warmgun 4169 Skrevet 7. Juni, 2021 Det er dog utroligt så bornerte, en del herinde er. Man skulle da tro, at netop i dette Forum var alle fantasier tilladte, når begge parter er enige. De fantasier, man ikke kan leve ud hjemme, er det da skønt, at man kan finde en GP, der er med på. Det handler om gensidighed. Når jeg har en fantasi, jeg gerne vil prøve, starter jeg med at finde en pige, der ser ud til at være til “lidt af hvert”. Mit næste træk er at kontakte hende via sms eller mail, hvis det er en mulighed. Svarer hun nej, så er den ikke længere. Svarer hun slet ikke, stopper det også her. I mange tilfælde beder hun om at få lidt flere detaljer om fantasien, og så ender det som oftest med, at vi mødes, så den kan blive levet ud. Er nogen blevet forulempet? Nej! Har nogen lidt overlast? Nej! Er nogen udenforstående blevet generet? Nej! Altså synes jeg, at det er forkert at blive moralsk. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 7. Juni, 2021 Bg101 skrev, for 2 timer siden: Nok begrænset hvor mange som har den “arbejdsopgave” du nævner og som rent faktisk udføre den.. og som kan leve sig ind i rollen som et 11årig barn der har sex med en voksen mand. At dække den ind under “arbejdsopgave”.. så tænker jeg om der siges ja til alt,så længe der er betaling ? Hvad er problemet så længe det er en fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 8. Juni, 2021 Et andet sted har jeg fået foreslået Sort Dating og Xklub. Der er selvfølgelig også Collarage men ikke mange danskere der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juni, 2021 Hmm jeg ved ikke om det stadig eksisterer, men på scor er der hvis et rum der hedder dark et-eller-andet. Det er hvis et rum hvor man kan finde folk der er til det lidt mere hårde som eksempel voldtægts lege og sådan. Men som sagt jeg er ikke sikker på om de stadig har det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, den 7.6.2021 at 19:34: Jeg tror man skal lade være med at udlede noget man ikke kender noget til.. Jeg ved de fleste piger i branchen har smidt en skolepige uniform på og spillet uskyldig for gæster.. Den er helt 100.. Jeg tror slet ikke du forstår det helt.. Jeg aner jo ikke hvordan en 11 årig er under sex.. Det er deres egen fantasi.. Jeg gør intet anderledes end jeg gør når jeg normalt har en gæst.. De kan dog selv finde på som jeg skrev at fortælle de gerne vil rører ved små piger.. Det nævnte eksempel som du hænger dig i der skulle jeg (som voksen kvinde påpeger jeg igen) sidde på skødet af en voksen mand mens han fortalte mig jeg så sød ud.. Resten af fantasien udspillede sig i hans hoved.. Hvor gamle tror du pigerne skal forestille sig at være under rollespil som f.eks "skolepige" fantasien.? Nemlig, det er jo ikke fordi vi vil tillade nogen at være sammen med en mindre årig. Når jeg bliver spurgt om jeg kan have rottehaler og opfører mig som en sød skolepige. Tænker jeg ikke hva fanen din pædofil! Jeg tænker mere, det er kun en fantasi og det er sikkert mere det uskyldige de fantasere om end et barn. En pige der skal lære at have sex for første gang. Kort sagt en jomfrue som er ekstem sød,nysgerrig og nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Juni, 2021 warmgun skrev, den 7.6.2021 at 19:53: Er nogen udenforstående blevet generet? Nej! Altså synes jeg, at det er forkert at blive moralsk. Jeg er faktiskt blevet lidt generet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 8. Juni, 2021 Genert Synder skrev, den 6.6.2021 at 15:08: Jeg har også læst psykologi. Jeg synes, de skulle spærres inde eller mod min kristne overbevisning aflives (i Anden Mosebog "XX" står der: Udryd det onde fra din midte). Jeg har med besvær tilgivet, det pruthul, som misbrugte mig. Frygter stadig, hvad han kan gøre ved andre. Dem der har fantasien skal vel ikke spærres inde. Enhver er uskyldig i forhold til deres fantasier og lyster. Det er først den dag man begår overgreb at synden begås. Men hov... kan nogen herinde overhovedet se os fri for at begå overgreb? Selvom der købes en accept for penge, kan det for pigen føles præcis som det overgreb, som du kæmper med. Hun har måske bare ikke haft andet valg end at acceptere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Juni, 2021 Like a Stone skrev, for 2 minutter siden: Dem der har fantasien skal vel ikke spærres inde. Enhver er uskyldig i forhold til deres fantasier og lyster. Det er først den dag man begår overgreb at synden begås. De allerfleste pædofiler begår ikke overgreb eftersom deres sans for ret og forkert stadig fungerer. Men de har sine fantasier. Tror du at de kan fortælle nogen som helst om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 8. Juni, 2021 Bananas skrev, for 13 minutter siden: De allerfleste pædofiler begår ikke overgreb eftersom deres sans for ret og forkert stadig fungerer. Men de har sine fantasier. Tror du at de kan fortælle nogen som helst om det? Nej det kan de ikke og det er heller ikke min pointe. Min pointe er at det ikke er lysten, men handlingen, der skal straffes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 8. Juni, 2021 Like a Stone skrev, for 52 minutter siden: Dem der har fantasien skal vel ikke spærres inde. Enhver er uskyldig i forhold til deres fantasier og lyster. Det er først den dag man begår overgreb at synden begås. Men hov... kan nogen herinde overhovedet se os fri for at begå overgreb? Selvom der købes en accept for penge, kan det for pigen føles præcis som det overgreb, som du kæmper med. Hun har måske bare ikke haft andet valg end at acceptere. Med den definition begår du jo også overgreb på den butiksansatte der hader at skulle betjene dig fordi han hellere ville have fri. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 30. December, 2021 Jeg kan sige dig at det er både tøser/kvinder som vil rapes på scor og sugardaters.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 113 Skrevet 24. Marts, 2022 (edited) Der er undersøgelser, der viser at 50% af alle kvinder og 45% af alle mænd har/har haft fantasier om at blive voldtaget af det modsatte køn. Der er videnskabelige undersøgelser, der viser at mænd bliver næsten lige så ofte voldtaget af kvinder som det modsatte; voldtægt her defineret her som "made to penetrate" (Pegging er nok ikke med). Men disse tilfælde bliver ikke anmeldt som voldtægt: The Hidden Epidemic of Men Who Are Raped by Women (vice.com) Redigeret 24. Marts, 2022 af Catana 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg