Hop til indhold
Lange

Tilde - Privat/Diskret i Bording

Recommended Posts

Jeg har ferie og lysten til sex var ikke til at komme uden om. Og da Tildes billeder igennem et stykke tid havde fristet og hun havde fået positiv omtale herinde så fik jeg booket en time inkl. superfransk med hende her i dag i Bording.

http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=162

Tilde er som man kan se på hendes billeder en flot slank pige med en lækker naturlig krop. Jeg er som altid på jagt efter fræk GFE-sex og jeg skal da lige love for at det var noget Tilde var god til. Det var som at komme hjem til en kæreste efter ikke have set hende i et par måneder. Fantastiske tungekys og top nærvær med øjenkontakt - lækkert.

Det franske er hun også god til, men jeg måtte nu stoppe hende igen - man ville jo nødigt komme for tidligt. ;) Tilde skulle selvfølgelig også slikkes og hendes fisse er dejlig glat og smagsneutral. Så det var lækkert at slikke hende. Derefter følger dejlig sex i forskellige stillinger. Især doggy-style var en fryd, da man har udsigt til hendes lækre røv mens man knalder hende. Afslutning i missionæren og lidt hyggesnak til sidst.

Stedet ligger i Bording og er rent og pænt og er ikke så svært at finde (hvis bare man havde en GPS, der var ordentlig opdateret ;) ) Jeg fik tilbudt bad både før og efter sex og der var ikke noget tidspres.

Tilde får absolut min varmeste anbefaling hvis man er til frække naturlige danske piger. Hun er super nem at snakke med og meget berøringsvenlig. Plus hun hendes kys er i særklasse og med masser af tunge. Jeg kommer uden tvivl igen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af Tilde en halv time i dag :)

Kan kun tilslutte mig Langes rosende ord! Tilde lever fuldt ud op til sin beskrivelse - både med hensyn til højde og vægt samt 100% ægte billeder. Kort sagt en flot, slank pige med naturlige bryster, en flot pariser og masser af indlevelse.

Det der faktisk overraskede mig mest var hendes nærvær, intimitet og frække kys - også efter "akten" reelt var overstået. Ikke noget med at blive losset ud i en fart når man er "kommet" - netop dette er noget der får mig til at overveje en snarlig gentagelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god anmeldelse :D .

Glæde mig over at i begge Lange og Andreas har haft en god oplevelser med Tilde :D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik i dag besøgt Tilde for 2. gang i Bording. Tilde er super sød og har en fantastisk solbrun naturlig krop. Hendes indlevelse er suveræn og hun kysser som en drøm. Tusind tak, Tilde, hvis du læser med. Vi ses uden tvivl snart igen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det min tur til at besøge Tilde.

Jeg kan kun tilslutte mig de andre, der har besøgt hende.

Hun er dejlig naturlig og nem at være sammen med og så har hun en krop,

som i forhold til min smag er perfekt, med ikke for store bryster og en fast krop.

I forhold til tid, er hun ganske fair, jeg blev ca. 10 min forsinket, hvilket hun bare lagde til

i den anden ende. Jeg fik bad før og efter og hele besøget tog ca. 40 min og jeg havde bestilt 30 min.

Hun skal helt sikkert besøges igen, når jeg er på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan svare på om de andre piger ved Privat/diskret ikke også lægger tiden til hvis man tager bad før?

Og lige til sidst har Tilde brune øjne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan svare på om de andre piger ved Privat/diskret ikke også lægger tiden til hvis man tager bad før?

Og lige til sidst har Tilde brune øjne?

 

Du kan da også lokke hende med i badet - bare sig det til tlf. damen på forhånd  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da også lokke hende med i badet - bare sig det til tlf. damen på forhånd  :wink:

Det er jo rigtigt, men hvad med det andet spørgsmål, nogen der kan huske om de er brune eller .... ? bare fordi jeg er helt tosset med frække øjne :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo rigtigt, men hvad med det andet spørgsmål, nogen der kan huske om de er brune eller .... ? bare fordi jeg er helt tosset med frække øjne :-|

 

Husker desværre ikke om de er brune, kun at de var frække  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...