Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig var hun tilbage!! 

https://annoncelight.dk/showad/320321

Lige siden min sidste tur på denne dejlige luder, har jeg bare ventet på at muligheden skulle opstå igen. Og denne weekend skete det endelig. Så jeg fik en aftale i hus. Jeg efterspurgte den sidst mulige aftale lørdag aften, så hun kunne være godt fedtet til når jeg ankom. 

Men men men... Som det fremgår af annoncen, modtog den slanke veninde også besøg denne gang. Og da hun kunne huske mig fra mine tidligere besøg hos hende, aftalte vi i stedet en lidt anderledes fremgangs måde. 

Nå, men jeg dukkede op på det aftalte tidspunkt og blev med det samme lukket ind i knepperummet. En stor dobbeltseng midt i rummet hvor den dejlige, slanke brunette sidder i sit frække undertøj og venter på mig. Langs med væggen i den anden ende af rummet er der en sofa, hvor spermsoen sidder nøgen og betragter mig. Nå, men jeg smider tøjet i en fart, og så ellers i gang med brunetten. Hun er fantastisk som altid. Sutter som en drøm, og rider mig endnu bedre. Derfra om i missionæren og støde godt og dybt i hende. Den måde hun spreder benene helt ud til siden, og nærmest "suger" mig helt i bund i sig, er bare for fantastisk. Da jeg nærmer mig klimaks siger jeg helt som planlagt at nu er det nu. Og så skal det ellers gå hurtigt. Jeg hopper af i en fart, og så ellers over til hende den fede. Hun er selvfølgelig fedtet helt ind fra alle de andre besøgende, så jeg glider uden problemer op i hende. 1, 2, 3 stød, og så hamrer jeg helt i bund og aflevere en ordentlig ladning der. Hendes fedtede kusse var lige så fantastisk som jeg huskede den. Wauw siger jeg bare. Det er altså en oplevelse skal jeg hilse og sige. 

Nå, men da jeg har fået luft igen er det på med tøjet, alt imens vi hyggesnakker derudaf. Det viser sig jeg var den 14. mand den aften til at aflever klatten i hende. Intet under at jeg gled så nemt op!! 

Alt i alt en fuldstændig fantastisk kneppe date, som jeg meget gerne gentager, hvis de nogensinde tilbyder dette setup igen. 

• Synes godt om 1
  • Haha 3
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme jeg fik morgenkaffen galt i halsen da jeg læste annoncen :D

Bevars, hver sin lyst og kan sagtens se dette set-up kunne tiltrække nogle mænd, men må le over måden damerne beskiver sig selv på. I det mindste er de ærlige og forsøger ikke at forskønne noget :mrgreen:

Håber damen får den baby hun ønsker og den heldige vinder af kapløbet er sund og rask. Modig måde at lave en baby på :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen … det lyder hyggeligt. Det kunne være, at du skulle opsøge en læge, nu hvor “spermsoen” har haft ubeskyttet sex med 13 andre mænd på en dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 22 minutter siden:

Jamen … det lyder hyggeligt. Det kunne være, at du skulle opsøge en læge, nu hvor “spermsoen” har haft ubeskyttet sex med 13 andre mænd på en dag. 

Kan du ikke lige uddybe, hvorfor han skulle det?

Altså det kan selvfølgelig være en god grund, at der er en vis risiko for at være blevet smittet med en kønssygdom på baggrund af set uppet, men den risiko er jeg ret sikker på, at trådstarteren er bekendt med; ellers er du i hvert fald nok nødt til at gå endnu mere forklarende og pædagogisk til værks:lol:

For din mening kan vel ikke være at give udtryk for dit mishag ved trådstarters oplevelse? Sådan noget smagsdommeri/selvhævdelsesagtigt? Måske misundelse over at nogen tør?

Hvis det sidste er tilfældet, så burde du holde det for dig selv eller i hvert fald ude af andres tråde...

/Svendsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hver sin smag, helt klart. Og det er et frit land vi lever i.

Men smitterisikoen ville jeg til hver en tid bemærke overfor en makker, der gik med i det setup. Og det må vi vel godt, altså hjælpe hinanden med at tænke sig om.

Det er ikke udtryk for misundelse herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sydjyden skrev, for 12 minutter siden:

Men smitterisikoen ville jeg til hver en tid bemærke overfor en makker

Det behøver du ikke på dette forum. Alle er klar over risikoen, ikke kun dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det behøver du ikke på dette forum. Alle er klar over risikoen, ikke kun dig. 

Så du kender alle? Super.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Svendsenaalborg skrev, for 53 minutter siden:

Kan du ikke lige uddybe, hvorfor han skulle det?

Altså det kan selvfølgelig være en god grund, at der er en vis risiko for at være blevet smittet med en kønssygdom på baggrund af set uppet, men den risiko er jeg ret sikker på, at trådstarteren er bekendt med; ellers er du i hvert fald nok nødt til at gå endnu mere forklarende og pædagogisk til værks:lol:

For din mening kan vel ikke være at give udtryk for dit mishag ved trådstarters oplevelse? Sådan noget smagsdommeri/selvhævdelsesagtigt? Måske misundelse over at nogen tør?

Hvis det sidste er tilfældet, så burde du holde det for dig selv eller i hvert fald ude af andres tråde...

/Svendsen 

udinaturen  behøver ikke holde det for sig selv, alle har lov til at skrive sin mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

udinaturen  behøver ikke holde det for sig selv, alle har lov til at skrive sin mening.

Tja, der er i al fald en afsporing af anmeldelsen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden:

Tja, der er i al fald en afsporing af anmeldelsen :) 

Når jeg læser udinaturens indlæg, læser jeg ingen afsporing af anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, 1 time siden:

Det er jo noget decideret vrøvl. 
Tænk lige over det udsagn igen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 32 minutter siden:

Når jeg læser udinaturens indlæg, læser jeg ingen afsporing af anmeldelsen.

Mods har flere gange påpeget at diskussioner om sex uden ikke skal føres i anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suk....

Aldrig så snart laver man en anmeldelse af et, synes man selv, dejligt besøg hos skønne kvinder, før "gummi politiet" kommer på banen!!! Hvor er det bare trist 

Ja, jeg ved sku godt der er en lille bitte risiko ved at gøre som jeg gør, kan i da ikke bare være pisse ligeglade!!!! Hvis der er nogen der har et problem med hvordan jeg knepper ludere, så kan i krafthelvede skrive en privat besked til mig, så kan vi ta den derinde!!!!

Nogen gange undres man sku over hvorfor man overhovedet gider være herinde!!!:evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
HairyLover skrev, for 8 minutter siden:

"gummi politiet"

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...