Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Heretoearn

Hun var meget interesseret i møde med mig, men kunne desværre ikke pågælgende tidspunkt. Hun har en fræk lyst, dog til 4.000 kr., hvilket er højt sat, selv for en god oplevelse, men fantasien fejlede ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heretoearn skrev, for 17 timer siden:

Hun var meget interesseret i møde med mig, men kunne desværre ikke pågælgende tidspunkt. Hun har en fræk lyst, dog til 4.000 kr., hvilket er højt sat, selv for en god oplevelse, men fantasien fejlede ikke noget.

Ja, det skorter ikke på prinsesser, der forventer det halve kongerige for ET møde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 8.6.2021 at 13:06:

Tror bare hun har nogle meget konkrete fantasier hun godt vil skrive om. Om hun vil noget irl er mere tvivlsomt. 

Jeg har mødt frk et par gange. Det var en vild oplevelse. Hun er til stede på en anden måde end mange af trunterne der ligger og venter på de kan komme videre. Hendes blow er for vildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman42 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har mødt frk et par gange. Det var en vild oplevelse. Hun er til stede på en anden måde end mange af trunterne der ligger og venter på de kan komme videre. Hendes blow er for vildt. 

Betalte du så 4000 kr for det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 8.6.2021 at 13:06:

Tror bare hun har nogle meget konkrete fantasier hun godt vil skrive om. Om hun vil noget irl er mere tvivlsomt. 

Jeg har mødt frk et par gange. Det var en vild oplevelse. Hun er til stede på en anden måde end mange af trunterne der ligger og venter på de kan komme videre. Hendes blow er for vildt. 

 

TorbenMadsen skrev, for 4 minutter siden:

Betalte du så 4000 kr for det? 

Ja. Havde er hotel i kbh og der var god tid. Fornemmede ikke en hård tidtager …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman42 skrev, for 1 time siden:

Jeg har mødt frk et par gange. Det var en vild oplevelse. Hun er til stede på en anden måde end mange af trunterne der ligger og venter på de kan komme videre. Hendes blow er for vildt. 

 

Ja. Havde er hotel i kbh og der var god tid. Fornemmede ikke en hård tidtager …

Ikke bleg for at sende frække nydes både før og efter. Nyder dem, der også laver lir. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Gentleman42 skrev, for 1 time siden:

Ikke bleg for at sende frække nydes både før og efter. Nyder dem, der også laver lir. 

velkommen gentleman. Kun 3 timer gammel profil her.  Rart at høre du har givet 4000 for et blow og sex med gummi, og anbefaler fr fraek. Og har et indlæg om priserne herinde også hvor du siger det er 4000 plus 
hmm der ligger lige noget på tungen her, hvad f er det nu, hm nåe jo det er reklame , 
har du problemer med at få prisen inde på siden frk )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det vil være lettere at lave reklame via et opslag i den lokale netto i Hørsholm end her :D

Men tro nu hvad du vil. Go aften 

Redigeret af Gentleman42

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Gentleman42 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tror det vil være lettere at lave reklame via et opslag i den lokale netto i Hørsholm end her :D

Men tro nu hvad du vil. Go aften 

handler i irma 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1 skrev, den 1.8.2021 at 13:44:

velkommen gentleman. Kun 3 timer gammel profil her.  Rart at høre du har givet 4000 for et blow og sex med gummi, og anbefaler fr fraek. Og har et indlæg om priserne herinde også hvor du siger det er 4000 plus 
hmm der ligger lige noget på tungen her, hvad f er det nu, hm nåe jo det er reklame , 
har du problemer med at få prisen inde på siden frk )

Umiddelbart tænker jeg at grunden til at prisen ikke er på siden er at sitet håndhæver en politik om at det er dating og ikke prostitution. 

Flere af de lidt ældre babes lader til at dække et sex behov og tilbyder sig selv som sugar babes hvor det at blive købt for penge er en del af deres fetish. At frk fraek sætter prisen højt skyldes vel egentlig blot at hun vil sortere i skaren. Jeg læser intet sted at hun kun lægger op til kortere møder selvom det er udgangspunktet, så tiden er nok ikke et issue

Og det findes jo også professionelle piger, der tager de priser. (Og tilsyneladende mænd, der betaler).

Umiddelbart ville jeg hellere betale en god pris for en god vare end få en dårlig ligegyldig oplevelser for "standard going rate".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set private fotos, og ærligt, så er jeg ikke imponeret , desværre. Pris og indhold skal hænge lidt sammen, det er let at få betydeligt flottere, for den halve pris, som også vil have belønningen i munden og tænder på konceptet

Del dette indlæg


Link til indlæg
dadd skrev, for 2 timer siden:

Har set private fotos, og ærligt, så er jeg ikke imponeret , desværre. Pris og indhold skal hænge lidt sammen, det er let at få betydeligt flottere, for den halve pris, som også vil have belønningen i munden og tænder på konceptet

Har også skrevet med hende. De 4000 kan sagtens forhandles ned.

Jeg har ikke mødt hende. Men for mig er det tydeligt at det frække kommer før pengene. Jeg tror man får en på opleveren med hende.

Hvorfor har jeg ikke prøvet? Hun har nogle ønsker, der ikke helt passer med mit temperament. Men hun er klart seriøs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 19.9.2021 at 09:58:

Hun er meget interesseret i hvad der skal ske i DIN numse. Med strapon, tunge og andet. Det hele handler om det

Jeg kan så bekræfte at det er mere end min røv:D  Det skønne er, at hun har hjernen med. Oplever hun virkelig tænder. Det er virkelig frækt, de par gange, jeg har været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...