MrLovaLova 1083 Skrevet 1. Juni, 2021 Havde den enormt store fornøjelse at besøge Cindy i dag. Kontakten gik enormt nemt og hun var hurtig og høflig til at svare. Jeg havde søgt efter anmeldelser af hende, og der var et par stykker der var positive, men var alligevel lidt spændt. Jeg blev modtaget af det største smil, og hun har en helt ufattelig evne til at føle sig afslappet og godt tilpas. Snakken gik lystigt, og helt naturligt fik vi smidt tøjet og i gang med den frække del af mødet. Hun har den mest fantastiske krop, billederne yder hende slet ikke retfærdighed. Brysterne er godt nok hjulpet lidt på vej, men det er på ingen måder noget man kan se eller mærke. Hun er meget service minded og sørgede hele tiden for at jeg havde det bedst muligt, og sagde samtidig hvad hun godt kunne lide og hvad hun knap så godt kunne lide, så der hele tiden var den åbenhed mellem os. Jeg tror jeg var den første kunde i dag, for efter vi havde givet den gas i et stykke tid udbrød hun "well, that´s a good way to wake up" hvilket jeg kun kunne være enig i. 30 min gik desværre alt for hurtigt, hun er én jeg sagtens kunne bruge timer sammen med. Det næste besøg bliver helt sikkert længere. https://annoncelight.dk/showad/278772 /TheLova 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 1. Juni, 2021 Tak for den gode anmeldelse, vil dog vove at påstå man kan se de ikke er ægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 1. Juni, 2021 Hvor befinder vi os cirka i Aarhus ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heretoearn Skrevet 1. Juni, 2021 torbenb skrev, for 22 minutter siden: Hvor befinder vi os cirka i Aarhus ? Der står Aarhus C i hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 2. Juni, 2021 torbenb skrev, for 8 timer siden: Hvor befinder vi os cirka i Aarhus ? Et velkendt sted tæt på øst for paradis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 2. Juni, 2021 Tak, kan gætte resten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handfreak 10 Skrevet 5. Juni, 2021 (edited) Kommer lige fra et dejligt besøg hos denne skønhed. Jeg giver mrlovalova helt ret - billederne yder hende ikke retfærdighed - hun er meget skønnere in real life. Hun gør alt hvad hun kan, for at man skal føle sig godt tilpas og yder en rigtig god service, hvor der også lyttes til specialønsker med påklædning og look. Ligeledes er hun let at kommunikere med - taler både engelsk og tysk. Jeg havde booket 30 min med french kisses, hvor vi kom godt omkring diverse positioner og afslutning lige efter mit ønske. Hun får min allerbedste anbefaling og skal helt sikkert besøges igen. Redigeret 5. Juni, 2021 af Handfreak Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 9. Juni, 2021 hvordan er hendes BJ og er det uden Henrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sovnema 0 Skrevet 11. Juni, 2021 Hun er slet ikke til at få fat på. Nogen der ved om hun er stoppet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 11. Juni, 2021 måske hun er optaget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 11. Juni, 2021 Hendes annonce er senest blevet opdateret d. 08-06, så hun tager sig nok en pause eller lidt ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Juni, 2021 totiltango skrev, for 7 timer siden: Hendes annonce er senest blevet opdateret d. 08-06, så hun tager sig nok en pause eller lidt ferie. Eller hun er fuld booket et par dage frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten Per 4 Skrevet 26. August, 2021 Hej. Kan slet ikke genkende de anmeldelser som jeg ser her inde. Besøgte Cindy den anden dag i Aarhus. Bestilte 30 min. med superfransk. Det var den mest uoplagte og uinteresserede kvinde som mødte mig. Hun virkede som om at hun var træt af at være der. hele hendes attitude var bare dårlig. Så er det sagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg