Materazzi 51 Skrevet 7. Juni, 2021 Hej alle, Nu har jeg lusket lidt rundt herinde et par måneder, så her er første anmeldelse og der kommer forhåbentlig et par flere til. Efter et par halvsløje oplevelser i GP-gamet besøgte jeg i morges @Mia04 og så skal jeg da ellers love for at der blev sat nye standarder! Mia er jo rimelig velbeskrevet herinde og det skorter ikke på gode anmeldelser, men jeg vil alligevel gerne sætte lidt ord på min oplevelse – både fordi det langt overgik mine forventninger, og var så vanvittigt meget bedre end de to andre oplevelser jeg havde haft. Mit sammenligningsgrundlag er rimelig snævert – en uinspirerende B2B med Medeea og senere et helt håbløst møde med Alena. Jeg skrev med Mia et par dage forinden og aftalte en timelang ’date’ fra morgenstunden – ankom til hendes super lækre lejlighed. Et sove- og badeværelse der er et 5-stjernet hotel værdigt. Jeg blev tilbudt vand og frugt, og Mia fik nærmest på en og samme tid smalltalket, klædt mig af og snavet mig i bund. Før jeg rigtig nåede at opfatte hvad der foregik sad hun på knæene foran mig med min pik dybt nede i halsen. Så var vi i gang! Som Mia selv skriver i annoncen, så er hun ikke i start-20’erne, men hun står virkelig skarpt! Silkeblød hud, en flot og slank, men fyldig krop med et par store, flotte og faste bryster. Det bedste er dog de fyldige bløde læber og de fantastiske dybe tungekys. Hun er nærværende, kærlig og sexet som ind i helvede! Efter ”intro blowjob’et” trak Mia mig ind i soveværelset – som sagt lignede det noget jeg kun har set på et Four Seasons-hotel – og med gardinerne let blafrende fra de åbne vinduer på denne varme sommermorgen, så var det lige fra en filmscene. Sexen var fantastisk, og hun er virkelig nærværende, initiativrig og med på det meste! Jeg mister desværre meget af følelsen når jeg har kondom på, så fik nok ikke helt det ud af det som andre ville have fået. Ikke desto mindre var det vindunderligt at rulle rundt med denne skønhed og man mistede fuldstændig fornemmelsen for tid og sted. Jeg afsluttede i Mias smukke mund og mens hun trissede ud på badeværelset kunne jeg bare ligge der i sengen og smile over oplevelsen. Vi lå og snakkede lidt inden vi tog et bad sammen. På det tidspunkt var vi gået et godt stykke over den aftalte tid og der var ingen hast med at ”få mig ud af døren”. Alt i alt en vidunderlig oplevelse – uden at have det store sammenligningsgrundlag, så må Mia være guldstandarden inden for GFE-genren. Hvis der er nogen der kan levere på samme niveau, så smid lige et par navne :-D Sted: 10/10 Pigen: 10/10 Kys: 5.000/10 Kan slet ikke vente med at se Mia igen! Næste – og fjerde – forsøg er Lulu senere på ugen. Hvis hun bare halvt så god som Mia, så er jeg glad :-D 4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 7. Juni, 2021 Dejligt at du har haft en god oplevelse. Hvad mener du med “fyldig krop”, hvis hun er slank? By the way - du må have været uheldig med Medeea. Hun gav mig en absolut fantastisk og pirrende massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 7. Juni, 2021 Okay pimp daddy du har været herinde i et par måneder men sjovt din profil er oprettet for 15 min siden Men ellers godt forsøg ha ha ha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Materazzi 51 Skrevet 7. Juni, 2021 Ja, det er sådan lidt svært at beskrive. Hun er fit, men stadig blød - det skal nok opleves Super, super krop! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Materazzi 51 Skrevet 7. Juni, 2021 Ja, utroligt nok kan man godt læse indlæg herinde uden at være registreret bruger :-O Baseret på anmeldelserne herinde er Mia nok den sidste der har brug for ‘opbakning’ - men altså your loss hvis du tror det er fri fantasi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Materazzi 51 Skrevet 7. Juni, 2021 Like a Stone skrev, for 10 minutter siden: Dejligt at du har haft en god oplevelse. Hvad mener du med “fyldig krop”, hvis hun er slank? By the way - du må have været uheldig med Medeea. Hun gav mig en absolut fantastisk og pirrende massage. De fleste herinde lyder som om de har haft samme oplevelse som dig, så det er det nok. Det var også en aftale lavet med meget kort varsel, så det kan have påvirket det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 7. Juni, 2021 Tak for en glimrende anmeldelse, @Materazzi. Ser frem til mere fra din hånd. (Det sagde hun også i går! Undskyld, jeg finder selv ud.) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 944 Skrevet 7. Juni, 2021 (edited) Materazzi skrev, 1 time siden: Mia fik nærmest på en og samme tid smalltalket, klædt mig af og snavet mig i bund. Checkede hun først at du havde børstet tungen korrekt (så den havde en fin pink grisefarve) og ikke var hvid (som pjerrots)?  Redigeret 7. Juni, 2021 af ButterflyMan Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 313 Skrevet 7. Juni, 2021 Materazzi skrev, for 1 time siden: Hvis der er nogen der kan levere på samme niveau, så smid lige et par navne :-D Af piger som er her pt. kan bla. næves Sarah, Lena og Mina. Det var så lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Materazzi 51 Skrevet 8. Juni, 2021 Wasted Youth skrev, for 7 timer siden: Af piger som er her pt. kan bla. næves Sarah, Lena og Mina. Det var så lidt Fedt, tusinde tak! Virkelig en skam at Mina kun er på outcall Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Materazzi 51 Skrevet 8. Juni, 2021 ButterflyMan skrev, for 8 timer siden: Checkede hun først at du havde børstet tungen korrekt (så den havde en fin pink grisefarve) og ikke var hvid (som pjerrots)?  Haha, nej! Tror man dukke op med ret dårlig ånde før man får et tunge-check! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 8. Juni, 2021 ButterflyMan skrev, for 23 timer siden: Did she first check that you had brushed your tongue properly (so it had a nice pink pig color) and was not white (like pear root)?  It's all about the breathe and first kiss. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 9. Juni, 2021 Strålende beskrivelse @Materazzi. Tak for den og velkommen. Det er alt for længe siden jeg har besøgt Mia. Jeg besøgte hende en del gange i streg for nogle år siden. Både alene og med Lena (som er i landet for tiden). Jeg havde altid samme oplevelse som du beskriver. Det kunne være jeg skulle kontakte hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 31. Oktober, 2021 Lyder alt sammen både interessant og lokkende. Første gang jeg ligefrem har følt lyst til at nærstudere farven på tungen min også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg