Hop til indhold
Guest VarmePia

Uretfærdig klage

Recommended Posts

Gæst

Og hvordan skulle man også lige få refunderet den tabte tid uden at komme igen til en ny seance :mrgreen:

Næh det bliver måske et problem, men på den anden side, hvis man føles sig snydt, så overvejer man nok heller ikke at kommer tilbage. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man er utilfreds med den service man har fået så besøg en andet pige næste gang. eller fortæl pigen , at du er du er utilfreds når du går (naturligvis på en pæn måde) . bed aldrig om at få dine penge tilbage, det mener jeg er dårlig stil. sex kan aldrig være lige godt hver gang, uanset om det er med konen, kæresten eller en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det begrænset hvor ofte jeg har besøgt et bordel på normal vis i Danmark, men jeg har da haft oplevelser af at blive anvist venterummet, pigen er kommet ind, vi aftaler det fornødne, jeg anvises bollerummet og hun går for at gøre sig klar.

Mens hun gør sig klar smider jeg tøjet, lægger mig til rette, afventer hendes ankomst, hun kommer afklædt til mig og vi går i gang.

Først nu tæller de 30 minutter, der bankes 5 minutter før, Sharp 30 minutter gået, vi ophører med det intime samvær, her slutter de 30 minutter.

Vi smalltalker til jeg er kommet i tøjet, og hverken et bad før, og eller efter tæller med i de 30 minutter, og hun netter sig når jeg er gået og ikke før.

Det er 30 fair minutter punktum :!:

Det er seriøs økonomisk alvor at gå på bordel i Danmark til 1000 kr pr halve time, så når præmissen er æggeurstyranni og banken på døren 5 minutter før, er kunden i sin fulde ret til at kræve 30 minutter sharp til intimt samvær, ikke at skulle betale en kr for noget overhovedet af det der tager tid før og efter.

Medmindre kunden selv vælger at afbryde og gå før tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Ja ThorsHammer, det er helt korrekt. Jeg gir helt sikkert hellere 5 minutter for meget end 5 minutter for lidt også til gæster som har betalt for en enkeltydelse og det gør jeg fordi, jeg tror på at gæsten har arbejdet og svedt for sine penge og glædet sig til at få en dejlig oplevelse også ham som kommer med 500 i baglommen. Jeg oplever ofte at gæsterne taler om at de har sparet sammen til at hygge sig og så skal de dæleme også ha fuld valuta for pengene og jeg mener faktisk at piger som ikke er indstillet på at gi en god oplevelse, de burde stoppe med det vuns og aldrig mere bare tænke på at gå ind i denne branche. Selvfølgelig kan man have en gæst som man ikke svinger særlig godt med, men så må man forsøge at få det bedste ud af situationen og gøre det bedste man og så håbe på at vedkommende ikke synes forløbet var noget han har lyst til at gentage en anden gang, hvilket vedkommende jo så også sjældent har, for kemi går jo 2 veje....

Jeg kan selvfølgelig ikke kloge i hvad præcis der har fået kunden til pludselig at klage 2 timer senere, men jeg synes ikke det er fair at han smiler over hele femøren og kysser pigen på kinden da han går for så at ringe og klage 2 timer senere og klage. Så skulle han altså have klaget direkte til pigen med det samme så hun kunne have gået i dialog med ham omkring forløbet.

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert at de piger, som haster med at gøre kunden færdig og snyder med tiden, snyder sig selv: kunden kommer ikke igen og sender evt. en advarsel videre til andre glædespigeforbrugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan selvfølgelig ikke kloge i hvad præcis der har fået kunden til pludselig at klage 2 timer senere, men jeg synes ikke det er fair at han smiler over hele femøren og kysser pigen på kinden da han går for så at ringe og klage 2 timer senere og klage.

Ud fra det foreliggende kan der kun være en forklaring.

Efter at have sundet sig et par timer er han blevet klar igen, og har kalkuleret sig frem til at der

var nogle minutter tilbage, samtidig med at han var løbet tør for penge. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden havde jeg en gæst der havde købt 30m hårde former,

Jeg hører til de dominaer,der mener at afslutningen hører med altså en udløsning/orgasme (nogle Dominaere tilbyder ikke det.

