Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle sammen 

https://nympho.dk/n4290/1891/amy-real-photos-check-my-video/

På Amy's opfordring har jeg oprettet mig herinde for at give hende en anmeldelse. Grunden til dette er at mange åbenbart spørger hende om hun er ægte... 

Hun er MEGET ægte hun er virkelig en flot lille petit sag. Utrolig sød og har ret god humor, og hun er godt stram, dejlig god sex og med at smil på læben hele tiden. Og man svømmer helt væk i hendes øjne. 

Eneste minus er at hun ikke kysser... For hun er en man bare gerne vil snave i gulvet... Sådan virkelig meget

Håber i kan bruge det selvom det er min første anmeldelse

Redigeret af Kimla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Expel skrev, for 24 minutter siden:

På Amy's opfordring har jeg oprettet mig herinde for at give hende en anmeldelse.   :lol::lol::lol:   Den var god :lol:

Men den er god nok... Hun spurgte pænt om jeg ikke ville være sød, da en del ikke tror på at hun er den hun udgiver sig for at være... Og det syntes jeg var lidt synd da hun er ret sød... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev lidt sammen med hende og hun virkede egentlig sød nok. Da jeg fandt ud af vi begge var på Amager, spurgte jeg om hun havde tid til at mødes 10 min. efter, da det passede mig, på min vej til en kunde. Så fik jeg svaret: "egentlig ikke nej, du kan komme om en halv time, så er jeg klar"(frit oversat fra engelsk). 

Normalt ville jeg bare tænke ok, det er da fair nok. Nu skriver hun bare:  I do not mind a last-minute call or a text message (SMS) from you, because sometimes a fast-planned meeting can be the best! 

Så efter sådan et lidt flabet svar, droppede jeg hende, da jeg var bange for at attituden var den samme hvis jeg mødte hende... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg svaret: "egentlig ikke nej, du kan komme om en halv time, så er jeg klar"(frit oversat fra engelsk). 

Normalt ville jeg bare tænke ok, det er da fair nok. Nu skriver hun bare:  I do not mind a last-minute call or a text message (SMS) from you, because sometimes a fast-planned meeting can be the best! 

Er det ordet "sometimes" du ikke forstår. Eller forstår du ikke "do not mind", fordi intet i det svar du gengiver, antyder at hun tog på vej? Endelig er der jo en vis elastik i tolkningen af "last minute". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Kimla,

Tak for din anmeldelse, I overskriften, skriver du "Amy fra KBH SV" men i hendes annonce står der KBH S, kan du hjælpe med et pejlemærke? det vil lette transporten betydeligt hvis det er SV, da det er et meget mere overskueligt område ;) på forhånd tak.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Er det ordet "sometimes" du ikke forstår. Eller forstår du ikke "do not mind", fordi intet i det svar du gengiver, antyder at hun tog på vej? Endelig er der jo en vis elastik i tolkningen af "last minute". 

Rolig nu professor, jeg forstår godt 3 klasses engelsk og måske 4 klasse, men så er jeg også sat af...

Det svar hun gav på engelsk var ikke så pænt som det jeg gengiver på dansk. Derfor skriver jeg også frit oversat. Der er ingen skade sket og jeg besøgte da også bare en anden. Pointen var at jeg var tæt på hende og hun skriver som en af de meget få, at sidste minut aftaler er ok. Det var det så ikke den dag og så videre. Men jeg syntes ikke vi skal diskutere semantik her i tråden. Jeg forstod det som flabet og så er den ikke længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, 1 time siden:

Kære Kimla,

Tak for din anmeldelse, I overskriften, skriver du "Amy fra KBH SV" men i hendes annonce står der KBH S, kan du hjælpe med et pejlemærke? det vil lette transporten betydeligt hvis det er SV, da det er et meget mere overskueligt område ;) på forhånd tak.

Ærbødigst,

DrMabuse

Jamen selvfølgelig 

Det er på Gerbrandsvejs 

Før i tiden holdt hun til i karlslunde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 3.6.2021 at 15:54:

Det svar hun gav på engelsk var ikke så pænt som det jeg gengiver på dansk. Derfor skriver jeg også frit oversat.

Frit oversat er noget andet end frit gengivet. Når du anklager hende for at svare "flabet", vil du så ikke gengive mere præcist, så vi andre bedre kan vurdere om det bare er dig, der er nærtagende (ligesom du er her)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey hello, I read your curiosities, ambiguities and appreciations or not .. I'm the girl from the pictures, if you Angel didn't feel comfortable, you could have told me from the beginning, not to compliment me until you run out of air and then leave a review that I look 6/10, when you came I had just taken the sheet from the outside standard, it had just been washed, because what can you see, I had an hour since I woke up. even if there was someone else before you, I never work on dirty bedding. and at 6/10 services I don't understand this note, you asked me about GFE, I told you before it's not possible because I'm honest, I don't kiss and that's not a secret. if you were looking for someone to kiss you had to go to another girl, not me.

and about the fact that I forbade you to touch me in the intimate area is because I care a lot about my hygiene, I don't remember asking for hand sanitizer or wanting to wash your hands and I didn't let you ... in other words, I just think we're not compatible, and that's not a rule. I wish you all the best!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...