Hop til indhold

Recommended Posts

God morgen fornemme brødre.

Ansporet af andre tråde om pirrende massage gav jeg mig i kast med et forsøg hos Suksabay i Rønde (https://www.suksabay.dk/).

Selve stedet ligger dejlig diskret og roligt, der er ikke en voldsom trafik, der larmer, når man først er indendørs. Inden for dørene bliver man mødt med en solid duft af østens olier, uden at det dog kammer over. Lokalerne er jeg dog lidt for tætte til min smag, tre brikse kun skærmet af et lagen/gardin, hvor man kan titte lidt ind til de andre, den intime stemning af at være helt alene med massøsen forsvinder for mig der (fik også svaret på spørgsmål om hvorvidt happy ending var en mulighed, da gæsten ved siden af spurgte og fik et pænt nej). Selve massagen var dog behagelig uden at være hård, det var ret tydeligt, at fokus lå på at massere så tæt på de intime områder som muligt uden at ramme, men ved min massage blev oplevelsen lidt for mekanisk og rutinepræget, der var ikke et element af at tage sig tid til at pirre. Min oplevelse blev også afbrudt af et skift mellem massører, samtalen mellem massørerne kørte ca. halvvejs gennem massagen til slutningen. Dette kan være charmerende, hvis man kender de dygtige kvinder lidt bedre, men for en førstegangsoplevelse var det ikke min kop the. Hvis man er til beskeden pirring af mellemkødet, gentagne lettere mekaniske pirrende hænder og et stort fokus på at nulre nipples, kan jeg stærkt anbefale stedet.
Jeg har dog fået bekræftet, at jeg foretrækker andre steder omend det ikke var en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du beskriver passer meget godt til hvordan mange steder er i thailand;-) rammerne er primitivt og enkelt -ikke så meget luksus eller diskretion -jeg er dog helle ikke til det alt for tætte -vil gerne kunne slappe helt af under massagen, det gør man ikke sådanne steder -og at de snakker samtidigt med massagen -gør tit at fokus ligger et andet sted... I thailand har jeg tit oplevet at ham/hende ved siden af snoksover i mens de får massagen -thaierne formår virkelig at koble helt fra... Er dog helle ikke mig, da jeg er til hård massage... Det er svært at finde seriøs massage i danmark/tyskland hvor man kan få opfyldt alt man ønsker sig på en gang... -Men sporten er jagten på det perfekte;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der.  Det var helt fint. Ingen sex men lækker afslappende massage. 
kunne godt finde på at komme igen. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst de gode anmeldelser, besøgte jeg Suksabay. Ville gerne prøve pirringen, som der beskrives. Det var der intet af. Ville måske komme for massagen, hvis jeg boede lige om hjørnet, men jeg kører ikke efter det igen. De tre massører talte uafbrudt sammen på thai, selvom de hver især havde kunder imens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...