Hop til indhold
YARRAK

For tidligt!

Recommended Posts

Hej med jer!

Jeg vil gerne høre om andre der oplever at man kommer for tidligt?

Jeg synes det ret irreterende at man ikke kan styre det og kommer for tidligt synes det er spild af penge når man ikke kan klare det aftalte tidspunkt.

Jeg vil gerne høre om folk der har haft det problem med at komme for tidligt og nu kan styre det.

Har i nogle gode råd? Hvad kan man gøre? Kan i anbefale nogle midler? Udover piller det gider jeg ikke rigtig lege med.

Mvh yarrak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bliver altid frygtelig ærgerlig når den smutter og er faktisk begyndt at bede folk om at guide mig hvis jeg går lige på grænsen allerede inden vi starter. Jeg er desværre ikke tankelæser og nogle mænd kan være svære at mærke før det er for sent hvilket jo siger sig selv når den smutter for dem.

Mit bedste råd er at sige til pigerne at de skal tage den med ro. Allerede inden i går i gang. Og under legen.

Jeg oplever nemlig også at jeg kan blive så optaget af legen at jeg altså glemmer lige at tage den med ro som først aftalt. Jeg skal jo sommetider også afbryde mig selv i noget som er rart. *gg* :oops: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det med at komme 2-3min efter hun er begyndt at lege med den. Dette er blevet bedre med tiden. Dog ikke at sige at den engang i mellem smutter.

De glædespiger jeg har besøgt har dog taget med stiv arm og spurgte om man kunne i igen når man har hvilket sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis pigen er meget smuk og/eller god til at finde de erogene zoner kommer jeg ofte også ret tidligt.. bl.a. derfor bestiller jeg altid tid og ikke ydelser... så kan man jo bare fortsætte legen bagefter når man er klar igen. Et godt råd jeg engang har fået, men som jeg ikke rigtigt har praktiseret, er at man som mand også kan lave sine knibeøvelser.... altså man bruger de samme muskler som når man vipper pjoverten i stiv tilstand eller som man bruger til at holde sig tilbage når man skal tisse. Det skulle efter sigende virke.. har som sagt ikke prkatiseret det.. ellers skal man bare vente til man bliver en gammel prut, der ikke kan præstere :lol::lol:

Hilsen fra Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

For tidlig udløsning kan trænes med stop-start teknik, læs mere her http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/ ... fgang.aspx Der står også en del andet nyttigt ;)

Som Sisse også skriver, så er det rart at vide inden legen begynder, så man kan tage det stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde et problem med at skyde for tidligt, og det løste jeg sådan her:

Knibeøvelser - knib sammen i mellemkødet alt hvad du kan 10 gange af 10 sekunder flere gange om dagen. Gør det f.eks. hver gang du tænker på patter i løbet af en dag. Gør det i flere "stillinger". Altså siddende, stående og gående.

Efter 3 uger kan du snildt klare en halv time eller mere. Så er der andre bekymringer der melder sig, som f.eks din kondi. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der i den forbindelse har prøvet de såkalde "Performance" kondomer - mener det er Durex der laver dem.

På den indvendige side er der en let lokalbedøvende creme. Reklamen lyder tillokkende, men virker det i praksis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har købt en bog med knibeøvelser for mænd, den hjælper både med en bedre erektion og mod for tidlig sædafgang.

Bogen hedder, fra regnorm til anaconda.

Update.

Ovenstående kunne muligvis opfattes som en lettere spydig bemærking.

Men det hedder bogen altså, den er skrevet af Søren Ekman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fra regnorm til anaconda.
:lol::lol::lol:

Så vil jeg også update.. jeg opfattede det ikke spydigt, men synes det er en sjov titel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
:lol::lol::lol:
Faktisk en ret god bog. Den er let læst – det svære ligger i at lave øvelserne over et længere tidsrum :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo et reelt problem mange mænd har. Det begrænser deres glæde ved sex, fordi det er ovre før det næsten er begyndt. Pigerne er også lidt skuffede.

Det kan ikke klares med :lol::lol::lol: eller automative analogier. Det kræver en indsats. Der er mange muligheder, og nogle er allerede beskrevet.

Personligt har jeg i mine unge år haft glæde af at tænke på noget andet - dybt og ihærdigt - medens jeg havde sex. Det virkede, men det ødelagde i høj grad forbindelsen til den søde man var samme med.

Så mødte jeg en - nja faktisk to - skønne kvinder som havde det at få mænd til at holde længe, som deres job. De lærte mig knibe øvelser, at flytte focus og så det der med at gøre det selv et par gange inden slaget skulle stå. De lærte mig også en hel masse andet, dog ikke god opførsel!

Især knibeøvelserne var gode - de var også gode i andre sammenhænge.

Når man bliver en gammel prut som jeg, så bruger man af og til potens piller. De nedsætter følsomheden - men der skal forskes i den personlige virkning, har jeg konstateret, efter samtaler med andre gamle mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på potenspiller i næsten 4 år, og kunne kun suttes til en udløsning uden piller. :?

Jeg hygger mig nu med en dejlig pige, som jeg er tryg ved, og jeg har lavet knibeøvelser i et par måneder. Resultatet er, at nu kan jeg kæles stiv, så jeg kan gennemføre et samleje.

Først virkede det i en doggy, hvor jeg har nemmest ved at komme. Dernæst kunne jeg gennemføre en missionær, og skifte stilling. Idag har jeg for første gang oplevet en ridetur, som førte til en dejlig udløsning. :D

Jeg tror egentlig, at der også er lidt mentalt i det. Ligesom ved søsyge. Er man bange for at blive søsyg, så bliver man det også. ;)

En dejlig pige, som man er tryg ved, altså ingen præstationsangst. Knibeøvelser, selv er jeg lidt forbløffet over, hvor hurtigt det virkede. Det giver selvtillid, og troen på at man kan. :D og jo, jeg hører til de ældre aktive mænd :lol:

Det er lidt underligt, sådan at vende vrangen ud på sig selv, og berette om noget så intimt.

Men jeg gør det i håb om, at det kan inspirere andre til at tro på, at det kan lade sig gøre med knibeøvelser 8-)

Med glad hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hjælper så på at man kan få den op igen kort efter man er kommet første gang? Det er der også mange mænd der har sine problemer med. Potensmidler hjælper ikke synderlig på dette problem så vidt jeg ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt underligt, sådan at vende vrangen ud på sig selv, og berette om noget så intimt.

Men jeg gør det i håb om, at det kan inspirere andre til at tro på, at det kan lade sig gøre med knibeøvelser 8-)

Det er ikke gjort forgæves.

Jeg ved også, at det kan lade sig gøre, så det er prisværdigt, at du udbreder "evangeliet".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...