Gæsten fik for vilde sejl i 30 min...der skte intet med "tisseren"...ok sagde jeg til mig selv, han skal bare have lidt mere tid, men da der var gået 45 min, så kstede jeg håndklædet i ringene, med ordene: jeg tor ikke vi får den til at gå!

Manden flippede helt ud, råbte og skreg at han ville have sine penge igen, Nu havde han indtaget den der truende holdning imens han brugte mund......

Daske daske daske kom min gamle hund ind af døre, manden havde skævet vildt efter telefonpigen for at se om jeg var der ialene. og om han liige kunne true evt. slå til mig, det gjorde han dog ikke. men tilsidst gik han sin vej

Nu havde den herre ringet og bestilt tid fra Vist nummer, næste dag havde det viste nummer ringet sig ind på min svarer med ordene: næste gang du kommer herover, så smadre jeg din bil!

Hvad også skete, 2 smadret sideruder og en hamme ind i en dyr bil.

Næste dag på telefonsvaren lå der på ny en besked (stadig fra vist nummer(meget meget klog mand)

Denne gang kommer vi og slår din hund ihjeld eller tæver dig.

De næste gang jeg gæstevisittet Jylland havde jeg fået nogle af drengene fra Jyllands fra Venuslogen til at passe på mig...og som i højt humør kørte forbi gæstens bopæl og parkerede ligeoverfor og intet andet. Men Manden i vinduet var helt hvid i hovedet da han opdaget den bil han havde smadret stod lige udenfor med nogle brede drenge i.

Politiet var blevet indformeret, men svaret var, det har sådan nogle som dig sikkert prøvet før, så det kan vi ikke gøre noget ved... :evil:

Altså når det kniber, så er hovedereglen: klar dig selv, for du får ingen hjælp fra Ridefodens rakkerknægte!trods man betaler sin skat og moms er man retsløs og er nød til at forholde sig til Wild west-landet :evil:

Det var da et fælt indlæg. Du bevæger dig lige på grænsen til selvtægt. Jeg kan godt se, at du har været i en vanskelig situation, du er blevet truet, og efterfølgende er der begået hærværk på din bil. Men at true med hund og "brede drenge" hører sig ikke til i en retsstat. Jeg er sikker på, at politi - og forsikring - kan afhjælpe de gener, du har været udsat for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da et fælt indlæg. Du bevæger dig lige på grænsen til selvtægt. Jeg kan godt se, at du har været i en vanskelig situation, du er blevet truet, og efterfølgende er der begået hærværk på din bil. Men at true med hund og "brede drenge" hører sig ikke til i en retsstat. Jeg er sikker på, at politi - og forsikring - kan afhjælpe de gener, du har været udsat for.

Da jeg ingen smilies ser eller tegn på ironi, vil jeg tillade mig at kommentere herpå: det du er så sikker på fungere i vores " retsstat"kan jeg så fortælle dig, at det gør det langt fra ved og i vores job!! Så nej der er sgu ikke altid hjælp at hente, så her er venner og andet godtfolk guld værd... Tror faktisk ikke du ved en dyt om det og med god grund ,for du er på den anden side, men i stedet for at fordømme LC, så kunne du måske kigge ud over din næse og sige, godt du fik hjælp og at der ikke skete dig noget...? :roll:. Tror min kollega er voksen nok til ,at træffe den rigtige beslutning og når det så, som hun tydelig skriver, ikke virker en s... ja så det sgu i mine øjne et fint andet valg!!! Et lille ordsprog ,jeg synes er passende for ham naren der gjorde dette ,kunne jo være, " hvis man træder på os, så tramper vi hårdt igen", ja jeg er sgu enige med dem i denne situation her!!! Føj for en low life " mand" at behande en kvinde sådan!!! Ja undskyld mig, men du puster til min ild ved at yderligere at smække den her i hovedet på LC.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør jo ikke lc's tiltag mere lovligt, det er stadig selvtægt!!

Hvordan det? Der er da ikke nogen af de tiltag Cherie nævner der udgør en forbrydelse.. Så kan det vel i sagens natur heller ikke være selvtægt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Det var da et fælt indlæg. Du bevæger dig lige på grænsen til selvtægt. Jeg kan godt se, at du har været i en vanskelig situation, du er blevet truet, og efterfølgende er der begået hærværk på din bil. Men at true med hund og "brede drenge" hører sig ikke til i en retsstat. Jeg er sikker på, at politi - og forsikring - kan afhjælpe de gener, du har været udsat for.

Jeg må give dig ret Fafnersbane, det er et rigtig fælt indlæg af Cherie, fælt fordi der i retsstaten Danmark findes en hel branche med et sted omkring 4 til 6000 mennesker som ikke har nogen retssikkerhed overhovedet.

Havde vi været jøder, så havde der lydt et ramaskrig over hele verdenen.............. Men vi er ikke jøder, vi er prostituerede og derfor så bliver vi mødt med en lidt nedladende og ligegyldig attitude som om det er en erhvervsrisiko, som vi bare må lære at leve med og også at vi bliver behandlet som pariaer eller som om vi ikke rigtig er Guds gode børn og derfor ikke værd at hjælpe. Jo jo, det er rigtig fælt, det stinker så fælt som det er.

Jeg blev en gang slået ned og voldtaget på en klinik og da jeg ringede efter Politiet sagde betjenten til mig at den eneste grund til at han ville bruge tid på at skrive en raport var at en " helt almindelig " husmor havde givet samme signalement af en voldtægt kun få dage forinden. Så jeg kunne bruges som vidne og ellers havde min sag ingen interesse overhovdet og på intet tidspunkt var der nogen overhovedet der fik den ide, at jeg eventuelt også havde brug for bare lidt almindelig medmenneskelig medfølelse. I rettens venteværelse gik betjenten hen og strøj husmoren faderligt hen over håret efter hendes vidneudsagn, da jeg var færdig pegede han mod døren og sagde bare; udgangen er der...

Fortsættes senere.....

I den anden ende så betaler vi moms og skat af vores indkomst, det vil sige at vi er med til at bidrage til velfærdsstaten og måler man på hvilke beløb vi betaler, ja så kan vi vist roligt sige at vi er rigtig gode samfundsstøtter, men jeg tror aldrig vi rigtig bliver glade for at betale vores skat, for vi får ikke noget for den. Forestil dig en selvstændig som fik den opmuntrende besked af samfundet: du har retten til at betale og retten til at holde din kæft! A-kasse - glem det! Sygesikring - glem det! Retsikkerhed - glem det! Skånsomhedsprincippet - glem det! Almindelig høflighed og hensynstagen - glem det!

I sønderjylland var jeg vidne til et kontrol besøg af skat, hvor fire betjente sprang ind af døren under højlydt råben og skrigen som om det var en FBI raid imod en seriemorders fangekælder. Os som var tilstede troede vi var ved at blive overfaldet af HA bøller. Alle, og jeg mener samtlige, vores rettigheder blev tilsidesat / overtrådt og aldrig aldrig aldrig er jeg blevet så dårligt, uprofessionelt og nedladende behandlet af noget menneske som jeg blev af de betjente og medarbejderne fra skat. Klagede jeg? Nej, det gjorde jeg ikke for mit ord eller rettere sagt vores ord imod 4 betjente og 2 medarbejdere fra skat er som vanddråber på en varm sten - værdiløse og uden pondus og det er altsammen fordi vi er prostituerede, havde vi da bare været jøder eller negere så ville piben have fået en anden lyd for længst....

Hele problematikken som Cherie bringer op er i bund og grund, hvem der skal forhindre at en psykopat bruger os som boksebold uden konsekvenser når han ligesom synes han har lyst til det....... Ja, der er jo ikke andre end os selv til det og konsekvensen er så at folk som dig Fafnersbane stiller sig op og forklarer os at vi er lovovertrædere når vi griber til selvtægt. Hm, ved du hvad Fafnersbane, du er velkommen til at komme med mig på arbejde og lad mig så se dig takle de udfordringer som en ganske almindelig dag på kontoret har for en pige på job..........

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

De næste gang jeg gæstevisittet Jylland havde jeg fået nogle af drengene fra Jyllands fra Venuslogen til at passe på mig...og som i højt humør kørte forbi gæstens bopæl og parkerede ligeoverfor og intet andet. Men Manden i vinduet var helt hvid i hovedet da han opdaget den bil han havde smadret stod lige udenfor med nogle brede drenge i.

Selvtægt eller ej, undskyld, men jeg synes det er godt gået!

Håber virkelig han har pustet grønne grise. Jeg ville mene, det havde været på sin plads at banke på hans dør, for at høre om han kendte noget til den parkerede bil som havde fået smadret ruder.

Nu er det begrænset hvor ofte jeg har besøgt et bordel på normal vis i Danmark, men jeg har da haft oplevelser af at blive anvist venterummet, pigen er kommet ind, vi aftaler det fornødne, jeg anvises bollerummet og hun går for at gøre sig klar.

Mens hun gør sig klar smider jeg tøjet, lægger mig til rette, afventer hendes ankomst, hun kommer afklædt til mig og vi går i gang.

Først nu tæller de 30 minutter, der bankes 5 minutter før, Sharp 30 minutter gået, vi ophører med det intime samvær, her slutter de 30 minutter.

Vi smalltalker til jeg er kommet i tøjet, og hverken et bad før, og eller efter tæller med i de 30 minutter, og hun netter sig når jeg er gået og ikke før.

Det er 30 fair minutter punktum :!:

Det er seriøs økonomisk alvor at gå på bordel i Danmark til 1000 kr pr halve time, så når præmissen er æggeurstyranni og banken på døren 5 minutter før, er kunden i sin fulde ret til at kræve 30 minutter sharp til intimt samvær, ikke at skulle betale en kr for noget overhovedet af det der tager tid før og efter.

Medmindre kunden selv vælger at afbryde og gå før tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Da vil jeg give Rejsenetværk ret.

Med hensyn til klage, vil jeg dog ikke begynde at brokke mig, dog kun udlade at komme igen, hvis jeg synes, jeg er blevet uretfærdigt behandlet.

At skulle begynde at konkludere på tid efter man er gået, er trods alt heller ikke 100% retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er såmænd fint nok, at fremstille historien, således at mandens klage fremstår fuldstændigt uberettiget. Det ændre såmænd ikke på, at der skal to temperamentsfulde personer til, for at starte et skænderi.

Kan man ikke håndtere utilfredse kunder, så burde man lave noget andet. Nu fremgår det jo heller ikke at historien, om den pågældende kunde, reelt er en type man gerne vil have, underforstået at han kan gøres tilfreds. Det fremgår heller ikke om han ofte frekventere stedet, og derved generelt er tilfreds.

Er man god til konfliktløsning, kan man faktisk vende en kedelig episode til noget positivt, der kan komme til udtryk ved en større kunde loyalitet.

Blot et generelt indspark til en debat, snarere end at tilkendegive det åbenlyse "Han er da også en totalt idiot". ;)

Manden ER en idiot, overvågningen viser at han lyver og om man er en haj til konfliktløsning eller ej burde ikke være en betingelse for om man skal arbejde som glædespige. Hvis en kunde hos mig er ubehøvlet eller brokker sig uden hold - for det er der nogle der på forhånd har bestemt sig for at de vil gøre, udelukkende fordi de kan, jamen så får de returbilletten ud af martriklen og skal ikke komme her igen. Jeg taler ikke i regnbuer, når jeg bliver snydt for man skal ikke gå på kompromis med sig selv og selvom de fleste mænd er helt igennem fantastiske og virkelig søde, så er der nogle vatpikke indimellem og de får ingen kærlig behandling hos mig, der er konfliktmæhling spild af tid for som sagt, så har de fleste a dem på forhånd bestemt sig for at de vil være besværlige.

Er ked af i havde sådan en oplevelse, sådan en nar. Jeg kender det alt for godt, men man skal bare stå fast i sit. Held og lykke til jer fremover :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ingen smilies ser eller tegn på ironi, vil jeg tillade mig at kommentere herpå: det du er så sikker på fungere i vores " retsstat"kan jeg så fortælle dig, at det gør det langt fra ved og i vores job!! Så nej der er sgu ikke altid hjælp at hente, så her er venner og andet godtfolk guld værd... Tror faktisk ikke du ved en dyt om det og med god grund ,for du er på den anden side, men i stedet for at fordømme LC, så kunne du måske kigge ud over din næse og sige, godt du fik hjælp og at der ikke skete dig noget...? :roll:. Tror min kollega er voksen nok til ,at træffe den rigtige beslutning og når det så, som hun tydelig skriver, ikke virker en s... ja så det sgu i mine øjne et fint andet valg!!! Et lille ordsprog ,jeg synes er passende for ham naren der gjorde dette ,kunne jo være, " hvis man træder på os, så tramper vi hårdt igen", ja jeg er sgu enige med dem i denne situation her!!! Føj for en low life " mand" at behande en kvinde sådan!!! Ja undskyld mig, men du puster til min ild ved at yderligere at smække den her i hovedet på LC.

Jeg er enig med dig! Fuldstændig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet var blevet indformeret, men svaret var, det har sådan nogle som dig sikkert prøvet før, så det kan vi ikke gøre noget ved... :evil:

En oplevelse som din, som jeg har haft mange af med politiet, er med til at gøre, at jeg intet har tilovers for de mennesker, der arbejder indenfor politiet. Der er sikkert mange flinke og retfærdige betjente, men jeg har kun mødt to stykker i mit liv, hvor den ene var en svensk betjent. Resten var for at sige det kort og godt, nogle røvhuller der tændte på den begrænsede magt, de havde som betjente.

Desværre må vi indtil vi får et bedre rekutteringssystem leve med den slags individer i vores politikorps.

Jeg er sikker på, at politi - og forsikring - kan afhjælpe de gener, du har været udsat for.

De kan, men mange gange er de ligeglade.

Der er desværre mange gange langt til handling hos en del af dem.

Havde vi været jøder, så havde der lydt et ramaskrig over hele verdenen..............

Nu bander jeg sjældent, men sikke noget bullshit at skrive.

Har du lyst til at gå med mig i synagoge i fx Malmö og bagefter gå igennem byen bærende jødiske kendtegn som star of David og jeg en Kipa?

Bagefter går vi til politiet for at lave en anmeldelse om det, der KOMMER til at ske, og så skal du se hvor meget verden gør for jøderne.

Jeg oplever på ingen måde at jøder bliver behandlet bedre end andre, ofte synes jeg faktisk jøder og staten Israel bliver behandlet utrolig dårligt af lande som fx, Danmark, Sverige (og hele EU generelt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I den anden ende så betaler vi moms og skat af vores indkomst, det vil sige at vi er med til at bidrage til velfærdsstaten og måler man på hvilke beløb vi betaler, ja så kan vi vist roligt sige at vi er rigtig gode samfundsstøtter, men jeg tror aldrig vi rigtig bliver glade for at betale vores skat, for vi får ikke noget for den.
Jeg går da ud fra at du kan gå til læge, evt komme på sygehus, muligvis på tilskud til medicin, bruger vejene osv osv, så noget får du da for dit bidrag til det offentlige, men jeg er da enig i, at i mangler nogle basale rettighder.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg går da ud fra at du kan gå til læge, evt komme på sygehus, muligvis på tilskud til medicin, bruger vejene osv osv, så noget får du da for dit bidrag til det offentlige, men jeg er da enig i, at i mangler nogle basale rettighder.

Mvh

smo

Jamen jeg er da også passende taknemlig for at jeg får lov til at gå til læge og at jeg gerne må køre på de danske veje, når nu ALLE mine skattepenge går til det. NOT!

En oplevelse som din, som jeg har haft mange af med politiet, er med til at gøre, at jeg intet har tilovers for de mennesker, der arbejder indenfor politiet. Der er sikkert mange flinke og retfærdige betjente, men jeg har kun mødt to stykker i mit liv, hvor den ene var en svensk betjent. Resten var for at sige det kort og godt, nogle røvhuller der tændte på den begrænsede magt, de havde som betjente.

Desværre må vi indtil vi får et bedre rekutteringssystem leve med den slags individer i vores politikorps.

De kan, men mange gange er de ligeglade.

Der er desværre mange gange langt til handling hos en del af dem.

Nu bander jeg sjældent, men sikke noget bullshit at skrive.

Har du lyst til at gå med mig

Nu skrev jeg så ikke jøde for at fornærme nogen, men for at bruge et billede som alle ville kunne forstå :) for der er vel ingen betjente her i Danmark som i ramme alvor ville sige til en jøde (en neger, en hvad_du_har lyst_til_at_forestille_dig ) der er blevet udsat for et overgreb: tjah, hvad havde du forventet?? Det ved du jo godt selv er en "erhvervsrisiko" ved at være whatever it is, så må du jo skifte religion/hudfarve/whatever hvis du ikke vil smides ned af en trappe, rives i håret og kneppes i røven med et afbrækket kosteskaft. Kan vi blive enige om at havde en jøde/neger/whatever fået sådan en besked af en betjent, så havde der lydt et ramaskrig... Men fordi vi er massagepiger, så synes selv dem, som skulle have stået vagt om vores rettigheder og beskyttet os når noget sker, at vi selv har været ude om det på grund af vores karriere valg og i øvrigt er det hele bare vores egen skyld og noget vi må lære at leve med. Og vi piger vi tier, for vi ved af bitter erfaring at det ikke nytter at fortælle om disse overgreb på vores helt basale rettigheder. Nej, vi skal i stedet være glade for de rettigheder vi har: lægehjælp når vi er blevet slået ned og retten til at køre på vejen hen på hospitalet.

En massagepige er vildt der må jages, nedlægges og trampes på uden konsekvenser - og det betaler vi så selv for over skatten - Yeah, jeg er imponeret. Jeg fiser rundt om mig selv i begejstring :cry:

Og ja, jeg vil gerne gå en tur med dig i Synagoe og efterfølgende gå rundt med en davidsstjerne på, min familie gav 2 modstandmænd til kampen imod nazisterne i 2 verdenskrig, så jeg ville da være glad og stolt over at gå med en davidsstjerne for jeg ville kigge på dig og tænke> Yes, det var en kamp værd at kæmpe!

Hvor meget af DIT liv vil du gerne bruge på at kæmpe for mine rettigheder og mit liv?

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skrev jeg så ikke jøde for at fornærme nogen, men for at bruge et billede som alle ville kunne forstå :) for der er vel ingen betjente her i Danmark som i ramme alvor ville sige til en jøde (en neger, en hvad_du_har lyst_til_at_forestille_dig ) der er blevet udsat for et overgreb: tjah, hvad havde du forventet??

Det har jeg nu oplevet et par gange (næsten de samme ord), så de betjente findes også derude (både i DK og SE).

Og ja, jeg vil gerne gå en tur med dig i Synagoe og efterfølgende gå rundt med en davidsstjerne på

Så kan du se frem til, at en del af en vis befolkningsgruppe vil spytte på dig og måske endda udøve vold mod dig.

min familie gav 2 modstandmænd til kampen imod nazisterne i 2 verdenskrig, så jeg ville da være glad og stolt over at gå med en davidsstjerne for jeg ville kigge på dig og tænke> Yes, det var en kamp værd at kæmpe!

Nu har jeg familie flere steder i verden, USA, UK, Australien og flere steder i Europa herunder Tyskland og sammenlagt jeg har mistet (et hurtigt gæt), et godt stykke over 100 familiemedlemmer på begge sider; soldater på den allierede side, soldater på den tyske side (som i de fleste tilfælde var blevet tvunget til at kæmpe en psykopats krig) og modstandsmænd/kvinder som til sidst var løbet tør for held, og jeg kan ingen fornuft se i den krig.

Den skulle udkæmpes, men det var spild af menneskeliv og ikke noget at være stolt over (min mening), da soldater på begge sider (generelt set) var blevet tvunget ud på slagmarken.

Hvor meget af DIT liv vil du gerne bruge på at kæmpe for mine rettigheder og mit liv?

Jeg er aktiv i det danske hjemmeværn, jeg har betalt og betaler MEGET i skat/afgifter til Danmark og på den måde er jeg indirekte med til at sikre dine rettigheder og dit liv.

Hvis jeg så dig blive overfaldet, ville jeg smide mig ind i kampen og forsvare dig til jeg selv lå på jorden. Hvis der blev krig og jeg blev tvunget i krig for at forsvare dine rettigheder som dansker, så gjorde jeg det med glæde og jeg kunne endda godt overtales til at gå med i et politisk parti og kæmpe for glædespigers rettigheder, på de måder vil jeg kæmpe for dine rettigheder og din ret til at leve dit liv (indenfor lovens rammer).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Det har jeg nu oplevet et par gange (næsten de samme ord), så de betjente findes også derude (både i DK og SE).

Det er altså rystende at ordensmagten har så lidt til overs for visse befolkningsgrupper :( og tak brystlover for din vijle til at ville kæmpe for vores rettigheder også, det luner :)

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen jeg er da også passende taknemlig for at jeg får lov til at gå til læge og at jeg gerne må køre på de danske veje, når nu ALLE mine skattepenge går til det. NOT! .

Ovenstående var skrevet som svar på dit unuancerede indlæg hvor du skriver at du intet får for dine skatte- og momskroner. Det har jo intet på sig. Det virker nærmest som om du søger efter medlidenhed generelt, for som jeg også skriver så mangler I (massagepiger) basale rettigheder, men så langt kom du måske ikke :?:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pia,Pia

SMO har ret, du får en helt masse for det du betaler i skat. Ja I betaler skat, nogle af jer, og skal derfor have rettigheder som så mange som f.eks. a kasse og meget andet men drop det fis om at du intet får for det du betaler i skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pia,Pia

SMO har ret, du får en helt masse for det du betaler i skat. Ja I betaler skat, nogle af jer, og skal derfor have rettigheder som så mange som f.eks. a kasse og meget andet men drop det fis om at du intet får for det du betaler i skat.

Hvad får vi så for vores skattekroner? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

X pigen, SMO har jo svaret på det spørgsmål og du ved da også selv at skattekroner går bl.a. til at finansiere det velfærdssamfund du lever i, sygehuse, læger, skoler, ældrepleje, infrastruktur, forsvar osv osv. Om vi så generelt får nok for vores skattekroner, om disponeringen er den rette og om vi betaler for meget i skat er en anden og en politisk diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad får vi så for vores skattekroner?

Jeg går da ud fra at du kan gå til læge, evt komme på sygehus, muligvis på tilskud til medicin, bruger vejene osv osv, så noget får du da for dit bidrag til det offentlige, men jeg er da enig i, at i mangler nogle basale rettigheder
X-pigen, såre simpelt: måske det vil være en fordel at du læser indlæg, før du forsøger dig med et svar. :roll:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

X-pigen, såre simpelt: måske det vil være en fordel at du læser indlæg, før du forsøger dig med et svar. :roll:

Mvh

smo

Som Pia skrev: Og vi piger vi tier, for vi ved af bitter erfaring at det ikke nytter at fortælle om disse overgreb på vores helt basale rettigheder. Nej, vi skal i stedet være glade for de rettigheder vi har: lægehjælp når vi er blevet slået ned og retten til at køre på vejen hen på hospitalet.

Og endvidere betale til et samfund der ikke anerkender prostitution som værende et respektivt erhverv. Vi bliver stigmatiseret og behandlet som det værste affald, selvom vi i allerhøjeste grad bidrager skattemæssigt til samfundet. Arbejdsskade kan du kaste en hvid pil efter og trusler er acceptabelt, for man er jo selv ude om det, ikke?

Ja, vores skattekroner går da til noget.. Et ustruktureret og uretfærdigt system der tager fra de fattige og giver til de rige og som jeg brækker mig over at skulle bidrage til, men den debat kan vi fortsætte i evigheder.

Prøv engang ikke at være så konstaterende som når du angiver at Pia søger medlidenhed. Du aner ikke en kæft om hvordan det er at være glædespige og derfor har du egentligt ikke ret meget at skulle udtale dig om. God mandag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...