Hop til indhold

Recommended Posts

Total useriøs massør,

svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, for 22 minutter siden:

Total useriøs massør,

svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen 

-Der værste er bare de snakker sammen... -er man berygtet/berømt -pludselig får man man spørgsmål -af en man ikke har set før -men kende åbenbart en på forhånd...g

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 1 minut siden:

-Der værste er bare de snakker sammen... -er man berygtet/berømt -pludselig får man man spørgsmål -af en man ikke har set før -men kende åbenbart en på forhånd...g

Ja, men det er også ret underholdende af og til. Er på FB med nogle af dem, og kan se de holder nogle løsslupne fester sammen. De fleste thaier i massage branchen har et fint netværk hvor de bytter informationer og hjælper hinanden med assistenter og ferieafløsning. Og så snakker de om kunderne, naturligvis gør de det :) Vi snakker jo også om pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, 1 time siden:

Total useriøs massør,

svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen 

forkerte overskrift: der skulle stå Ten Ikke Bow, kan ikke finde ud af at redigere det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big lover skrev, for 2 minutter siden:

forkerte overskrift: der skulle stå Ten Ikke Bow, kan ikke finde ud af at redigere det

Har bedt en MOD om at ændre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, for 1 time siden:

Total useriøs massør,

svar ikke ved kontakt, godt der er andre i Vejle, har skrevet mere en .. gange uden at få svar igen 

Det er ikke ualmindeligt at de ikke svare hvis det er en de ikke gider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Det er også kun de useriøse der svare, i mens de har en kunde... så man skal have lidt tålmodighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boyman skrev, den 2.6.2021 at 17:47:

Ten har en liste med sikre kunder som hun foretrækker

Det ved jeg nu ikke, besøgte hende for første gang for et par uger siden og der var ingen kontakt problemer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boyman skrev, den 2.6.2021 at 17:47:

Ten har en liste med sikre kunder som hun foretrækker

Jeg tror nærmere hun har en negativliste. Hun blokerer dem hun ikke vil have på besøg. Massørerne udveksler lister, så man ender på manges liste, hvis man har fornærmet en thaipige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på en sådan liste. En pige som jeg besøgte meget havde bedt et par af de andre piger om ikke at servicere mig. Hun havde blandt andet blokket mig hos Ten. 
Nu har den pågældende pige så ikke været i DK i ca 1 1/2 år. Så nu er der åbnet for det varme vand igen. Husk det kan hjælpe med nyt tlf nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...