Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Pongmalai

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

https://annoncelight.dk/showad/316165

Er der nogen der har besøgt denne klinik? 
Er billederne korrekte. Den ene pige ser lidt mut ud. Hvilke services tilbyder de? 

 

Der har været en kort omtale af stedet, men den kan ikke søges frem, og jeg husker ikke indholdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en som gir massage med hj, og en som gir massage med hj og fp. 

Tror ikke hende der gir fp er på billederne her. Men ganske gennemsnitlig oplevelse. Ok massage, ok sex, alm Aarhus priser. 

 

Redigeret af Mastager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mastager skrev, for 5 minutter siden:

Der er en som gir massage med hj, og en som gir massage med hj og fp. 

Tror ikke hende der gir fp er på billederne her. Men ganske gennemsnitlig oplevelse. Ok massage, ok sex, alm Aarhus priser. 

 

Tak, det lyder som en let fesen omgang? 
De har fået foto af facaden på AL. Hold helt magle den har fået gas :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Tak, det lyder som en let fesen omgang? 
De har fået foto af facaden på AL. Hold helt magle den har fået gas :lol:.

Ja de gir den gas der på :D

Tjaa, har kun været der to gange, og det var da ok. Ok indlevelse, meeen du ved, har prøvet bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/316165

Der har været en kort omtale af stedet, men den kan ikke søges frem, og jeg husker ikke indholdet. 

Der er et par tråde her:

Thai i Århus- Phuangmalai wellness - Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk

Pongmalai, Århus - Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julius skrev, for 2 minutter siden:

Tak, og den ene tråd har jeg oven i købet selv startet.:rolleyes: Men den løb ud i sandet,eller noget.  Men der kom ikke rigtigt nogle oplysninger om selve servicen frem. 
Nu har Mastager skrevet om sin oplevelse, og tak for det. 

Så er et spændende om andre også kan bidrage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i fredags. Fik fuld pakke omend jeg synes prisen stiger ( jeg købslår ikke, betaler bare og får dermed den forventelige service). Det var udemærket, uden at være, hverken bemærkelsesværdig godt eller skidt. ( jeg var dog overrasket over, hvor lille en bagdel hun havde. Jeg kunne vidst have begge baller i en hånd)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tealoot skrev, for 33 minutter siden:

Jeg var forbi i fredags. Fik fuld pakke omend jeg synes prisen stiger ( jeg købslår ikke, betaler bare og får dermed den forventelige service). Det var udemærket, uden at være, hverken bemærkelsesværdig godt eller skidt. ( jeg var dog overrasket over, hvor lille en bagdel hun havde. Jeg kunne vidst have begge baller i en hånd)  

Var det en af pigerne på billederne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...