Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Fast pris - kontra extras

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Jeg er klar over alle gerne vil spare penge. Så mit spørgsmål er ikke om mine priser skal stige (hvor vidt det er en go/retfærdig ide)

Men jeg er i tvivl om den bedste løsning så derfor hvad er holdningen til extras?

Jeg har aldrig gidet bøvle med extras og kørt med fair priser, ud fra princippet, alle skal ha råd til sex. 

Men nu hvor jeg laver en prisstigning er jeg i tvivl om det bliver uretfærdigt for nogen kunder. Primært dem der netop altid kun får “standard sex” oral og missionær. 

Så hader i kunder extras eller er det faktisk at foretrække så I selv vælger prisen ud fra behov?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker alt inklusive - ment på den måde, at den pris som du angiver er inklusive de ydelser som du tilbyder (hvis du tilbyder græsk kan det være ekstra).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker at der findes en all-inclusive pris, eller at pigen kører "håndværker" modellen hvor man fortæller hvad man gerne vil, og hun så giver et tilbud man kan sige ja eller nej til. Det er lidt et turn-off for mig at skulle stå at tælle på fingrene, have en masse små sedler med for at beløbet kan stemme, spørge om hvilke "ekstras" der er inkluderet i andre osv. Jeg vil jo også helst have at pigen gør de ting hun selv er vild med fremfor det er pligtskyldigt fordi det står på menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dybest set den bedste annonce jeg har set i lang tid. Der kan ikke være tvivl om noget som helst.

Personligt er jeg helst fri for ekstra for ditten og datten. Jeg kan dog godt se problematikken. Er det fair man betaler ekstra for anal, ja det er det nok, men 5 forskellige tilvalgsmuligheder, det gider jeg ikke. Jeg tror de største problemer findes hos de udenlandske piger som ikke mestre dansk, ensige et bare nogenlunde engelsk. Jeg tror godt de ved hvad de tilbyder men de kan ikke sætte det på skrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gider ikke ekstra ydelser mod befaling. Pigerne signalere at de kun er i jobbet for at få flere penge ud af vi mænd.

Har en gang dummet mig. Aftale 15 minutter med en flot pige. Der stod ekstra ydelser, men jeg tog standard som var blow og sex. Hun sutter mig stiv, og sætter sig til at ride mig(uden at spørge hvad jeg havde lyst til). Hun var ringe til at ride og jeg ville med sikkerhed ikke komme, i den stilling. Jeg foreslå jeg skulle tage hende bagfra. Det afslog hun og ville ha 100 kr ekstra. Det ødelagte det sgu ret meget for mig.  Så det endte med hun spillede den af på mig.

På samme måde hader jeg når en pige spørger når jeg betaler og kun ikke lige skal sutte mig uden gummi for 200 kr mere. Eller kommer med et andet forsalg hvor hun skal ha flere penge.

Jeg var piv træt af oplevelsen og hun vidste mig annoncen. Hun havde ret. Der stod faktisk 15 minutter 600 kr. Blow og en gang sex. Ringe oplevelser  med piger, gør det så gør længere tid til jeg besøger en anden pige.

Redigeret af Jysk mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tak de gode og konstruktive svar. Var faktisk også det jeg forventede. Synes også selv det er nemmere med fast pris. Har også haft prisstigningen varslet på min mail et stykke tid. Ingen brok fra nogen endnu. Blev bare i tvivl og ingen bedre steder at spørge end herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er ekstra en show stopper.

Vælger altid en fast tid og gider ikke på forhånd tage stilling til hvad der skal ske, men lader det udvikle sig undervejs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har det som en del andre sexkøbere det bedst med en timepris og ikke en lang liste med ekstra som mange især østeuropæiske piger har

Jeg får lidt den samme fornemmelse som når jeg står med bilen ved vaskehallen og skal til eller fravælge undervognsskyl, sprøjtevoks, fælgrens, dobbelt tørring :D

Piger med en lang liste af ekstra ting bliver automatisk fravalgt af mig.

Jeg forstår i øvrigt fint hvis der tages ekstra for enkelte specielle ting som fx. anal eller urin.

Hvis pigerne skriver i annoncen hvad hun er til og måske især hvad hun IKKE er til er det ret let at bestille tid uden de lange sms tråde som nogle piger osse gir' udtryk for at de er trætte af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Jeg foretrækker at der findes en all-inclusive pris, eller at pigen kører "håndværker" modellen hvor man fortæller hvad man gerne vil, og hun så giver et tilbud man kan sige ja eller nej til. Det er lidt et turn-off for mig at skulle stå at tælle på fingrene, have en masse små sedler med for at beløbet kan stemme, spørge om hvilke "ekstras" der er inkluderet i andre osv. Jeg vil jo også helst have at pigen gør de ting hun selv er vild med fremfor det er pligtskyldigt fordi det står på menuen.

Kære Lauersen:)   @SweetMilf6630

- - Jeg vil jo også helst have at pigen gør de ting hun selv er vild med fremfor det er pligtskyldigt fordi det står på menuen. - - - - - en rigtigt god tilgang du har når du er på pigebesøg:wub:

Faktisk noget af det mest fornuftige jeg længe har læst herinde på EG, det er selvfølgelig ikke alt jeg læser:)

Det gælder da så sandelig også pigerne:wub: - - tilbyde det har i har lyst til og indenfor jeres egen" comfort zone". Med "comfort zone" mener jeg hvis det f.eks.  er jer så inderlig imod at give fransk uden gummi, - ja så er det altså fransk med gummi i tilbyder. 

At bevæge sig / eller endnu mere slemt, blive presset til at bevæge sig uden for sin egen "comfort zone" -  så miste man kontrol over sit eget liv, og det er ødelæggende for en selv, - man SKAL aldrig være dørmåtte for andre mennesker, og det gælder for alle mennesker i alle livets facetter - tænk bredt.

Mange hilsner

Nye tider

Det er noget jeg selv i hele mit liv har været opmærksom på - ingen skal nogensinde tage kontrollen over mig - aldrig - og det er heller aldrig sket. Når jeg ser tilbage i mit liv har jeg faktisk levet efter denne : "virker det ikke - så prøv noget andet" -og det skal være en ASAP løsningf  (as soon as possible)

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Helt enig jeg tilbyder kun det jeg har det godt med. Men under besøget får den enkelte kunde det de ønsker indenfor mine grænser. Er kunden der skal gå tilfreds derfra, ikke mig der skal ha lige det jeg ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint spørgsmål, @SweetMilf6630. Jeg vil ikke helt så kategorisk afvise piger, som udspecificerer en pris for ekstraydelser, men som @Lauersen er inde på, kan det rumme en snert af, at pigen helst vil være fri for de ting. Omvendt er der også piger, som har kys som ekstraydelse, og hvor de efterfølgende roses af tilfredse brugere herinde, så alt er ikke sort/hvidt.

Det interessante er vel, om de mange tilkendegivelser af, at man foretrækker en all-inklusive pris, i virkeligheden skyldes, at dem, der svarer, gerne vil have alle ydelser. Med andre ord: hvis kundens præferencer hedder fransk med gummi og ingen kys, bliver han så sur over at skulle betale det samme som de andre? Mit gæt er nej, men det kan du måske bedst selv vurdere ud fra dine egne kunders ønsker, @SweetMilf6630.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Jeg foretrækker så absolut en fast timepris, der inkluderer alt, hvad GPen tilbyder. Har forståelse for, at der så evt kan være to timeprise, hvis GPen tilbyder anal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den_glade_amatør skrev, for 27 minutter siden:

Fint spørgsmål, @SweetMilf6630. Jeg vil ikke helt så kategorisk afvise piger, som udspecificerer en pris for ekstraydelser, men som @Lauersen er inde på, kan det rumme en snert af, at pigen helst vil være fri for de ting. Omvendt er der også piger, som har kys som ekstraydelse, og hvor de efterfølgende roses af tilfredse brugere herinde, så alt er ikke sort/hvidt.

Det interessante er vel, om de mange tilkendegivelser af, at man foretrækker en all-inklusive pris, i virkeligheden skyldes, at dem, der svarer, gerne vil have alle ydelser. Med andre ord: hvis kundens præferencer hedder fransk med gummi og ingen kys, bliver han så sur over at skulle betale det samme som de andre? Mit gæt er nej, men det kan du måske bedst selv vurdere ud fra dine egne kunders ønsker, @SweetMilf6630.

Ja har også snakken med nogen af dem nu her mens stigningen er varslet og fornemmer deres holdning. Jeg overvejer nu 2 pris kategorier.

Pris for alm. sex (kys, gensidig oral, og sex i missionær) ofte de ældre kunder der “kun” har brug for det. Herunder også dem som kun vil ha blowjob, hvor jeg ikke har alle de typiske kategorier. (Det er All inkl med/uden gummi, slug, altså det kunden ønsker)

Og den store pakke All inkl. Det førnævnte plus  anal, varierede stillinger, sorte kys, anal leg til kunden, osv. (bliver udspecificeret i annoncen)

Evt. særskilt tillæg for bad så den prisstigning ikke rammer dem som er badet hjemmefra.

