Hop til indhold

Recommended Posts

Enough is enough? skrev, for 1 time siden:

Prislisten:lol: 6 min: 700.kr, de er skøre de russere.

De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi:P.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob..

Men den er da til at føle på den der prisliste:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

De fleste mænd vil gerne tro de ikke kan komme på 6 min.. Men det altså hvad et blowjob gennemsnitlig tager for mig hvis vi snakker i privaten og uden gummi:P.. Så prisen er vel ikke så meget anderledes end hvis man bare bestiller et blowjob..

Mangler stadig at møde den kvinde det kan få mig til at komme på 6 min, eller bare få mig til at komme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er en fremmed kvinde, kan jeg ikke holde mange minutter. Hvis det er hjemme, så går det noget bedre.

Tror du har ret i, at mænd overvurderer deres udholdenhed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enough is enough? skrev, for 5 timer siden:

Prislisten:lol: 6 min: 700.kr, de er skøre de russere.

Ja det er vanvid, der er da ikke nogle mænd der kan holde 6 min, det er jo 3 gange de normale 2 min noget sådan, skal og bør tage :D

Jo før man er færdig, jo før kan man komme på skjoldet og sove B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hvornår kan vi få et øko blow hos dig Jennifer? Det er den eneste grund til jeg aldrig har besøgt dig(for du er lækker)og ja, har set at du skriver "privat" Men tænker at det kunne være mere givende for din forretning, end det der Early Bird. Inden du korsfæster mig, jeg respekterer selvfølgelig dine valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Skrev vist også gennemsnitligt:ph34r::P.. 

Udfordring ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enough is enough? skrev, for 56 minutter siden:

Hvornår kan vi få et øko blow hos dig Jennifer? Det er den eneste grund til jeg aldrig har besøgt dig(for du er lækker)og ja, har set at du skriver "privat" Men tænker at det kunne være mere givende for din forretning, end det der Early Bird. Inden du korsfæster mig, jeg respekterer selvfølgelig dine valg.

Aldrig:ph34r:.. Så vi må bare være dømt til at være starcrossed lovers:P.. Og jeg er slet ikke i tvivl om at det havde været laaangt mere givtigt.. Det er tydeligt på henvendelserne man modtager.. Men det jo heller ikke alt man skal kunne købe sig til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...