Ælling 67 Skrevet 31. Maj, 2021 Her i fredags var jeg inde og besøge Trine Tequila for første gang i Randers, og NØØJ, hvor er hun dejlig. https://annoncelight.dk/showad/316960 Jeg møder op på det aftalte sted, og bliver lukket ind, og Trine er rigtig sød og imødekommende lige fra starten. Jeg vil næsten tro, at der er to ting, de fleste læsere er nysgerrige efter, og svaret er ja. Hendes babser er RIGTIGT store, og helt naturlige. Når det kommer til maturlige babser, er de her nok de største, jeg personligt har haft hovedet begravet i. Men herlighederne stopper ikke her, for Trine har mere at byde på. Hun giver dybe, våde kys, sutter som en drøm, sukker og vrider sig af velvære, hvis man slikker hende, og så er hun så stram for neden, at kalorius var ved at blive presset ud et par gange. Tag rigtig godt imod hende drenge. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 31. Maj, 2021 Lyder rigtig godt har hende i kikkerten og har skrevet med hende nogle gange. Hun virker supersød og dejlig skal helt sikkert prøve at få en aftale med hende snarest muligt hendes billeder er jo fantastiske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 31. Maj, 2021 Jeg er 100 % enig med Ælling Trine er fantastisk. Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende 2 gange. Forhåbentlig bliver det til mange gange endnu Hun er smilende og helt sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 2. Juni, 2021 Nogen der ved om Trine Tequila og Trine BigBOObs er den samme? der er en del data der er stort set identisk... der er 10 kg i forskel på vægten, og er enkelt år i forskel på alderen. Det kan også være at jeg tager helt fejl, og hermed undskyld på forhånd. Tequila: https://annoncelight.dk/showad/316960 BigBOObs: https://annoncelight.dk/showad/290212 har Tequila i kiggerten. Og har tidligere haft fornøjelsen af BigBOObs, hvilket jeg gerne gentager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 2. Juni, 2021 Molle37 skrev, 1 time siden: Nogen der ved om Trine Tequila og Trine BigBOObs er den samme? der er en del data der er stort set identisk... der er 10 kg i forskel på vægten, og er enkelt år i forskel på alderen. Det kan også være at jeg tager helt fejl, og hermed undskyld på forhånd. Tequila: https://annoncelight.dk/showad/316960 BigBOObs: https://annoncelight.dk/showad/290212 har Tequila i kiggerten. Og har tidligere haft fornøjelsen af BigBOObs, hvilket jeg gerne gentager Forstår sket ikke hvordan du kan se ligheden . Andet end store bløde bryster. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 2. Juni, 2021 Det er ikke samme pige. Jeg har besøgt dem begge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 2. Juni, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Forstår sket ikke hvordan du kan se ligheden . Andet end store bløde bryster. Det var såmænd blot at dataene omkring alder, højde, vægt og bryststr. der lignede hinanden meget. Derfor strejfede tanken mig, at det måske var samme pige. men jeg kan forstå i denne tråd, at der er tale om 2 forskellige piger. så min fejl det giver så bare det “problem” at der nu er to piger på “to-do-listen” tequila vil jeg gerne opleve, og BigBOObs vil jeg gerne opleve igen og faktisk så vil jeg også gerne stifte bekendtskab med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 2. Juni, 2021 chas skrev, 1 time siden: Det er ikke samme pige. Jeg har besøgt dem begge Tak for opklaringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 2. Juni, 2021 Begge piger ser rigtig dejlige ud. @Trine Tequila var at træffe hele maj i Randers. spændende hvor man kan møde hende næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. Juni, 2021 Hobrofyr skrev, for 5 timer siden: Begge piger ser rigtig dejlige ud. @Trine Tequila var at træffe hele maj i Randers. spændende hvor man kan møde hende næste gang Ja meget spændende, ka nærmest ikke vente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 2. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 8 minutter siden: Ja meget spændende, ka nærmest ikke vente Et enkelt klik kan udløse spændingen https://annoncelight.dk/profile/Trine+Tequila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 18. November, 2021 Kan kun bekræfte Ælling; Besøgte @Trine Tequila for er stykke tid siden billederne er helt ægte. det går stadig i pikken på mig når jeg tænker tilbage på da jeg stod bag hende og æltede de kæmpe bryster igennem inden jeg kneppede hende hun kan klart anbefales:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andybp Skrevet 17. December, 2021 Nogen der har besøgt hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 17. December, 2021 Du kan være helt sikker på at @Trine Tequila stadig er ligeså lækker fræk og dejlig som altid skal kneppe hende igen til januar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 31 Skrevet 17. December, 2021 Hun skal helt sikkert prøves når hun er retur i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 17. December, 2021 Du ka roligt glæde dig. Hun er virkelig dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deacon2 8 Skrevet 18. December, 2021 Vil ssgu’ gerne besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trine Tequila Skrevet 21. December, 2021 Hvor er i skønne tusind tak for alle de søde ord, det er helt vildt dejligt at vide Jeg kommer til: Herning d. 29/12 Randers d. 08/01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 21. December, 2021 Trine Tequila skrev, for 3 timer siden: Hvor er i skønne tusind tak for alle de søde ord, det er helt vildt dejligt at vide Jeg kommer til: Herning d. 29/12 Randers d. 08/01 Har du evt overvejet om du kunne finde på at besøge Fyn på et tidspunkt????..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trine Tequila Skrevet 21. December, 2021 Ståpik skrev, for 2 timer siden: Har du evt overvejet om du kunne finde på at besøge Fyn på et tidspunkt????..... Ja, det har jeg Men jeg mangler et sted hvor jeg kan modtage frække besøg på Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 21. December, 2021 Trine Tequila skrev, for 8 timer siden: Hvor er i skønne tusind tak for alle de søde ord, det er helt vildt dejligt at vide Jeg kommer til: Herning d. 29/12 Randers d. 08/01 Du er en fantastisk kvinde at være sammen med @Trine Tequila glæder mig til at ælte dine kæmpe bryster igennem igen snarest muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 23. December, 2021 Trine Tequila skrev, den 21.12.2021 at 15:39: Ja, det har jeg Men jeg mangler et sted hvor jeg kan modtage frække besøg på Fyn. Så er det bare med at holde øje med din annonce hvis det pludselig sker....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 29. December, 2021 Trine Tequila skrev, den 21.12.2021 at 10:08: Hvor er i skønne tusind tak for alle de søde ord, det er helt vildt dejligt at vide Jeg kommer til: Herning d. 29/12 Randers d. 08/01 Må sige du frister. Kommer du nogensinde længere sydpå end Randers?. Fx til trekantsområdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 29. December, 2021 Tehtdk skrev, for 2 timer siden: Må sige du frister. Kommer du nogensinde længere sydpå end Randers?. Fx til trekantsområdet. Forslag, deal, jeg bor i nærhed af Trine og laver en forhånds aftale med hende og henter hende (uden hun ved hvad der skal foregå) binder hende fast til bagsædet så hun ikke stikker af undervejs og kører derefter Sydpå, du gør det samme med Camilla fra Kolding (som du efterspurgte) og vi mødes på Ejer Baunehøj og bytter, hvor svært ka det være Deal eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 7. Januar, 2022 Det kan godt være at hun både er sød og dejlig og har nogle lækre store bryster, men 1200 for 15 min så er det da vist også betalt uanset hvor godt hun leverer varen. For det samme beløb kan man besøge 90 % af de dem der annoncerer på annoncelight i 45-60 min og de plejer jo også at levere varen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg