Hop til indhold
Picasso

Thy tæve

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med Thy tæve der har annonceret på annoncelight. En 24 årig xl pige der tilbyder sex i naturen.

Hører gerne anbefalinger eller advarsler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet lidt med hende. Virker ukompliceret og ligetil.

Overvejer om jeg skal prøve, men ville gerne høre om nogen har mødt Tæven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Jeg synes afgjort du skal prøve hende.Jeg tror hun er fair nok;har haft lidt kontakt til hende,men hun bor 190 km fra mig;og det er dæææææææælme langt at køre på lykke og fromme.Så vil sætte stor pris på en frisk anmeldelse inden jeg drager hjemmefra.... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er god nok , tog hende på en rasteplads i nærheden af hende . ganske glad for sex men snakkede som et vandfald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok hende

Har også prøvet hende bestemt ikke køn (slet ikke)

og så har hun (havde hun en ordentlig byld lignende ting ved fissen/røv)

mistede lidt lysten der

Mads

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg vil ikke gøre mig til dommer om der er god eller dårlig hyg.

det er jo nok bare smag og behag :-) om man kan lide udseende

jeg kan godt lide dem xxl jeg havde det sku lidt dårligt med hendes fisse og røv

det så ud som en mand der havde skæg pest ikke et kønt syn

jeg vil blot sige jeg nøjes med et blow og det var som sådan ok har fået bedre men ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvad hun skriver, tilbyder hun jo turen hele jorden rundt. Hvis man da har lyst og kan klare det.

Men hvis appetiten mistes undervejs, er der lidt til eftertanke!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj
Pebber97 sagde den 01 Maj 2014 - 11:38 AM:

Hej håber sku hun er ok skal besøge hende imorgen fredag

Kan vi ikke få en anmeldelse, for hun lyder da fræk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet, mine erfaringer med "Thy-tæven" er nok min. 2 år gamle, dengang hun var aktiv (boede?) på Als (Nordborg). Det var ikke altid nemt at få kontakt med hende, men hvis der var hul igennem, kunne jeg få en tid med ret så kort varsel, alt ganske ukompliceret ...

 

Om hun er køn? - det må ligge i betragterens øje - jeg kunne i hvert fald ikke gå igen med uforretet sag - og det var ikke kun de to vægtige argumenters skyld :-)

 

Hun leverede en meget afslappet service - det mener jeg fuldud positiv! Der var ingen hastværk, og hun var med på det hele - som for mig ikke indebærer anal, og altid med gummi. Prislejet var også helt acceptabelt (timebasis, uden smålig skelnen til uret ...)

 

Jeg besøgte hende 3 - 4 gange, det blev ikke til mere, da aldersforskellen - og måske person-forskellen i det hele taget - lagde en slags dæmper på fra min side. Men der var generellt intet at udsætte!

 

Er man til store piger (og hun er / var stor), og til det lidt mere rustikale, går (hhv. gik) man ikke galt i byen - 

 

... på den anden side vil hendes nye tilbud ikke fremme min lyst til at besøge hende - helt bortset fra afstanden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Indrømmet, mine erfaringer med "Thy-tæven" er nok min. 2 år gamle, dengang hun var aktiv (boede?) på Als (Nordborg). Det var ikke altid nemt at få kontakt med hende, men hvis der var hul igennem, kunne jeg få en tid med ret så kort varsel, alt ganske ukompliceret ...

Om hun er køn? - det må ligge i betragterens øje - jeg kunne i hvert fald ikke gå igen med uforretet sag - og det var ikke kun de to vægtige argumenters skyld :-)

Hun leverede en meget afslappet service - det mener jeg fuldud positiv! Der var ingen hastværk, og hun var med på det hele - som for mig ikke indebærer anal, og altid med gummi. Prislejet var også helt acceptabelt (timebasis, uden smålig skelnen til uret ...)

Jeg besøgte hende 3 - 4 gange, det blev ikke til mere, da aldersforskellen - og måske person-forskellen i det hele taget - lagde en slags dæmper på fra min side. Men der var generellt intet at udsætte!

Er man til store piger (og hun er / var stor), og til det lidt mere rustikale, går (hhv. gik) man ikke galt i byen -

... på den anden side vil hendes nye tilbud ikke fremme min lyst til at besøge hende - helt bortset fra afstanden :-)

Der er gået en diplomat tabt i dig - godt skrevet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok ikke så meget diplomat i mig som i sydvinden....

Jeg besøgte pigen den anden dag. Hun er ikke bare stor - hun er enorm. Lejligheden var totalt rodet (hun var "lige" flyttet ind??). Der stod snavset opvask fra flere dage. Jeg burde nok have vendt om på hælen, men......

Nå - hun tog to-tre sut på den ellers nyvaskede bandit, og spurgte så, om hun skulle lægge sig på ryggen. Jeg havde sat næsen (eller noget andet) op efter lidt græske løjer, så ville have hende bagfra. Kørte først lidt i det "danske" hul og satte derefter banditten forsigtigt mod stjernen. Nej det måtte jeg ikke!!! Kørte derfor til hurtig dansk udløsning, hvor hun (i denne stilling) er ok stram.

Om jeg kommer igen? - nej!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thy tæven er en sød fræk stor Q

kan du li en stor Q så skulle du besøge hende.

jeg besøgte hende igår mandag hun fik den bagfra når hun ligger på alle 4 er hun dejlig stram.

ja det er rigtig nok hun har det lidt rodet men jeg er ikke kommet for at gøre rent el rydde op jeg er kommet for at kneppe en dejlig q.

Så kan du li en stor Q med store bryster en stor røv så besøg Tæven fra Thy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal jeg sku besøge Thy tæven igen.

kan lige nå det inden hun flytter.

selv om hun er stor er hun total dejlig og hun elsker sex og hun er med på det meste så onsdag skal hun mærke den igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal jeg sku besøge Thy tæven igen.

kan lige nå det inden hun flytter.

selv om hun er stor er hun total dejlig og hun elsker sex og hun er med på det meste så onsdag skal hun mærke den igen.

 

Bliver lidt nysgerrig, hvor skal Thy tæven flytte hen?? Til Sydjylland eller der omkring??

Vil også gerne prøve og gennem kneppe hendes stramme hul, men der er sgu for langt til Thy

hvor jeg kommer fra....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Turen til thy og tæven bliver mandag glæder mig til at se de store bryster og den store røv igen hun skal kneppes nå hun ligger der på sengen med røven skudt godt bagud så gælder det sku om at komme på og ta fat og hendes hofter.

FUCK jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

imorgen fredag den 12/9 kl 10 skal jeg besøge thy tæven igen hun er flyttet og jeg skal se hende nye lejlighed selv om hun er stor er hun en total dejlig tøs glæder mig til at trække hendes bukser ned se den store røv komme frem hun bruger ikke trusser men bh.

vender tilbage med et beskrivelse imorgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...