Hop til indhold
Guest DaddyKbhs

Den gamle " bollefabrik "

Recommended Posts

Guest DaddyKbhs

Hej

Måske nogle af jer som husker den gamle bolle fabrik på i Hvidovre ?

Jeg efterspørger et lign sted da jeg faktisk savner det sted, hvor man typisk kunne få 20 min GFE for 400 kr eller 30 min for 600 kr.

Jeg havde mange gode oplevelser der med rigtig mange unge/yngre smukke piger .

Jeg syntes indimellem der mangler steder på 20 min sex, da jeg syntes 15 min er for lidt og 30/45 min er for lang tid hvis man blot er ude efter god og hurtig sex.

Jeg tar sjældent over 30/60 min, ikke pga økonomi, men mere pga jeg kun søger sex og ikke alt muligt smaltalk og hyggesnak efterfølgende, med mindre jeg har en unik kemi med pigen, så kommer jeg igen og tar mere tid efterfølgende, men som sagt savner steder som den på Gl Køge landevej .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de danske klinikker har 20 mins ydelser.. Dansk og gensidig fransk er normalt takseret til 20 min.. Der prisen jo noget andet men du nævnte selv at det ikke var prisen der var grunden til du kun valgte kort tid^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Alle de danske klinikker har 20 mins ydelser.. Dansk og gensidig fransk er normalt takseret til 20 min.. Der prisen jo noget andet men du nævnte selv at det ikke var prisen der var grunden til du kun valgte kort tid^_^.. 

ok interesant ;) Tilbyder de også 20 min GFE med tungekys ? det var det som tiltrak mig ved det nævnte sted .

Tror mange af os mænd syntes det er frækt med tungekys også nemlig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, Lige nu:

ok interesant ;) Tilbyder de også 20 min GFE med tungekys ? det var det som tiltrak mig ved det nævnte sted .

Tror mange af os mænd syntes det er frækt med tungekys også nemlig .

Jeg er sikker på mange af pigerne tilbyder kys med tunge jeps.. Det bare at spørge:D.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er sikker på mange af pigerne tilbyder kys med tunge jeps.. Det bare at spørge:D.. 

:P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en hurtig gennemgang af pussy galores hjemmeside kan jeg sige at jeg har talt 5 der eksplicit nævner kys og faktisk også, hvad jeg fandt meget overraskende, tre piger der nævner superfransk.. Det helt uden at jeg har tjekket teksten videre end den lille del hvor der står hvad de tilbyder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever altid jeg kan få 5-10 min mere hos de udlandske piger - self. Mod mere betaling - jeg spørg dem bare om det, så betales der ofte 100-200kr mere 

dette gøre jeg ofte, den første gang jeg besøger en ny, så kan jeg lige afprøve kemi osv....... er der kemi og jeg syntes hun skal prøves igen, springer jeg hurtigt til 1 time 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Efter en hurtig gennemgang af pussy galores hjemmeside kan jeg sige at jeg har talt 5 der eksplicit nævner kys og faktisk også, hvad jeg fandt meget overraskende, tre piger der nævner superfransk.. Det helt uden at jeg har tjekket teksten videre end den lille del hvor der står hvad de tilbyder.. 

Er superfrank på de danske klinikker ikke bare med kondom på toppen. af pikken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 11 minutter siden:

Er superfrank på de danske klinikker ikke bare med kondom på toppen. af pikken?

Jeg ved det faktisk ikke.. Der må jeg være dig svar skyldig.. Det hed det sig da jeg startede men det ikke til at finde ud af længere:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

jeg har snakket med en af nævnte klinikker og superfransk er gummi på toppen, det er fint, men ikke det jeg søger .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, 1 time siden:

jeg har snakket med en af nævnte klinikker og superfransk er gummi på toppen, det er fint, men ikke det jeg søger .

Men det nævnte du ikke noget om:P.. Bare at det var vigtigt at det var 20 min og at pigen skulle kysse:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest McFarlane

Og at de skulle være unge. På de tilbageværende danske klinikker er det de samme 10-15 +50 årige krager, som har været der i min. 10 år. Det sker yderst sjældent at der kommer nyt og friskt kød på klinikkerne. Nok derfor de er en ud døende race. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McFarlane skrev, for 35 minutter siden:

På de tilbageværende danske klinikker er det de samme 10-15 +50 årige krager, som har været der i min. 10 år.

Der er da ganske mange piger på væsentligt under 50 år på de tilbageværende danske klinikker. Men det er jo selvfølgelig nemmere at beholde en fordom, hvis man ikke lader sig forstyrre af fakta.

I øvrigt er det faktisk muligt at finde piger på +50 år, som ikke er krager. Også på klinikkerne. :wink:

Redigeret af Den_glade_amatør
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min oplevelse at man kommer langt med simple spørgsmål.. Jeg bestiller altid mere tid end jeg skal bruge.. Med alt meget tidspres træder præstationsangsten ind.. Med alt hvad det medfører. Så hos mine ynglings GP betaler jeg bagefter... Oftest 30 min. - hvor jeg normalt ville have bestilt en time.. - en sjælden gang faktisk kun 15 min. Inkl.bad først.... Meeen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
otto06 skrev, for 8 minutter siden:

Det er min oplevelse at man kommer langt med simple spørgsmål.. Jeg bestiller altid mere tid end jeg skal bruge.. Med alt meget tidspres træder præstationsangsten ind.. Med alt hvad det medfører. Så hos mine ynglings GP betaler jeg bagefter... Oftest 30 min. - hvor jeg normalt ville have bestilt en time.. - en sjælden gang faktisk kun 15 min. Inkl.bad først.... Meeen..

Hvad har det med min efterspørgelse at gøre ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

syntes tråden er ved at køre ud på et sidespor, efterspørger blot noget lign den gamle bolle fabrik i hvidovre, hvis andre også har været der.

Hvad andre bruger af tid hos piger, klinikker er ikke relevant i denne hensende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 9 timer siden:

Hvad har det med min efterspørgelse at gøre ? 

Det er jeg måske en smule overrasket over at du ikke kan se... Min pointe er at du med enkle spørgsmål formentlig kan få hvad du søger alle steder.. Der er altså ikke ret mange steder de kører strikt efter et regneark... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7.6.2021 at 09:45:

Jeg ved det faktisk ikke.. Der må jeg være dig svar skyldig.. Det hed det sig da jeg startede men det ikke til at finde ud af længere:lol:.. 

Argh Jennifer, eftersom du har været pige hos Sg og ved reglerne hos os, burde du da kunne oplyse at Fransk er med gummi, har altid været det og vil altid være det.

Det står også oplyst på vores hjemmeside :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 1 minut siden:

Argh Jennifer, eftersom du har været pige hos Sg og ved reglerne hos os, burde du da kunne oplyse at Fransk er med gummi, har altid været det og vil altid være det.

Det står også oplyst på vores hjemmeside :biggrin:

Det var jo netop derfor jeg blev meget overrasket:P:ph34r:.. Tænkte bare det var bedre stedet selv svarede på den mere præcise forespørgelse<3..

Superfransk er jo bare blevet synonym med uden gummi efterhånden som jargonen udvikler sig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke så interessant hvem af de danske piger og danske klinikker som IKKE tilbyder fransk uden

MEN hvem som til byder fransk uden og med slug

Send gerne en PB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...