Hop til indhold

"Early bird" rabat

Featured Replies

Skrevet

Hehe jeg tog "early bird" som om du måske efterlyste nogle håndværkere på vej til arbejde ved en kl 7-8 stykker.... For SÅ var jeg da nok frisk på en "early bird" :D

• Svar 77
  • Visninger 9.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 1) Ja fx god service, ekstra tid, flere kys og kram, det virker rigtig godt. 2) Jeg har tidligere brugt klippekort, men gik bort fra det igen.... de færreste mænd ønsker et kort i pungen med Livs

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

For mig tror jeg måske også det mere har noget at gøre med at jeg har en tendens til at skulle finde tendenser.. Og en af dem jeg har fundet er at mine bookinger der har booket i god tid som regel boo

• Eva Nadine
    Eva Nadine

@JenniferRomantica  Min erfaring er at det er en dårlig idé at annoncere med rabatter der fraviger listepriserne. Det tiltrækker prispruttere på alle tider af dagen. Til gengæld kan det måske vær

Skrevet

Birdie nam nam.

(Undskyld)

Skrevet

Det lyder som en god ide. I det hele taget kunne mange piger skaffe sig flere faste kunder ved at bruge simple tiltag.

Kunne man overveje fuld pris for ydelser de første 9 gange og så var 10.gang gratis ???

Skrevet

Synes det er et fint koncept såfremt folk holder aftalerne.

Skrevet

Igennem en årrække,har jeg kommet jævnligt på det samme Thai sted.

Som "fast" gæst der, giver jeg en lidt lavere pris pr gang, end de annoncerer med, og tiden er de mere large med.

Ca 2-3 gange pr år, siger indehaveren, idag er det på husets regning, din julegave,din fødselsdagsgave siger hun.

Det de ting der gør, at jeg kommer igen og igen.:)

Skrevet
Jacobsen80 skrev, den 5.6.2021 at 12:57:

1) Det lyder som en god ide. I det hele taget kunne mange piger skaffe sig flere faste kunder ved at bruge simple tiltag.

2)Kunne man overveje fuld pris for ydelser de første 9 gange og så var 10.gang gratis ???

1) Ja fx god service, ekstra tid, flere kys og kram, det virker rigtig godt.

2) Jeg har tidligere brugt klippekort, men gik bort fra det igen.... de færreste mænd ønsker et kort i pungen med Livs Lysthus, køb 9 knald og få et gratis.... så jeg skulle holde styr på hvor mange klip folk havde tilbage. Sommetider er alt tip top ved de første besøg, men hvad nu hvis man bliver træt af hinanden inden de 9 knald? Jeg gider ikke knalde, hvis det ikke spiller begge veje ;) Jeg vil hellere give den ekstra gas med de mænd, jeg gerne vil se igen, man kan give rabat eller kundefordele på mange måder.

Skrevet

Jeg kan godt lide at planlægge ting lidt i forvejen, ligesom du Jennifer. Et tilbud om lidt rabat for at bestille i god tid lyder som en god ide.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.