Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

først link: https://annoncelight.dk/showad/278462

Jeg har lige besøgt Ponla endnu engang, det er længe siden jeg besøgte hende sidst, men hun kunne stadig huske mig:ph34r:

Ponla er ikke super skinny, men hun er virkeligt godt skruet sammen, med de lækreste bryster, som ikke er silikone. 

Vi startede med at kæle lidt (meget), hvilket gav mig en sf de hårdeste erektioner, jeg længe har haft.

vi trak hinanden af tøjet, og Ponla gav mig et lækkert blow. Måtte til sidst få hende til at stoppe...... hun hoppede op på mig og gav mig en ridetur jeg sent glemmer. Mens hun sad der, begyndte hendes underliv at sitre og trække sig sammen, hun fik en orgasme, hvilket gjorde mig så horny, at jeg  næsten kom samtidigt..:P:P

Bagefter gav hun mig en dejlig omgang massage, ikke bare olieplask, faktisk en god og fast massage..

Jeg kommer helt sikkert tilbage efter mere:wub:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg lige spørge passer det med personen på billederne jeg synes de billeder der har været brugt i en del år efterhånden så derfor kan man godt have sin tvivl

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, for 1 minut siden:

Så må jeg lige spørge passer det med personen på billederne jeg synes de billeder der har været brugt i en del år efterhånden så derfor kan man godt have sin tvivl

Ja, jeg er helt 100 på, at det er Ponla på billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 9 minutter siden:

Ja, jeg er helt 100 på, at det er Ponla på billederne...

Okay så kunne det da være man skulle tage ind og besøge hende her i nærmeste fremtid For jeg må jeg synes udvalg i Randers er godt nok ved at være kedeligt når man ikke gider dem der har skal vi sige få lavet så ja der er 2 kg i hver synes jeg ikke er særlig kønt og det er interesserer mig slet ikke jeg kan godt lide de små nips genstand

Redigeret af hankatten

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen - hun ser dejlig ud :-) og lyder som en rigtig god oplevelse...

Er det klinik eller privat?

På forhånd tak.

Det er en klinik, men hun “lejer” sig bare ind..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tronheim skrev, for 1 time siden:

wow hvor er i spændende at følge !! 

Same same :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, den 26.5.2021 at 17:18:

Okay så kunne det da være man skulle tage ind og besøge hende her i nærmeste fremtid For jeg må jeg synes udvalg i Randers er godt nok ved at være kedeligt når man ikke gider dem der har skal vi sige få lavet så ja der er 2 kg i hver synes jeg ikke er særlig kønt og det er interesserer mig slet ikke jeg kan godt lide de små nips genstand

Fik du prøvet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i søndags, havde aftalt tid kom 10 minutter forsinket. Havde aftalt en time massage og ikke mere, da jeg kom sagee hun kun tog imod kontanter,  hun spurte ikke om jeg ønskede ekstra  det syntes jeg er vilt dejligt   hun begynder at masserer rigtig godt i nok ca 25 minutter, så kan jeg mærke at hun kommer tætter, hvor dejligt så sæter hun hånden ind under mig, og tager stangen med bag ud, hvor der nok går ca 10 minutter  hvor hun nusser om den helt vil dejliget, så bliver jeg bedt om at vende mig, ja nu er flaget helt hejst, hvor hun spørger hvad jeg ønsker, jeg tager FP, så kan jeg godt mærke han skal have fred lidt så får jeg hende på ryggen, hvor jeg slikker hende til hun kommer, der efter får jeg lov til at tage hende i flere forskellige stillinger. Hun er kraftig bygget iikke tyk dejlig fast i skindet. En rigtig god oplevelse, og betalte først da jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu når det er på en "klinik", er det så et rum hvor man kan være privat med pigen? 

Hader de steder hvor det bare foregår bag et forhæng. 

Standard Randers priser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 20.7.2021 at 16:08:

Nu når det er på en "klinik", er det så et rum hvor man kan være privat med pigen? 

Hader de steder hvor det bare foregår bag et forhæng. 

Standard Randers priser? 

