Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fidotheoneandonly

Hun hedder Pat, og har nogle seriøst flotte patter :P Jeg har aldrig set noget lignende :D Hun har været hos Sansuk, hvor jeg fik massage og hj af hende. Sød men også lidt reserveret kvinde, som ligger i den bedre ende massagemæssigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fidotheoneandonly skrev, for 2 minutter siden:

Hun hedder Pat, og har nogle seriøst flotte patter :P Jeg har aldrig set noget lignende :D Hun har været hos Sansuk, hvor jeg fik massage og hj af hende. Sød men også lidt reserveret kvinde, som ligger i den bedre ende massagemæssigt :)

Ved du om der er mulighed for FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 8 minutter siden:

Ved du om der er mulighed for FP?

Det er der for så vidt ikke længere. Hun er ikke som hun var for 6-8 år siden hvor hun tog alt. Men hvis du opbygger noget tillid, er høflig og velsoigneret, så kan du måske være heldig. For 99% vedkommende stopper det nok ved et HJ.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
lille_peter skrev, for 11 minutter siden:

Ved du om der er mulighed for FP?

Jeg er helt på linje med Sammy. Du kan måske være heldig, men det bliver IKKE ved det første besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står 100 % indenfor mit tidligere indlæg vedrørende Pat, massør som jeg gerne besøger igen og igen. Nok en af de massører, hvor kemi betyder allermest, se eventuelt mit skriv af 17. Januar 2020, scrol ned i nedenstående tråd :

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 6.6.2021 at 13:48:

der tilbydes noget ekstra?

Det gør der, det varierer hvad. Priserne er standard/i den lave ende.

lille_peter skrev, den 6.6.2021 at 13:48:

det skal ikke være med bedstemoderen

Det er ellers svært at opdrive bedre behandling med hænder nogen steder og til meget rimelig pris. Hun nyder at bruge sine hænder og pirre maksimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Det gør der, det varierer hvad. Priserne er standard/i den lave ende.

Det er ellers svært at opdrive bedre behandling med hænder nogen steder og til meget rimelig pris. Hun nyder at bruge sine hænder og pirre maksimalt.

Enig med Michelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansie skrev, for 3 timer siden:

Må man "pille" lidt med hende?

Når du opfører dig pænt og generelt gør et sympatisk indtryk på Pat, kan meget lade sig gøre ;)

Har dog også set hende smide en kunde ud, der åbenbart ikke havde bedt om lov eller hun bare ikke ville.

Pim ( bedstemoderen ) er iøvrigt en glimrende massør, også hvis man bare trænger til grøn massage uden dikkedarer, anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Fik et dejligt HJ af Pat i dag, nogen kan altså give bedre hj en andre og pat er en af dem .

Var iøvrigt mit første besøg hos hende og følte en god snakke kemi med hende .

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 6.6.2021 at 13:48:

Nogen som der ved om der tilbydes noget ekstra?

Og nej det skal ikke være med bedstemoderen :D

Någon som vet om bedstemoderen erbjuder något extra? Jag tycker den äldre damen på bilderna är rätt lockande :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 12 timer siden:

Någon som vet om bedstemoderen erbjuder något extra? Jag tycker den äldre damen på bilderna är rätt lockande :P

Hun kan lokkes med charme, selvtillid og danske kontanter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...