Amagerdreng83 224 Skrevet 27. Maj, 2021 Først, please lad være med at overfalde og svine mig til - der er bare noget, jeg ikke forstår. Hvad tror I er grunden til, at nogle annoncer reklamerer med “Sex only with condom” og så samtidig tilbyder mulighed for “Blowjob without”? Der er vel ligeså stor risiko for at få en STD ved blow uden som der er ved sex uden gummi. For mig er det ret selvmodsigende, men det er måske bare mig, der ikke fatter noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 27. Maj, 2021 Oralsex uden kondom er vist mindre smittefarligt end almindelig sex.. Såvidt mange herinde har forklaret.. Og så respekterer de færreste bare seksuelt overførte sygdomme efter den moderne medicin er blevet så udviklet at man bare skal tage en pille eller få et stik i låret for stort set alle de sygdomme der er gængse nu om dage.. Det siger jo lidt når der stadig er sygdomme der faktisk kunne have været fuldstændig udryddet i dag hvis man bare alle passede på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Oralsex uden kondom er vist mindre smittefarligt end almindelig sex.. Såvidt mange herinde har forklaret.. Og så respekterer de færreste bare seksuelt overførte sygdomme efter den moderne medicin er blevet så udviklet at man bare skal tage en pille eller få et stik i låret for stort set alle de sygdomme der er gængse nu om dage.. Det siger jo lidt når der stadig er sygdomme der faktisk kunne have været fuldstændig udryddet i dag hvis man bare alle passede på.. Oralsex er langt mindre smittefarligt end vaginal-/analsex. Mht udryddelsen af sygdomme, så er jeg enig; de kunne muligvis have været udryddet. Og hvor mange dødsfald kunne ikke undgås, hvis vi alle blev indendørs og ikke bevægede os ud i fx trafikken... Det er et spørgsmål om, hvor meget vi vil lade os begrænse, og sex er bare langt mere rart uden kondom. Jeg forstår selvfølgelig til fulde, at man som gp holder sig til sikker sex; man er langt mere udsat og har langt mindre mulighed for at vælge partneren til og fra på forhånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 27. Maj, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 26 minutter siden: Mht udryddelsen af sygdomme, så er jeg enig; de kunne muligvis have været udryddet. Og hvor mange dødsfald kunne ikke undgås, hvis vi alle blev indendørs og ikke bevægede os ud i fx trafikken... Det er et spørgsmål om, hvor meget vi vil lade os begrænse, og sex er bare langt mere rart uden kondom. Det vel også mest et spørgsmål om at passe på man ikke giver noget videre hvis man har det og at man evt holder sig til at knalde folk man kender uden beskyttelse.. I Danmark er test mulighederne næsten uendelige og gratis så det virker mig underligt at folk ikke få sig tjekket når de har haft ubeskyttet sex, uanset form, fordi risikoen er der jo uanset hvor lille.. Jeg ser mig af samme grund både til højre og venstre inden jeg træder ud på vejen fordi der er også en risiko i trafikken selv i den lille bitte landsby jeg bor i.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Maj, 2021 Amagerdreng83 skrev, 1 time siden: Først, please lad være med at overfalde og svine mig til - der er bare noget, jeg ikke forstår. Hvad tror I er grunden til, at nogle annoncer reklamerer med “Sex only with condom” og så samtidig tilbyder mulighed for “Blowjob without”? Der er vel ligeså stor risiko for at få en STD ved blow uden som der er ved sex uden gummi. For mig er det ret selvmodsigende, men det er måske bare mig, der ikke fatter noget? Hvis du selv googler vil du hurtigt finde dokumentation på at smittefaren ved orale ydelser både til manden og kvinden er markant lavere end penetrering. Det må være op til hver enkelt om de så er villige til at løbe den risiko 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 224 Skrevet 27. Maj, 2021 TheVoice skrev, for 16 minutter siden: Hvis du selv googler vil du hurtigt finde dokumentation på at smittefaren ved orale ydelser både til manden og kvinden er markant lavere end penetrering. Det må være op til hver enkelt om de så er villige til at løbe den risiko Ja, absolut. Jeg gør mig ikke til dommer overhovedet og blander mig på ingen måde i hvem, der er villige til at løbe en risiko 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 224 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Oralsex uden kondom er vist mindre smittefarligt end almindelig sex.. Såvidt mange herinde har forklaret.. Og så respekterer de færreste bare seksuelt overførte sygdomme efter den moderne medicin er blevet så udviklet at man bare skal tage en pille eller få et stik i låret for stort set alle de sygdomme der er gængse nu om dage.. Det siger jo lidt når der stadig er sygdomme der faktisk kunne have været fuldstændig udryddet i dag hvis man bare alle passede på.. Det giver bestemt mening. Folk må jo gøre helt hvad de vil, men risikoen er der jo stadig - jeg ville aldrig turde selv at løbe den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 491 Skrevet 27. Maj, 2021 Efter Bill Clintons definition med Monica, så er oral ikke sex “I never had sex with that woman” 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Maj, 2021 Kan også være en ikke sikkerhed mod uønsket graviditet. Selv hvis pigen bruger prævention er dobbelt beskyttelse bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 27. Maj, 2021 Hr_T skrev, 1 time siden: Efter Bill Clintons definition med Monica, så er oral ikke sex “I never had sex with that woman” "I did not have sexual relations with that woman, Ms. Lewinsky" mener jeg han sagde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6822 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Hej derude Jeg hørte også denne engang : - - nåå sig mig lige, - er hende Monica Lewinsky blevet så gammel?!?! - jeg synes da ellers ikke det ret mange år siden hun kravlede rundt på alle fire i det ovale værelse Mange hilsner Nye tider - og undskyld - en afsporing - ku ik lade være Redigeret 27. Maj, 2021 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Det siger jo lidt når der stadig er sygdomme der faktisk kunne have været fuldstændig udryddet i dag hvis man bare alle passede på.. Hvis bare alle passede på ville de fleste af os ikke være her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 27. Maj, 2021 DETH skrev, for 9 minutter siden: Hvis bare alle passede på ville de fleste af os ikke være her. Jeg uddybede også længere nede.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg uddybede også længere nede.. Både læse og forstå er store krav at stille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg