Hop til indhold

Barbie fra SMS-planet

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, som kan huske en sød og smuk GP ved navn Barbie, der arbejdede på SMS-planet for cirka 10 år siden? Bordellet lige ved Lyngbyvejen. Hun var en lille blond sag, cirka 1.65m høj. Jeg besøgte hende en håndfuld gange den gang, men pludselig var hun væk. Kom til at tænke på hende forleden og blev nysgerrig efter at vide, om hun helt stoppede i branchen, skiftede navn, eller bare fandt et andet bordel, som jeg ikke kendte. Det er lidt et long shot, men måske er der nogle af de erfarne drenge herinde, som kan huske hende? :)

Skrevet

Ja hende kan jeg tydeligt huske:biggrin:

Desværre stoppede hun kort tid efter, tror kun hun var in the biz et år eller to

Skrevet
  • Author
G.G. skrev, for 8 timer siden:

Ja hende kan jeg tydeligt huske:biggrin:

Desværre stoppede hun kort tid efter, tror kun hun var in the biz et år eller to

Ja det var ærgerligt, at hun forsvandt så hurtigt, hun var sgu dejlig og sød. Men i det mindste nåede vi at få minderne om hende ;)

Skrevet
Converge skrev, for 3 timer siden:

Ja det var ærgerligt, at hun forsvandt så hurtigt, hun var sgu dejlig og sød. Men i det mindste nåede vi at få minderne om hende ;)

Det er gode minder. Vi der havde glæden af hende, glemmer det ikke!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.