Guest SweetMilf6630 Skrevet 1. August, 2021 Tak for de gode råd, det har til nu været en nogenlunde succes. Kun 15min. priserne der gav bøvl. Kræver lidt forklaring især til de kunder der har besøgt mig før. Men med tiden er jeg sikker på alle kan finde rundt i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 1. August, 2021 Tager den lige her i stedet for, at starte en ny tråd om priser. Er jeg den eneste der bliver stødt over denne kommentar set i en tråd om en anden klinik. “Jeg tænker at der er noget galt, med de priser og ydelser. Det eneste der kunne få en GP til at tilbyde det hele uden gummi og anal og jorden rundt, er hvis hun alligevel har alle sygdomme, så hun er pænt ligeglad. Eller også er hun tvunget af en eller anden gangster. (bare mine fordomme) Og man kan også få "Deep Road" whatever that is. skal da prøves til de priser” (undlader at navngive den, ejeren af kommentaren) Og så er der omvendt i andre tråde kommentarer som på billedet. (Den er fra en hyggetråd, så de er nok sagt lidt i sjov, men har set lignende før) Min pointe er hvis det er for billigt er vi fake, eller som minimum på en eller anden måde ikke et besøg værd Hvis det er for dyrt, er der også brok. Jeg føler personligt de fleste mænd ville ønske de bare kunne besøge den de gerne vil og betale hvad de lige kunne undvære den dag / hvad de synes ydelsen er værd. Jeg bliver stødt fordi, det vi sælger er unikt, vi lægger liv og sjæl i det Det er ikke sko, butikken måske har fået mængde rabat på og derfor kan sælge to for ens pris, det er ikke vare tæt på udløbsdato i supermarkedet. Eller er stykke tøj der er gået af mode. Inden jeg hævede mine priser, var de så lave for at sende et signal om jeg gør det ikke kun for pengenes skyld. Jeg nyder og det og har stor glæde ved at glæde andre. Jeg fandt ud af, mit signal ikke blev opfattet som ønsket, og det plus andre årsager har gjort de er steget. Kender ikke den pige, i tråden som kommentaren er taget fra, men der kan være mange gode grunde til de priser. Og ærgrer mig over, vi altid er nødt til at overveje hvordan flertallet ser på det før vi gør noget. Jeg prøver på bare at være mig selv, og tænke kan de ikke li lugten i bageriet, må de gå et andet sted hen. Men inderst inde hvisker stemmerne, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke hvis ikke man følger flertallets ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 1. August, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden: Tager den lige her i stedet for, at starte en ny tråd om priser. Er jeg den eneste der bliver stødt over denne kommentar set i en tråd om en anden klinik. “Jeg tænker at der er noget galt, med de priser og ydelser. Det eneste der kunne få en GP til at tilbyde det hele uden gummi og anal og jorden rundt, er hvis hun alligevel har alle sygdomme, så hun er pænt ligeglad. Eller også er hun tvunget af en eller anden gangster. (bare mine fordomme) Og man kan også få "Deep Road" whatever that is. skal da prøves til de priser” (undlader at navngive den, ejeren af kommentaren) Og så er der omvendt i andre tråde kommentarer som på billedet. (Den er fra en hyggetråd, så de er nok sagt lidt i sjov, men har set lignende før) Min pointe er hvis det er for billigt er vi fake, eller som minimum på en eller anden måde ikke et besøg værd Hvis det er for dyrt, er der også brok. Jeg føler personligt de fleste mænd ville ønske de bare kunne besøge den de gerne vil og betale hvad de lige kunne undvære den dag / hvad de synes ydelsen er værd. Jeg bliver stødt fordi, det vi sælger er unikt, vi lægger liv og sjæl i det Det er ikke sko, butikken måske har fået mængde rabat på og derfor kan sælge to for ens pris, det er ikke vare tæt på udløbsdato i supermarkedet. Eller er stykke tøj der er gået af mode. Inden jeg hævede mine priser, var de så lave for at sende et signal om jeg gør det ikke kun for pengenes skyld. Jeg nyder og det og har stor glæde ved at glæde andre. Jeg fandt ud af, mit signal ikke blev opfattet som ønsket, og det plus andre årsager har gjort de er steget. Kender ikke den pige, i tråden som kommentaren er taget fra, men der kan være mange gode grunde til de priser. Og ærgrer mig over, vi altid er nødt til at overveje hvordan flertallet ser på det før vi gør noget. Jeg prøver på bare at være mig selv, og tænke kan de ikke li lugten i bageriet, må de gå et andet sted hen. Men inderst inde hvisker stemmerne, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke hvis ikke man følger flertallets ønsker. Der er så meget rigtigt i det, du skriver. Dog vil jeg sige, at mine alarmer bimler, hvis prisen er meget lav, og/eller hvis ydelserne inkluderer usikker sex. Samtidig fravælger jeg piger, hvor prisen er væsentlig over det normale niveau i mit område. I alt, hvad vi laver, skal vi kunne se os selv. Vi skal kunne se os i spejlet og være tilfredse med, hvad vi laver. I mit job går grænsen for, hvad jeg vil acceptere at arbejde for lidt lavere, end hvad jeg reelt har i løn - det er jo ikke så ringe. Mine besøg hos GP er reguleret af, hvor meget jeg har til rådighed (og min liderlighed). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 2. August, 2021 warmgun skrev, for 16 timer siden: Der er så meget rigtigt i det, du skriver. Dog vil jeg sige, at mine alarmer bimler, hvis prisen er meget lav, og/eller hvis ydelserne inkluderer usikker sex. Samtidig fravælger jeg piger, hvor prisen er væsentlig over det normale niveau i mit område. I alt, hvad vi laver, skal vi kunne se os selv. Vi skal kunne se os i spejlet og være tilfredse med, hvad vi laver. I mit job går grænsen for, hvad jeg vil acceptere at arbejde for lidt lavere, end hvad jeg reelt har i løn - det er jo ikke så ringe. Mine besøg hos GP er reguleret af, hvor meget jeg har til rådighed (og min liderlighed). Det er også helt fair i vælger ud fra hvad I har råd til. Men det er tit der herinde direkte eller indirekte hentydes til især de danske piger er for dyre. Og når det samtidig antydes at pris og kvalitet hænger sammen er der jo ingen der har lyst til sænke prisen. Jeg tilbyder selv usikker sex. Og hvis jeg skulle ændre det nu efter alle de år ville jeg miste hele den kundegruppe jeg har. Ville nok få en anden kunde gruppe, men om dem ville være større eller mindre vides ikke. Synes bare generelt man skal holde sig til at tale om piger man rent faktisk har mødt og ikke formode ting. Men findes ikke ret mange andre sociale medier hvor priser på ting diskuteres. Har man ikke råd til BMW køber man en anden bil. Mit oprindelige opslag var det heller ikke pris niveauet der var til debat udelukkende hvilken måde folk foretrak. Ser også nogen der kommenterer på mængden af piger (udvalget) er blevet mindre. Og det er da meget logisk når der er mange elementer der demotiverer til at have jobbet. Jeg kunne bare lade være med at læse herinde så var jeg lykkeligt uvidende. Men rart nok lige at følge lidt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 4. August, 2021 (edited) Jeg er imod extras måske fordi superfransk er det eneste jeg kigger efter. Jeg kigger efter sex i alle stillinger og betale mere for andet end missionær ville jeg ikke acceptere. Jeg kiggede på dine priser og blev helt forvirret, har du overvejet 2 priser almindelig og avanceret? Redigeret 4. August, 2021 af spaceman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 4. August, 2021 SweetMilf6630 skrev, den 2.8.2021 at 11:39: Det er også helt fair i vælger ud fra hvad I har råd til. Men det er tit der herinde direkte eller indirekte hentydes til især de danske piger er for dyre. Og når det samtidig antydes at pris og kvalitet hænger sammen er der jo ingen der har lyst til sænke prisen. Jeg tilbyder selv usikker sex. Og hvis jeg skulle ændre det nu efter alle de år ville jeg miste hele den kundegruppe jeg har. Ville nok få en anden kunde gruppe, men om dem ville være større eller mindre vides ikke. Synes bare generelt man skal holde sig til at tale om piger man rent faktisk har mødt og ikke formode ting. Men findes ikke ret mange andre sociale medier hvor priser på ting diskuteres. Har man ikke råd til BMW køber man en anden bil. Mit oprindelige opslag var det heller ikke pris niveauet der var til debat udelukkende hvilken måde folk foretrak. Ser også nogen der kommenterer på mængden af piger (udvalget) er blevet mindre. Og det er da meget logisk når der er mange elementer der demotiverer til at have jobbet. Jeg kunne bare lade være med at læse herinde så var jeg lykkeligt uvidende. Men rart nok lige at følge lidt med. For mig er det nok prisen der trykker men også ydelserne, jeg er til blow uden kondom og der er forskellen hvorfor jeg tager til København og køber sex i stedet for en tur til CityGirls i Helsingør for med togbillet ender prisen nok på det samme. Du ligger absolut ikke i den dyre ende men som nævnt før bliver jeg helt forvirret, vi er mænd der er styret af det forkerte hoved når vi er liderlige, så det skal være så simpelt som muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 4. August, 2021 spaceman skrev, 1 time siden: Jeg er imod extras måske fordi superfransk er det eneste jeg kigger efter. Jeg kigger efter sex i alle stillinger og betale mere for andet end missionær ville jeg ikke acceptere. Jeg kiggede på dine priser og blev helt forvirret, har du overvejet 2 priser almindelig og avanceret? Det er det vel på en måde allerede. Det der er mere i C.2 er jo alt omkring anal og hvis der er mange (komplicerede) stillinger. Har kun lavet en ekstra C2.2 fordi det er ekstra krævende hvis det er sex uden stop i mere end 1 time. Der er kun prisforskel på C2.1 og C2.2 ikke forskel i ydelser Nu ved jeg ikke om du kun har kigget herinde hvor ydelserne ikke er beskrevet. Da jeg synes jeg får afvist alle tekster der er bare en smule uddybende. Men ellers tjek min nye hjemmeside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 4. August, 2021 spaceman skrev, 1 time siden: For mig er det nok prisen der trykker men også ydelserne, jeg er til blow uden kondom og der er forskellen hvorfor jeg tager til København og køber sex i stedet for en tur til CityGirls i Helsingør for med togbillet ender prisen nok på det samme. Du ligger absolut ikke i den dyre ende men som nævnt før bliver jeg helt forvirret, vi er mænd der er styret af det forkerte hoved når vi er liderlige, så det skal være så simpelt som muligt. Heldigvis er der nok som kan finde ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 5. August, 2021 (edited) Personligt er jeg mest til lav grundydelse med mulighed for tillæg. Hvis fastpris nu indeholder flere ydelser som af ikke er interesseret i, får man jo ikke rabat og betaler dermed for meget. - Og som jyde så hader jeg at smide penge ud af vinduet. Redigeret 5. August, 2021 af Visti-Vistisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg