Hop til indhold
Jonze

Thai verden er sin egen

Recommended Posts

For lidt siden ankom jeg til en pæn klinik et sted i Danmark, samtidigt som et par forlod den, der antageligt havde fået parmassage. Bestilte en time oil med hånd afslut for en tusse. Lidt dyrt men køn yngre pige. Jeg tænkte jeg kunne lokke hende til lidt ekstra, men blev overrasket. Endte med en del gensidige fransk og 2x mega uden merpris, så var godt brugt ^_^. Da jeg tjekkede ud kom en ung pige, der havde ondt i nakke skuldre. De er alsidige de thaier og i verden, der ofte føles lovligt forudsigelig, så er det fedt. Det skal lige siges jeg har besøgt en del thaier landet over, og der er selvfølgelig forskellige oplevelser, men generelt søde piger :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben
Jonze skrev, for 2 timer siden:

For lidt siden ankom jeg til en pæn klinik et sted i Danmark, samtidigt som et par forlod den, der antageligt havde fået parmassage. Bestilte en time oil med hånd afslut for en tusse. Lidt dyrt men køn yngre pige. Jeg tænkte jeg kunne lokke hende til lidt ekstra, men blev overrasket. Endte med en del gensidige fransk og 2x mega uden merpris, så var godt brugt ^_^. Da jeg tjekkede ud kom en ung pige, der havde ondt i nakke skuldre. De er alsidige de thaier og i verden, der ofte føles lovligt forudsigelig, så er det fedt. Det skal lige siges jeg har besøgt en del thaier landet over, og der er selvfølgelig forskellige oplevelser, men generelt søde piger :).

Absolut ingen misundelse herfra, det forekommer dog så sjældent, i den verden, at det burde hedde Mega-Thaisk, når det endelig sker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Tænker hun har haft det lige så sjovt som dig, lyder som god gensidig kemi ;)

Hvis jeg var dig skulle den da følges op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

De kommer fra den anden side af Kloden og både fatig og tænker helt klart på penge, derfor har de nødvendigvis flere ansigter, 

De har næppe samme muligheder som os, Europæere, så nok lidt derfor vi oplever dem forskelligt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 4 timer siden:

... De er alsidige de thaier ...

Netop, de har mange ting på hylderne, og det ene er ikke nødvendigvis bare et dække for det andet. Personligt kalder jeg klinikkerne for omsorgsbutikker, for det er, det de er. Her kan man købe fysisk omsorg alt efter behov. Faktisk en fantastisk ting :) 

Og så mener jeg i øvrigt, det danske samfund skylder thaimassøserne en kæmpe tak. Tænk på alle de ensomme og forsømte mennesker (især mænd, men ikke kun), som aldrig vil blive berørt af menneskehånd, hvis ikke det var fordi der lå en thaibiks nede om hjørnet. Så kære samfund, drop mistænkeliggørelsen og de skråsikre holdninger. De kvinder yder en stor og samfundsnyttig indsats, som fortjener respekt.

Amen.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 16 minutter siden:

Netop, de har mange ting på hylderne, og det ene er ikke nødvendigvis bare et dække for det andet. Personligt kalder jeg klinikkerne for omsorgsbutikker, for det er, det de er. Her kan man købe fysisk omsorg alt efter behov. Faktisk en fantastisk ting :) 

Og så mener jeg i øvrigt, det danske samfund skylder thaimassøserne en kæmpe tak. Tænk på alle de ensomme og forsømte mennesker (især mænd, men ikke kun), som aldrig vil blive berørt af menneskehånd, hvis ikke det var fordi der lå en thaibiks nede om hjørnet. Så kære samfund, drop mistænkeliggørelsen og de skråsikre holdninger. De kvinder yder en stor og samfundsnyttig indsats, som fortjener respekt.

Amen.    

Helt enig. Jeg synes i det hele taget den offentlige holdning til GP industrien er latterlig i et såkaldt frigjort samfund. Thaierne i Thailand er jo også kendt for at give omsorg til alle de savlende misforstrer og andet godtfolk, der valfarter ned til dem. En oplevelse jeg personligt har tilgode, hvis nu bare jeg sparede lidt på det hjemlige thaimassage budget ;)

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Startede en gang - cirka anno dazumal - en tråd om lige dette: at thai verden er sin egen.

Lang tid siden nu, som nogen skrev noget om sine oplevelser i den tråd. Er overbevist om at der findes mange spændende sjove oplevelser i sidder på.

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende - Generel debat - Eroguide.dk

Det var faktisk din kommentar om, at de lever i egen verden, jeg havde i tankerne ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

De kommer fra den anden side af Kloden og både fatig og tænker helt klart på penge, derfor har de nødvendigvis flere ansigter, 

De har næppe samme muligheder som os, Europæere, så nok lidt derfor vi oplever dem forskelligt :rolleyes:

Det er ikke helt uden grund at denne bog er et must at læse som "nybegynder" i Thailand.

Du vil i bogen kunne se rækkefølgen på hvem og hvad der betyder mest i Thai-pigens liv. Og bliv ikke overrasket over at du havner langt nede i rækken.

Så vidt jeg husker som nummer 7. efter familie, hunden osv. :D

Money Number One by [Neil Hutchison]

https://www.amazon.com/Money-Number-One-Neil-Hutchison-ebook/dp/B00CRSEJBE

Redigeret af sanook
rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...