en bekendt til en af mine businesspartners, om hun ikke ville have et arbejde, så hun kunne have lidt mere hver måned til sig selv og hendes datter (manden var smuttet).

Hun svarede, at hun havde det godt med at gå på støtten og få penge hver måned.

Jeg behøver ikke lave noget, og hvis jeg skulle arbejde som kassedame i Netto, havde jeg kun fået 500 kr. ud mere hver måned.

Jeg sagde til hende, at hun ikke behøver at søge et job i Netto (jeg har selv siddet i kassen og synes bestemt ikke det var sjovt - det var dog lærerigt); hun kunne tage en HF eller en anden uddannelse og på den måde kvalificere sig til et bedre job.

Jeg tilbød hende endda at betale for en babysitter, hvis hun ville i gang med at studere, så hun kunne få et job hun brændte for.

Hun svarede: "Men jeg får penge hver måned, og jeg behøver ikke at arbejde. Desuden så gider jeg ikke stå op hver dag og skulle afsted på job."

Samtidig er rigtig god til at skyde skylden på samfundet, de rigeste i samfundet og alle andre end hende selv, at hun bor i en lille lejlighed og at hun ikke har råd til at tage på ferie eller købe fine gaver til sit barn - for det er da ikke hendes skyld. Hun er jo et produkt af den sociale arv!

En anden episode var da jeg sammen med en god veninde sad og spiste en pizza på et lokalt pizzeria i min gamle fødeby.

Vi spiste vores pizza og snakkede om gamle dage, da en veninde (og dennes mand) til min veninde kom ind for at skulle hente et par pizzaer.

Min veninde kommenterede på hendes venindes nye flotte håndtaske, og spurgte hvordan hun havde råd til det når de havde en lille baby og en trængt økonomi. Hun fik svaret: "Vi har lige fået børnepenge, og min mand [mandens navn] har sørget for at blive sygemeldt fra arbejdet, så han kan arbejde sort.

Selv er jeg jo på forældreorlov".

Min veninde spurgte, jamen hvor er Jeres barn henne nu (de kom uden barn)?

"Vi dumpede barnet hos min mor, vi gad ikke have ham med i aften. Vi skal jo også i bio, og senere på måneden skal vi til Paris. Der passer min veninde ham"

De to er også typen, der klager over, hvor hårdt de har det økonomisk og at de aldrig opnår noget i livet, for igen er det jo samfundets skyld.

Selv kommer jeg fra den lavere middelklasse, og vi havde det absolut ikke let derhjemme rent økonomisk, men der var kærlighed og en masse støtte til at kæmpe for det jeg brændte for.

Det har ikke været let, og det har krævet UTROLIG hårdt arbejde, lidt blod og en masse tårer at nå dertil hvor jeg er i dag.

Jeg er ikke rig som Lars Larsen, men jeg har da penge på kontoen, og igen så har jeg ikke oplevet at jeg har fået penge fra de fattigste i Danmark.

Så min pointe er, at uanset hvilken social klasse man er i nu eller kommer fra, så kan man ALTID opnå det man vil, men det kræver vilje at nå dertil.

Keep dreaming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brystlover

Må jeg godt spørge om du er dansk?

Og, hvis ja! Hvorfor bor du i Sverige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brystlover

Må jeg godt spørge om du er dansk?

Og, hvis ja! Hvorfor bor du i Sverige?

Ja, jeg er født i Danmark og har danskt pas.

Pga. kærligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, men du klager vel ikke over den lavere skat i sverige? eller hur.

Jeg havde gerne set en lidt højere skat for at forbedre flere ting herovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, hvad er det du gerne vil have forbedret her ovre om jeg må spørge?

Jeg anser ikke det Svenske samfund som dårligere end det danske, tvært i mod, så syntes jeg der er et børne/ ungdomssamfund der fungere godt, et skole og uddannelses væsen der fungere godt. En ældre forsorg der fungere godt, generelt syntes jeg ikke der mangler så meget.

Der er ikke alle de tilskud til folk der har nok, men som modsat danmark bare stadig får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, hvad er det du gerne vil have forbedret her ovre om jeg må spørge?

Jeg anser ikke det Svenske samfund som dårligere end det danske, tvært i mod, så syntes jeg der er et børne/ ungdomssamfund der fungere godt, et skole og uddannelses væsen der fungere godt. En ældre forsorg der fungere godt, generelt syntes jeg ikke der mangler så meget.

Der er ikke alle de tilskud til folk der har nok, men som modsat danmark bare stadig får.

Det er en lang historie, som vi kan tage i en anden tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, men jeg ville egentlig heller ikke indlede en debat om det svenske samfund, det kan jeg nemlig ikke, jeg er ikke en del af det og bidrager ikke direkte til det på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Nu tilhører hverken det danske kongehus eller politikere de allerstærkest økonomisk stillede i Danmark.

Dronningen "tjener" ikke specielt meget, og slet ikke med tanke på de udgifter hun har."

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... penge.html

"Nogle mennesker bliver helt klart uretfærdigt behandlet og det skal der bestemt gøres noget ved.

Dog vil jeg så sige, at der er ufattelig mange mennesker i Danmark der er på pension og offentlig støtte af forskellig slags."

Jeg er klar over dovne Robert-problematikken og jeg bryder mig heller ikke om at man feder den på en kontanthjælp, men det nytter ikke at modargumentere hvis man skal løse problemet for de hårdt trængene.

Dine eksempler er mennesker der udnytter samfundet. Skulderklap fra Joachim.

Du lyder til at være en stærk pige og det skal du være glad for. For ikke alle mennesker kommer igennem blod sved og tårer. Nogle bukker under og har dermed behov for hjælp. Den hjælp skal stå til rådighed da det bl.a er det vi betaler skat til. Du kan ikke sammenligne din - eller nogen andens historie med hinanden for vi har alle oplevet forskellige faktorer der gør os til de mennesker vi er og dovne eksempler er der nok af, men det hjælper stadig ikke de mennesker som reelt har brug for den hjælp.

"Jeg er ikke rig som Lars Larsen, men jeg har da penge på kontoen, og igen så har jeg ikke oplevet at jeg har fået penge fra de fattigste i Danmark."

Så var det højst sandsynligt heller ikke dig jeg hentydede til.

"Så min pointe er, at uanset hvilken social klasse man er i nu eller kommer fra, så kan man ALTID opnå det man vil, men det kræver vilje at nå dertil"

Yes sir.... Og de levede lykkeligt til deres dages ende.

Jeg er ikke enig med dig, men lad os stoppe den her :-)

Alt godt til dig fremover

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg er klar over dovne Robert-problematikken og jeg bryder mig heller ikke om at man feder den på en kontanthjælp, men det nytter ikke at modargumentere hvis man skal løse problemet for de hårdt trængene."

- I en debat, debatere man og kommer med argumenter, så jeg synes bestemt det nytter at argumentere. Måske mener du, modargumentere mod dig?

"Skulderklap fra Joachim."

- Hvem er Joachim?

"Du lyder til at være en stærk pige og det skal du være glad for."

- Mine venner siger, at jeg kan opføre mig som et pigebarn, når jeg bliver irriteret, men jeg er nu en mand :)

"For ikke alle mennesker kommer igennem blod sved og tårer. Nogle bukker under og har dermed behov for hjælp. Den hjælp skal stå til rådighed da det bl.a er det vi betaler skat til."

- Og det er præcis det, jeg skriver. Læs gerne mit indlæg igen.

"Du kan ikke sammenligne din - eller nogen andens historie med hinanden for vi har alle oplevet forskellige faktorer der gør os til de mennesker vi er"

- Jo, det kan jeg sagtens. Uanset hvad vi bliver udsat for i livet, står vi overfor et valg. Hvis vi VÆLGER at give op, så er det et valg.

"Så var det højst sandsynligt heller ikke dig jeg hentydede til."

- Men det var det, du skrev.

"Yes sir.... Og de levede lykkeligt til deres dages ende."

- Igen en HQ kommentar :)

"Jeg er ikke enig med dig, men lad os stoppe den her"

- Okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg er klar over dovne Robert-problematikken og jeg bryder mig heller ikke om at man feder den på en kontanthjælp, men det nytter ikke at modargumentere hvis man skal løse problemet for de hårdt trængene."

- I en debat, debatere man og kommer med argumenter, så jeg synes bestemt det nytter at argumentere. Måske mener du, modargumentere mod dig?

"Skulderklap fra Joachim."

- Hvem er Joachim?

"Du lyder til at være en stærk pige og det skal du være glad for."

- Mine venner siger, at jeg kan opføre mig som et pigebarn, når jeg bliver irriteret, men jeg er nu en mand :)

"For ikke alle mennesker kommer igennem blod sved og tårer. Nogle bukker under og har dermed behov for hjælp. Den hjælp skal stå til rådighed da det bl.a er det vi betaler skat til."

- Og det er præcis det, jeg skriver. Læs gerne mit indlæg igen.

"Du kan ikke sammenligne din - eller nogen andens historie med hinanden for vi har alle oplevet forskellige faktorer der gør os til de mennesker vi er"

- Jo, det kan jeg sagtens. Uanset hvad vi bliver udsat for i livet, står vi overfor et valg. Hvis vi VÆLGER at give op, så er det et valg.

"Så var det højst sandsynligt heller ikke dig jeg hentydede til."

- Men det var det, du skrev.

"Yes sir.... Og de levede lykkeligt til deres dages ende."

- Igen en HQ kommentar :)

"Jeg er ikke enig med dig, men lad os stoppe den her"

- Okay.

Wake up...

Del dette indlæg


Link til indlæg

"-

"Yes sir.... Og de levede lykkeligt til deres dages ende."

- Igen en HQ kommentar :)

Hvad betyder en HQ kommentar?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wake up...

HQ endnu en gang :)

Hvad betyder en HQ kommentar?

High Quality eller frit oversat til dansk: rigtig intelligent kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
High Quality eller frit oversat til dansk: rigtig intelligent kommentar.
Den havde jeg heller ikke gættet. Hvem har opfundet den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...