Lemongrass Lingam 162 Skrevet 1. Juni, 2021 (edited) Jeg søger en møbelsnedker i Københavnsområdet. Er du selv møbelsnedker, eller kender du en sådan du kan anbefale? Jeg skal have konstrueret en massagebriks som skal være en mellemting mellem en almindelig massagebriks og et "milking table". Det skal bruges til Lingam massage, hvilket er årsagen til at jeg spørger her, og ikke blot googler. Tegninger, mål, ønsker og krav venter jeg med til den rette håndværker er fundet Det haster lidt, men venter hellere på den rigtige løsning end den hurtige. På forhånd tak! Kærligst, Eva Redigeret 1. Juni, 2021 af Lemongrass Lingam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 1. Juni, 2021 Ham her har lavet en del specielle møbler https://www.eroguide.dk/forum/topic/100703-to-nye-møbler-bygget/?tab=comments#comment-940803 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 1. Juni, 2021 (edited) Lemongrass Lingam skrev, 1 time siden: Jeg søger en møbelsnedker i Københavnsområdet. Er du selv møbelsnedker, eller kender du en sådan du kan anbefale? Jeg skal have konstrueret en massagebriks som skal være en mellemting mellem en almindelig massagebriks og et "milking table". Det skal bruges til Lingam massage, hvilket er årsagen til at jeg spørger her, og ikke blot googler. Tegninger, mål, ønsker og krav venter jeg med til den rette håndværker er fundet Det haster lidt, men venter hellere på den rigtige løsning end den hurtige. På forhånd tak! Kærligst, Eva Kære Eva Tror jeg kan hjælpe dig, jeg kender et prof møbelfirma som også fremstiller møbler efter opgave og på et meget højt kvalitetsniveau. (og det er prisen sikkert også) Græsplænen KALDER på øjeblikkelig "haircut": Jeg sender en PM senere på dagen, jeg skal være meget diskret derfor en PM Bedste hilsner Nye tider Redigeret 1. Juni, 2021 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trans-it 26 Skrevet 3. Juni, 2021 Hej, Jeg er møbelsnedker, hvis det stadig er aktuelt. Jeg ved ikke helt, hvad der er, du skal have lavet, men umiddelbart vil det letteste, hurtigste og billigste være, hvis man kan lave det, du vil have udfra en "standard" massagebriks. Men jeg er åben overfor andet. Hilsen PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg