Hop til indhold

Recommended Posts

Juliuss skrev, for 37 minutter siden:

Hej. Nogle som har været her fornyelig? 

Tilbydes der blow eller HJ? 

Go' lørdag 

http://orchidthaiwellness.dk 

Velkommen til Eroguide.

Du har skrevet din efterlysning under anmeldelser, så det skal du lige huske til næste gang.
Der står ret tydeligt på deres hjemmeside "Vi yder ingen sexueller ydelser", så der tilbydes nok hverken blow- eller handjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juliuss skrev, for 5 timer siden:

Tak. Modtaget 

Jeg kan så orienterer dig om at man kan få det hele - i hvertfald hos Beeo. De har en kælder hvor der foregår ting og sager ;-).

Der ligger i øvrigt anmeldelse af stedet under Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, den 30.5.2021 at 08:06:

har været der nogle gange, du kan få alt i kælderen

Ja, men hvis de 2 arrogante massører,  har noget at snakke om, foregår det oppe i butikken, med sms'er og telefon besvarelser, midt i massagen, de er sig selv nærmest, tænker ikke på kunden, meget dårlig service og skider højt og flot på hygiejne / coronatjek........ Super dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danmand skrev, for 15 timer siden:

Ja, men hvis de 2 arrogante massører,  har noget at snakke om, foregår det oppe i butikken, med sms'er og telefon besvarelser, midt i massagen, de er sig selv nærmest, tænker ikke på kunden, meget dårlig service og skider højt og flot på hygiejne / coronatjek........ Super dårlig oplevelse. 

Ja dét der kan jeg i hvertfald ikke nikke genkendende til. Har kun fået god og vedholdende service alle de gange jeg har været der. Telefon bliver altid startet med relax-musik, så ingen sms og samtaler imens.

Er da også blevet bedt om at vise corona-pas den første gang, efter det blev lov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juliuss skrev, den 29.5.2021 at 16:38:

Hej. Nogle som har været her fornyelig? 

Tilbydes der blow eller HJ? 

Go' lørdag 

http://orchidthaiwellness.dk 

Jeg kan bekræfte at der sker ting og sager i kælderen. Var der for nogle uger siden og da blev det massage og HJ. 
Nå, men i denne uge trængte jeg til en god massage, så afsted til Kocksgade. 
Går ind og begge damer er i forlokalet, Beea genkender mig fra sidst og peger med det samme mod kælderen og går derned. Den anden smiler frækt, hun tager mig lige i skridtet og siger noget i retning af god fornøjelse. 
Ned i kælderen, smider tøjet og straks kikker hun på min pik med det frækkeste smil på og siger uhm. Massagen begynder på ryggen og der går ikke mange minutter før de første pirringer begynder. Efter vel 1/2t tid beder hun mig vende om på ryggen. Så går det ellers løs, fat i banditten og efter få minutter smider hun tøjet og siger hun vil smage mig. Og inden jeg ser mig om har hun den i munden, går ikke længe så spreder hun mine ben ud til siden og så starter hun det vildeste med tungen på bollerne og videre ned på mellemkødet, for satan den tunge kan noget. Hun vender sig så jeg har hendes underliv lige over mit ansigt, så fik jeg gang i tungen medens hun sugede mine boller. Efter lidt i denne position hopper hun ned, tager et kondom, sætter det på kalorius og rider mig, og efter lidt tid kunne jeg ikke holde det tilbage, måtte af med safterne i kondomet. 
Derefter fik jeg hovedbunds massage og efter 1t og 10 min stod jeg tømt og træt ude på gaden. 
Hun er VILD. 
Rent 10 tal fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der en del gange for år tilbage. Rimelige vilde piger, men kom ikke mere efter at den ene blev sur over, at jeg prøvede den anden :rolleyes:. Men jo du kan få god massage og lidt frækt oveni.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Hvad ligger deres priser ca på for FP for 30 min eller 1 time? 

Redigeret af Snigeren902

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, for 5 timer siden:

Ved nogen om det er muligt at booke begge piger samtidigt? 

Jeg ved det ikke, men gå ind og spørg, jeg tror ikke du får noget svar over tlf/sms

Men du giver mig en ide om at jeg næste gang forsigtigt spørger Bea’s partner om hun ikke vil med i kælderen hvis hun atter har det frække smil på mens hun lige tager en i skridtet. 
Vedr priser, så må man prøve at spørge, kan se i anden tråd at den svinger noget efter hvem det er. Kan sige så meget at jeg absolut ikke føler mig snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Dam skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ved det ikke, men gå ind og spørg, jeg tror ikke du får noget svar over tlf/sms

Men du giver mig en ide om at jeg næste gang forsigtigt spørger Bea’s partner om hun ikke vil med i kælderen hvis hun atter har det frække smil på mens hun lige tager en i skridtet. 
Vedr priser, så må man prøve at spørge, kan se i anden tråd at den svinger noget efter hvem det er. Kan sige så meget at jeg absolut ikke føler mig snydt. 

Har du måske lyst til at dele din pris evt i en privat besked.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 1 minut siden:

Har du måske lyst til at dele din pris evt i en privat besked.. :-) 

Nej det har jeg ikke, da de ingen officiel prisliste har på “ekstra” ydelser” .

1t oliemassage koster 350kr og det er 50-100kr billigere end mange andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 16 timer siden:

Er Beea den ældste af dem? Har set Der er en ung og en lidt ældre pige. 

Det med alder på Thai’er syntes jeg er meget svært at bedømme. Bea vil jeg gætte på er 35-40 år, den anden tror jeg er +40, men som sagt, rent gæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aftale næste gang om at begge piger skal med i kælderen ;-). Så ja det kan åbenbart lade sig gøre. Pris er dobbelt op sagde hun.

Og ja Beeo er vild og fræk :-). Besøgte hende i fradags og vi fik prøvet en ny fræk stående stilling på kanten af briksen. Hold kæft hun er fræk når man har fuld øjenkontakt :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 12.6.2021 at 16:54:

Jeg ved det ikke, men gå ind og spørg, jeg tror ikke du får noget svar over tlf/sms

Men du giver mig en ide om at jeg næste gang forsigtigt spørger Bea’s partner om hun ikke vil med i kælderen hvis hun atter har det frække smil på mens hun lige tager en i skridtet. 
Vedr priser, så må man prøve at spørge, kan se i anden tråd at den svinger noget efter hvem det er. Kan sige så meget at jeg absolut ikke føler mig snydt. 

Har du prøvet at få begge piger med i kælderen og kan fortælle lidt om hvordan det foregår, evt i pb

det lyder frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 17.6.2021 at 15:25:

Har du prøvet at få begge piger med i kælderen og kan fortælle lidt om hvordan det foregår, evt i pb

det lyder frækt

Nej det har jeg ikke. 
Men tag du en for holdet, vi hører gerne om oplevelsen. En ting er sikkert, de er sgu frække, så begge på en gang kan ikke gå galt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har prøvet at få begge piger med i kælderen? Og kan fortælle lidt om oplevelsen

Jeg satser på at det bliver inden for en uge med begge piger - hvis de altså vil ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Jeg satser på at det bliver inden for en uge med begge piger - hvis de altså vil ;-) 

Overvejer det samme, skal bare lige ha overstået min sygdom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 21 timer siden:

Jeg satser på at det bliver inden for en uge med begge piger - hvis de altså vil ;-) 

Skriv lige om oplevelsen hvis det lykkes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...