Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte wandee massage i Næstved.. Faktisk en ret sød pige.. Egentlig ret lækker massage. hj faktisk også godkendt... Så måske passer overskriften ikke så godt...! - JO, det gør den. Jeg havde på forhånd SMS'et frem og tilbage.. Tantra + prostata + hj/bj... Jeg ankom og måtte slippe 1200. Helt OK, -  hvis det er godt. Faktisk var det jo godt, men jeg fik kun tantra + hj. Og så er 1200 sgu meget - alt, alt for meget. Det bliver så det første og sidste gang dér..

Skrevet
otto06 skrev, 1 time siden:

Besøgte wandee massage i Næstved.. Faktisk en ret sød pige.. Egentlig ret lækker massage. hj faktisk også godkendt... Så måske passer overskriften ikke så godt...! - JO, det gør den. Jeg havde på forhånd SMS'et frem og tilbage.. Tantra + prostata + hj/bj... Jeg ankom og måtte slippe 1200. Helt OK, -  hvis det er godt. Faktisk var det jo godt, men jeg fik kun tantra + hj. Og så er 1200 sgu meget - alt, alt for meget. Det bliver så det første og sidste gang dér..

Gjorde du opmærksom på din utilfredshed?

Skrevet

Når jeg søger en bestemt kvinde på et thai sted, så spørger jeg altid efter hvem der er på arbejde. 

Så ved de ikke hvem jeg søger og kan derfor ikke bare sige ja, hun er her. 

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Gjorde du opmærksom på din utilfredshed?

Ja sgu da..

Skrevet
  • Author
puttgarden skrev, for 1 time siden:

Når jeg søger en bestemt kvinde på et thai sted, så spørger jeg altid efter hvem der er på arbejde. 

Så ved de ikke hvem jeg søger og kan derfor ikke bare sige ja, hun er her. 

Ja, nu kender jeg ikke nogen af dem, så det ville næppe give mening.. Men har selvfølgelig oplevet den lille smutter..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.