Og fisting som eneste reelle ekstra. 

Så er valget stadig ret simpelt. Og man acceptere den “pakke” man har valgt. 

(kort forklaring min prisstigning sker bla pga jeg pt. bor et sted med vand inkl i huslejen og gratis tøjvask. Så ved min kommende flytning, får jeg forhøjede udgifter der påvirker mine udgifter til mit job. Derudover er jeg blevet opmærksom på bla via min aktivitet her på EG at jeg generelt har lagt lavt i prisniveaue i forhold til piger med samme ydelser.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg overvejer nu 2 pris kategorier.

Det er faktisk meget smart og overskueligt at gøre det sådan. Så har kunden en valgmulighed og løber ikke sur i en lang liste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@SweetMilf6630 
Jeg giver lige mit besyv med også. Her kommer hvad jeg synes, baseret på erfaringer og hvad jeg tror jeg ved ;) 

1) Det er en dårlig idé at tage ekstra penge for et bad, medmindre det ligefrem er et jacuzzi eller lign. 
Du vil nok opleve at ikke så få synes de er rene nok til dig hvis de skal betale ekstra for det. Medmindre du ubevidst egentlig bare gerne vil ha' dig lidt mere "beskidt håndværker sex", altså :wub:

2) Det er en dårlig idé at kalde det "den lille/store pakke" eller andet der sætter den ene pakke sprogligt og underbevidst på en højere hylde end den anden. Måske pånær bogstaver og tal. Altså pakke 1 og 2 eller A og B.
Mit bedste bud vil være at du kalder det f.eks. "Den Blå" og "Den Grønne" pakke. Det allerbedste vil nok være noget helt andet du har et særligt forhold til. Den bløde pakke og Den hårde pakke. Panda pakken og Sommerfugle pakken... whatever rocks your boat :) 
Det du opnår som sidegevinst - udover altså ikke at nedgradere det ene fremfor det andet - er også at når folk skriver eller ringer til dig hist og pist, så ved du faktisk at de har læst annoncen når de bestiller tid eller har forespørgsler - tadaa!

3) Læg evt ind i teksten i din annonce at man altid kan starte med Den Blå Pakke og hvis man får lyst til lidt fra Den Grønne Pakke undervejs, så efterbetaler man bare. Jeg kan også varmt anbefale at du også angiver at det omvendte er muligt. Altså hvis I ikke når til eller alligevel har lyst til "extras" (altså fra Den Grønne Pakke), så kan de få prisforskellen tilbage eller måske hellere have beløbet til gode til næste gang I ses. På den måde angiver du et afslappet forhold til tingene og at det ikke handler så meget om hvad du tjener, og inviterer til at det er ok at svinge lidt frem og tilbage mellem banehalvdelene og man bliver ikke straffet for selvmål... eller noget. Jeg må vist arbejde lidt på mine sports analogier :D 

Bummelum og god arbejdslyst!

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de ekstra tilvalg tænder mig også af.
Seneste eksempel er Baleri, gad sku godt en fransk oplevelse der men alle de ekstra optrækkere bringer det hen hvor det ikke kan bære. Det er helt udbyderens eget valg men jeg søger så andre steder hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Eva Nadine 

1000 tak for dit input, altid godt at se tingene lidt fra oven. få rystet sin tankegang lidt. Vil jo ikke signalere noget forkert. Og prøver netop at tænke det grundigt igennem inden jeg ændrer noget. For at kunne stå inde for det jeg gør. Være fair overfor kunderne uden at lave underskuds forretning. Så begge parter stadig er tilfreds og der renlighed vigtigt :D så indregner bare badet i de priser jeg beslutter mig for. Langt de fleste tager også et bad inden de skal hjem. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Når man snakker om ekstra kommer jeg til at tænke på en historie om en sko sælger, og hans tilgang til kunderne.

kunden : hvad koster de par sko ?

sælger: 300 kr

kunden: ingen reaktion.

Sælger: Per styk.

kunden: ingen reaktion.

sælger: plus moms.

ja så lang tid der ikke er en reaktion gælder det om at gøre det til en bedre handel for sælger, men !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige tjekket din annonce @SweetMilf6630, den ser da rigtig fin ud. Prisen er absolut i den lave ende. Nu kender jeg dog ikke de jyske priser. Men hvorfor ikke bare lægge 300,- oveni og beholde resten som det. Og så se, hvad der sker?

