sidpaamitfjaes 14 Skrevet 4. Juni, 2021 (edited) Samantha Nogen der har besøgt denne smukke pige? Redigeret 4. Juni, 2021 af Stabilizer Rettet overskrift 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 312 Skrevet 5. Juni, 2021 Jeg påtænker et besøg … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimla 5 Skrevet 6. Juni, 2021 Hende har jeg godt nok også kigget langt efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 42 Skrevet 7. Juni, 2021 Nummeret eksistere ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 184 Skrevet 7. Juni, 2021 P123 skrev, for 51 minutter siden: Nummeret eksistere ikke længere Måske det er fordi at man skal kontakte på WhatsApp, som står nede i bunden af annoncen (only WhatsApp or email) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justlikefun 1 Skrevet 8. Juni, 2021 Hun er super sød og dejlig, No Rush, med på det hele.. så alt i alt en lækker omg GFE Svare hurtigt på WhatsApp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 117 Skrevet 8. Juni, 2021 Justlikefun skrev, for 3 timer siden: Hun er super sød og dejlig, No Rush, med på det hele.. så alt i alt en lækker omg GFE Svare hurtigt på WhatsApp Er det virkelig hende på billederne? for så skal der da bruges 10 vilde heste for at stoppe mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justlikefun 1 Skrevet 8. Juni, 2021 saxon skrev, for 4 timer siden: Er det virkelig hende på billederne? for så skal der da bruges 10 vilde heste for at stoppe mig Vil tro billederne er et par år gamle, men ellers er det hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 59 Skrevet 8. Juni, 2021 Hvis en af jer banditter ikke kan holde jer væk, vil det være fantastisk med en anmeldelse.. Krydser fingre for at i får en fantastisk oplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunter-007 47 Skrevet 9. Juni, 2021 Jeg tager forbi i dag og skal nok lave en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slartibartfast 10 Skrevet 10. Juni, 2021 Hunter-007 skrev, for 22 timer siden: Jeg tager forbi i dag og skal nok lave en anmeldelse Mødte du hende? fortæl .. nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 819 Skrevet 25. Juni, 2021 Annonce og setup minder meget om det man ser med Mila Kinky Thai, så er sikkert samme bagmænd. Det vil så sige, det er ikke pigen du skriver med men dem og de fortæller så der kommer kunder. De har det med at skrive ting pigen Ikke ved eller ikke altid gør, så jo ville være rart om nogen har set hende, og ikke bare fra en ny profil med 1 anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 312 Skrevet 26. Juni, 2021 (edited) Hej Drenge, Hun har været i Roskilde før … kan anbefales. Sutter godt tager imod i alle stillinger …. Men er ikke til anal sex !! Var tæt på ved en fejl Det reagere hun promte på … og vi grinte begge da hun ku se på min reaktion det ikke var et bevist forsøg….. Redigeret 26. Juni, 2021 af Happy69luke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunter-007 47 Skrevet 1. Juli, 2021 Beklager den lange svar tid, jeg besøgte hende som sagt d. 9 juni. Jeg tror ikke det var hende på billederne ellers var det meget gamle billeder, men hun så stadig knald godt ud! Var rigtig sød, intet tidspres og sutter rigtig godt som Happyluke nævnte Det foregik på et meget sjusket motel i Roskilde, så alt i alt ville jeg nok ikke komme igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunter-007 47 Skrevet 1. Juli, 2021 Det er hende på videoen som hun har på sin annonce til gengæld! Jeg kunne kende sengen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg