Guest Trine Tequila Skrevet 7. Januar, 2022 Kim 0240 skrev, for 12 minutter siden: Det kan godt være at hun både er sød og dejlig og har nogle lækre store bryster, men 1200 for 15 min så er det da vist også betalt uanset hvor godt hun leverer varen. For det samme beløb kan man besøge 90 % af de dem der annoncerer på annoncelight i 45-60 min og de plejer jo også at levere varen Så er det da bare det du skal gøre, det er helt okay med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 8. Januar, 2022 Trine Tequila skrev, for 3 timer siden: Så er det da bare det du skal gøre, det er helt okay med mig Præcis og det er jo også det jeg gør undgår dem med urealistiske høje priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 289 Skrevet 8. Januar, 2022 Jeg er enig. Sådanne priser skræmmer en hver jyde væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 8. Januar, 2022 Jeg er enig i at 1200 for 15 min er lidt pebret. Men 1800 for 45 min er helt rimeligt i min bog, især når det opfylder et specifikt behov. Jeg ser intet galt med de priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 124 Skrevet 8. Januar, 2022 Havde man haft muligheden betalte jeg gerne prisen, synes det er helt fair priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 9. Januar, 2022 Hedensted skrev, for 17 timer siden: Jeg er enig. Sådanne priser skræmmer en hver jyde væk Her tager du fejl. Hun er som regel fuld booket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 9. Januar, 2022 De 1200 kr jeg gav da jeg kneppede @Trine Tequilaer de bedste jeg nogensinde har givet en GP’er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 9. Januar, 2022 Hobrofyr skrev, for 4 timer siden: De 1200 kr jeg gav da jeg kneppede @Trine Tequilaer de bedste jeg nogensinde har givet en GP’er. Me Too Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denanonyme 14 Skrevet 25. Januar, 2022 Ælling skrev, den 31.5.2021 at 05:39: Her i fredags var jeg inde og besøge Trine Tequila for første gang i Randers, og NØØJ, hvor er hun dejlig. https://annoncelight.dk/showad/316960 Jeg møder op på det aftalte sted, og bliver lukket ind, og Trine er rigtig sød og imødekommende lige fra starten. Jeg vil næsten tro, at der er to ting, de fleste læsere er nysgerrige efter, og svaret er ja. Hendes babser er RIGTIGT store, og helt naturlige. Når det kommer til maturlige babser, er de her nok de største, jeg personligt har haft hovedet begravet i. Men herlighederne stopper ikke her, for Trine har mere at byde på. Hun giver dybe, våde kys, sutter som en drøm, sukker og vrider sig af velvære, hvis man slikker hende, og så er hun så stram for neden, at kalorius var ved at blive presset ud et par gange. Tag rigtig godt imod hende drenge. Godt nok nogle modne priser også, mon inflationen har sat sit præg her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denanonyme 14 Skrevet 25. Januar, 2022 Hobrofyr skrev, den 9.1.2022 at 09:48: De 1200 kr jeg gav da jeg kneppede @Trine Tequilaer de bedste jeg nogensinde har givet en GP’er. 15 min? Hvordan kan man nyde det? Hatten af for dette, kvinden får at drive en forretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 25. Januar, 2022 Denanonyme skrev, for 25 minutter siden: 15 min? Hvordan kan man nyde det? Hatten af for dette, kvinden får at drive en forretning. Der var lissom bare skidegod kemi mellem @Trine Tequila og mig fra starten af. Intet problem at gøre hende drivvåd og liderlig og hun tændte mig både pga hendes person og humør og banditten rejste sig Max da jeg æltede hendes kæmpe bryster mens jeg stod bagved hende. Og hvorfor skal sex nødvendigvis vare længe hvis nydelsen er der? Og det var den i allerhøjeste grad. Hun er pengene værd! vi har skrevet noget sammen efter jeg kneppede hende og hun er bare supersød. Hobrofyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 25. Januar, 2022 Helt enig med @Hobrofyr - der skal smedes mens jernet er varmt. Har desværre overset at den skønne kvinde lige har været i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
soev 2 Skrevet 6. April, 2022 Jeg var så heldig at møde hende i Vejle forrige uge. Hold da op, hvor har hun en overdrevet lækker erotisk krop, havde en lækker time med hende, dog hvor jeg kun betragte og nyd hendes syn, men mums Mega sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 1. Oktober, 2022 Ælling skrev, den 31.5.2021 at 05:39: Her i fredags var jeg inde og besøge Trine Tequila for første gang i Randers, og NØØJ, hvor er hun dejlig. https://annoncelight.dk/showad/316960 Jeg møder op på det aftalte sted, og bliver lukket ind, og Trine er rigtig sød og imødekommende lige fra starten. Jeg vil næsten tro, at der er to ting, de fleste læsere er nysgerrige efter, og svaret er ja. Hendes babser er RIGTIGT store, og helt naturlige. Når det kommer til maturlige babser, er de her nok de største, jeg personligt har haft hovedet begravet i. Men herlighederne stopper ikke her, for Trine har mere at byde på. Hun giver dybe, våde kys, sutter som en drøm, sukker og vrider sig af velvære, hvis man slikker hende, og så er hun så stram for neden, at kalorius var ved at blive presset ud et par gange. Tag rigtig godt imod hende drenge. Vil hun kneppes uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg