Hop til indhold
drmabuse

Har nogen besøgt "Real Anna"?

Recommended Posts

Kære Brødre,

Jeg fik øje på ""Real Anna" dejlig ser hun jo ud, og jeg kan ikke finde noget på hendes billeder på Tineye reverse, hvilket lover godt selvom det ikke er en garanti for noget. Er der nogen der har besøgt hende? Hvad var, i givet fald, jeres oplevelse? Er det hende på billederne og giver hun god service?

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Lauersen,

Tak for hurtigt svar. Hmmm det gør jo ikke sagen lettere... når billederne er fra en i samme branche tyder det på at den er god nok. Omvendt kan hun næppe være både i Antwerpen og København samtidigt. Jeg håber andre kan hjælpe.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 2 minutter siden:

Kære Lauersen,

Tak for hurtigt svar. Hmmm det gør jo ikke sagen lettere... når billederne er fra en i samme branche tyder det på at den er god nok. Omvendt kan hun næppe være både i Antwerpen og København samtidigt. Jeg håber andre kan hjælpe.

Ærbødigst,

DrMabuse

De kan sagtens begge have snuppet fra den samme insta-profil. Jeg kunne bare ikke finde billederne andre steder hverken med Google, Yandex eller Tineye.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

De kan sagtens begge have snuppet fra den samme insta-profil. Jeg kunne bare ikke finde billederne andre steder hverken med Google, Yandex eller Tineye.

God pointe... hmm måske burde man bare kaste sig ud i det, jeg er aldrig bleg for at smutte hvis pigen ikke er den hun giver sig ud for -hader blot at spilde tiden.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 2 timer siden:

Hun ønsker ikke at bekræfte sine billeder. Har forsøgt.

Jeg sender heller ikke flere billeder end dem der er på min annonce.. Så hvis det er sådan hun ikke vil bekræfte så behøver det ikke være ensbetydende med at det ikke er ens egne billeder.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 2 timer siden:

Hun ønsker ikke at bekræfte sine billeder. Har forsøgt.

Hej Slapman,

Tak for indsparket -Hmmmm -det tyder jo ikke så godt for autenciteten.... overvejer stadig at besøge hende -det bør være let at chekke med den tat på armen. 

Ærbødigst,

DrMabuse

Redigeret af drmabuse
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Jeg sender heller ikke flere billeder end dem der er på min annonce.. Så hvis det er sådan hun ikke vil bekræfte så behøver det ikke være ensbetydende med at det ikke er ens egne billeder.. 

Det kan du have en pointe i -det virker bare mærkeligt at de samme billeder bruges af to piger, en i KBH og en i Antwerpen. Har lige skrevet med Helena fra Antwerpen og hun garanterede at det var hende på billederne og vi satte sågar et møde op, som jeg naturligvis vil aflyse. Tror jeg tager chancen med hende -er det reelt har jeg fundet guld og er det ikke så går jeg igen, hvis flere gjorde det, ville færre reklamere med ægte billeder i annoncer og på SMS, men forstår godt at nogen føler sig fanget/bundet i situationen eller syntes at hende de møder ser ligeså godt ud. For mig er uærlighed ikke det rette fundament at starte en hyrdetime på. Jeg giver besked om udfaldet ;)

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 7 minutter siden:

Det kan du have en pointe i -det virker bare mærkeligt at de samme billeder bruges af to piger, en i KBH og en i Antwerpen. Har lige skrevet med Helena fra Antwerpen og hun garanterede at det var hende på billederne og vi satte sågar et møde op, som jeg naturligvis vil aflyse. Tror jeg tager chancen med hende -er det reelt har jeg fundet guld og er det ikke så går jeg igen, hvis flere gjorde det, ville færre reklamere med ægte billeder i annoncer og på SMS, men forstår godt at nogen føler sig fanget/bundet i situationen eller syntes at hende de møder ser ligeså godt ud. For mig er uærlighed ikke det rette fundament at starte en hyrdetime på. Jeg giver besked om udfaldet ;)

Ærbødigst,

DrMabuse

Vent vent.

Du har aftalt et møde, som du aldrig havde planer om at komme til, for så at aflyse det senere? Hvorfor? Det er jo mega belastende for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 6 minutter siden:

Ærbødigst,

DrMabuse

Jeg indrømmer gerne at der er flere ting der peger på at hun godt kan være fake.. Du har helt ret i at man uanset bare burde vende sig om og gå.. Fordi ellers så ændres intet.. Og uærlighed er bare ikke noget man burde støtte:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 13 minutter siden:

Vent vent.

Du har aftalt et møde, som du aldrig havde planer om at komme til, for så at aflyse det senere? Hvorfor? Det er jo mega belastende for hende.

Jeg blev nødt til at lave en reel aftale for at få adressen i Antwerpen så jeg kunne chekke at der faktisk var en pige på stedet -ellers laver jeg ikke fup aftaler som jeg så aflyser, af respekt for pigens tid og penge. Håber det giver mening for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 20 minutter siden:

Jeg blev nødt til at lave en reel aftale for at få adressen i Antwerpen så jeg kunne chekke at der faktisk var en pige på stedet -ellers laver jeg ikke fup aftaler som jeg så aflyser, af respekt for pigens tid og penge. Håber det giver mening for dig.

Hmm, jeg er ikke fan af din fremgangsmåde.

drmabuse skrev, for 45 minutter siden:

For mig er uærlighed ikke det rette fundament at starte en hyrdetime på.

Nej, og det gælder i min optik også bookinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den_glade_amatør god pointe, som jeg skrev er dette heller ikke en del af min normale praksis, men her har vi at gøre med to piger i to lande der samtidigt hævder at de samme billeder er de ægte billeder af dem og jeg ville til bunds i mysteriet, men jeg tror jeg lader den ligge nu, jeg har lidt tabt gejsten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 20 minutter siden:

jeg tror jeg lader den ligge nu, jeg har lidt tabt gejsten.

Det forstår jeg godt, det lyder som den rigtige løsning. Det er svært at vide sig sikker, men jeg har vist stadig til gode at opleve den situation, hvor en pige har identiske aktive billeder andre steder og hun så rent faktisk ER i Danmark.

God jagt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...