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Brutus skrev, 1 time siden:

Jeg har lige tjekket din annonce @SweetMilf6630, den ser da rigtig fin ud. Prisen er absolut i den lave ende. Nu kender jeg dog ikke de jyske priser. Men hvorfor ikke bare lægge 300,- oveni og beholde resten som det. Og så se, hvad der sker?

Også en mulighed. Men vil nødig “skræmme” nogen væk, som så måske finder en anden favorit og aldrig vender tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Også en mulighed. Men vil nødig “skræmme” nogen væk, som så måske finder en anden favorit og aldrig vender tilbage. 

Jeg foretrækker, at mine gæster vælger mig, fordi jeg er mig, ikke pga prisen. Hvad tænker du om det? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Liv skrev, for 54 minutter siden:

Jeg foretrækker, at mine gæster vælger mig, fordi jeg er mig, ikke pga prisen. Hvad tænker du om det? :) 

Jo selvfølgelig enig. Men forstår også godt hvis de der har kommet her i mange år, får svært ved ar forså den samme ydelse pludselig koster mere. Og måske tænker nå så blev hun populær og så pyt med om os der har været stabile ikke har råd. Men omvendt er der prisstigning på mange ting i verden med jævne mellemrum. Men mine leve udgifter bare på mad er jo steget stødt uden jeg har hævet min pris/indtægt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du gerne vil give dine stamgæster, der har kommet hos dig i lang tid, rabat så gør du da bare det-_-.. Det behøver du jo ikke fortælle din næste gæst:P.. Det tror jeg ikke du skal være så nervøs for..

Jeg har gæster der har besøgt mig igennem mange forskellige priser: først på klinik til 2100 kr i timen, så i Sauna klubben til 1900 kr i timen (de 1100 til mig) og nu privat diskret til 1800 kr i timen.. Hvis man virkelig leverer en service som de i lang tid har været glad for så tror jeg ikke 300-500 kr gør en forskel.. Det i hvertfald min erfaring.. Måske falder deres månedlige besøgstal fra evt 3 og til 2 men det har ikke været noget jeg har følt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag kan lide når det findes en grundpris og et par extrapakker. Når det findes for mange muligheder till extras så kan jag lide att det også findes en all inclusive så man ikke skal tænke på vad man har betalt for og ikke betalt for.

Redigeret af Bosse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hvis du gerne vil give dine stamgæster, der har kommet hos dig i lang tid, rabat så gør du da bare det-_-.. Det behøver du jo ikke fortælle din næste gæst:P.. Det tror jeg ikke du skal være så nervøs for..

Jeg har gæster der har besøgt mig igennem mange forskellige priser: først på klinik til 2100 kr i timen, så i Sauna klubben til 1900 kr i timen (de 1100 til mig) og nu privat diskret til 1800 kr i timen.. Hvis man virkelig leverer en service som de i lang tid har været glad for så tror jeg ikke 300-500 kr gør en forskel.. Det i hvertfald min erfaring.. Måske falder deres månedlige besøgstal fra evt 3 og til 2 men det har ikke været noget jeg har følt.. 

He He ok. Men din pris har jo som jeg kan se været faldende ikke stigende (ingen kritik blot en konstatering). Og magter ikke at huske hvem der fik rabat sidst og måske forventer det igen. Har fundet en ok løsning synes jeg. Nu må jeg se hvordan reaktionerne bliver efter 1/7 når opdateret annonce kommer op. Har forsøgt at hæve priserne engang før. Og det gav en del skuffede miner, og egentlig ikke fordi de ikke synes jeg er det værd. Men hvis jeg har en yndlingvare i en butik bliver jeg da også øv når prisen stiger. Kan da både huske da sukkerafgiften blev indført, prisstigning på cigaretter osv. Det er da øv. Men må stå fast denne gang og lade den vænne sig til det. Og kan de kun komme 2 gange på en måned i stedet for 3 er det jo det de må acceptere. 

Læste for nylig en tråd hvor klippekort var nævnt, jeg vil aldrig tage penge på forhånd på den måde. Men måske på sigt dem der er eller bliver stamkunder kan få et diskret stempel kort kun de og jeg ved hvad betyder og så rabat på hver 5 besøg eller lign  så har jeg styr på rabatterne og ingen behøver plage/forhandle sig til rabat  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...