Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte wandee massage i Næstved.. Faktisk en ret sød pige.. Egentlig ret lækker massage. hj faktisk også godkendt... Så måske passer overskriften ikke så godt...! - JO, det gør den. Jeg havde på forhånd SMS'et frem og tilbage.. Tantra + prostata + hj/bj... Jeg ankom og måtte slippe 1200. Helt OK, -  hvis det er godt. Faktisk var det jo godt, men jeg fik kun tantra + hj. Og så er 1200 sgu meget - alt, alt for meget. Det bliver så det første og sidste gang dér..

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, 1 time siden:

Besøgte wandee massage i Næstved.. Faktisk en ret sød pige.. Egentlig ret lækker massage. hj faktisk også godkendt... Så måske passer overskriften ikke så godt...! - JO, det gør den. Jeg havde på forhånd SMS'et frem og tilbage.. Tantra + prostata + hj/bj... Jeg ankom og måtte slippe 1200. Helt OK, -  hvis det er godt. Faktisk var det jo godt, men jeg fik kun tantra + hj. Og så er 1200 sgu meget - alt, alt for meget. Det bliver så det første og sidste gang dér..

Gjorde du opmærksom på din utilfredshed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg søger en bestemt kvinde på et thai sted, så spørger jeg altid efter hvem der er på arbejde. 

Så ved de ikke hvem jeg søger og kan derfor ikke bare sige ja, hun er her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
puttgarden skrev, for 1 time siden:

Når jeg søger en bestemt kvinde på et thai sted, så spørger jeg altid efter hvem der er på arbejde. 

Så ved de ikke hvem jeg søger og kan derfor ikke bare sige ja, hun er her. 

Ja, nu kender jeg ikke nogen af dem, så det ville næppe give mening.. Men har selvfølgelig oplevet den lille smutter..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...