Hop til indhold
TheDarkKnight

Nylig erfaring med Monique T-Girl?

Recommended Posts

TheDarkKnight skrev, den 30.5.2021 at 01:26:

Jeg har heller ikke kneppet hende BB. Tanken er fræk nok, men det er sgu ikke risikoen værd, selvom hun angiveligt er på PrEP. 
 

jeg mødte hende også uden at der var penge involveret via boyfriend. Hun respekterede fuldt ud at jeg ikke er til bb.

Vent, så hun er hiv smittet ? Og tar piller for ik at smitte, så hun kan dyrke ubeskyttet sex med hendes kunder ? Det lyder for vildt. Hvis det er det haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggårdskøter skrev, for 1 time siden:

Vent, så hun er hiv smittet ? Og tar piller for ik at smitte, så hun kan dyrke ubeskyttet sex med hendes kunder ? Det lyder for vildt. Hvis det er det haha

PrEP er en forebyggende behandling, der skal forhindre at personer i højrisikogrupper bliver smittet med hiv.

Fra checkpoints hjemmeside:

PrEP er en ny måde at forebygge hiv, hvor man tager en pille dagligt for at undgå at blive smittet med hiv i forbindelse med sex. Behandlingen nedsætter risikoen for overførsel af hiv med over 99%, hvis man tager medicinen korrekt. I Danmark er brugen af PrEP begrænset til personer i høj risiko for at få hiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...