Ja, hun har et rum, som er separat..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 17.7.2021 at 17:40:

Besøgte hende i søndags, havde aftalt tid kom 10 minutter forsinket. Havde aftalt en time massage og ikke mere, da jeg kom sagee hun kun tog imod kontanter,  hun spurte ikke om jeg ønskede ekstra  det syntes jeg er vilt dejligt   hun begynder at masserer rigtig godt i nok ca 25 minutter, så kan jeg mærke at hun kommer tætter, hvor dejligt så sæter hun hånden ind under mig, og tager stangen med bag ud, hvor der nok går ca 10 minutter  hvor hun nusser om den helt vil dejliget, så bliver jeg bedt om at vende mig, ja nu er flaget helt hejst, hvor hun spørger hvad jeg ønsker, jeg tager FP, så kan jeg godt mærke han skal have fred lidt så får jeg hende på ryggen, hvor jeg slikker hende til hun kommer, der efter får jeg lov til at tage hende i flere forskellige stillinger. Hun er kraftig bygget iikke tyk dejlig fast i skindet. En rigtig god oplevelse, og betalte først da jeg gik.

Hvad måtte du give for sådan en lækker omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 1 time siden:

God

Takker, for det seriøse svar. :D:D

Men, som den erfarne bruger herinde, ved du nok også at “god” for dig, måske ikke er god for mig.

Jeg er ikke til piger der sexer uden kondom, og når der skrives at “hun hoppede på mig” får jeg opfattelsen af at hun ikke bruger tid på kondomer.

Så derfor mit spørgsmål. Undskyld det er latterlig for dig Kjeldsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må du undskylde, jeg skrev god men jeg tror faktisk ikke hun gør det uden, og det ville jeg heller ikke gøre, så når jeg god var det fordi jeg mener at det var i orden kondomet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 17.7.2021 at 17:40:

Besøgte hende i søndags, havde aftalt tid kom 10 minutter forsinket. Havde aftalt en time massage og ikke mere, da jeg kom sagee hun kun tog imod kontanter,  hun spurte ikke om jeg ønskede ekstra  det syntes jeg er vilt dejligt   hun begynder at masserer rigtig godt i nok ca 25 minutter, så kan jeg mærke at hun kommer tætter, hvor dejligt så sæter hun hånden ind under mig, og tager stangen med bag ud, hvor der nok går ca 10 minutter  hvor hun nusser om den helt vil dejliget, så bliver jeg bedt om at vende mig, ja nu er flaget helt hejst, hvor hun spørger hvad jeg ønsker, jeg tager FP, så kan jeg godt mærke han skal have fred lidt så får jeg hende på ryggen, hvor jeg slikker hende til hun kommer, der efter får jeg lov til at tage hende i flere forskellige stillinger. Hun er kraftig bygget iikke tyk dejlig fast i skindet. En rigtig god oplevelse, og betalte først da jeg gik.

Hvor i Randers er vi, og er det rimelig diskret og parkeringsvenlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan lade sig gøre at holde ind af en sidevej  i lyskrydset hvor der er en parkeringsplads. Også gå ca 50 meter der til. Det er ved lyskrydset tæt på afkørsel Randers C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 19 timer siden:

Ja det kan lade sig gøre at holde ind af en sidevej  i lyskrydset hvor der er en parkeringsplads. Også gå ca 50 meter der til. Det er ved lyskrydset tæt på afkørsel Randers C

Hmm, hvis jeg forstår dig rigtigt, så holder hun til i et mindre diskret sted, næsten ude ved lyskrydset ud mod Fladbro?

Ikke et sted der normalt får de bedste anmeldelser og man da virkelig udstillet på vej ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, 1 time siden:

Hmm, hvis jeg forstår dig rigtigt, så holder hun til i et mindre diskret sted, næsten ude ved lyskrydset ud mod Fladbro?

Ikke et sted der normalt får de bedste anmeldelser og man da virkelig udstillet på vej ind?

Sandt, man skal ikke gå ned på udstyr af mangel på bedre. Der findes stadig byer med et godt udvalg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 13 timer siden:

Sandt, man skal ikke gå ned på udstyr af mangel på bedre. Der findes stadig byer med et godt udvalg. 

Jeg kører altid op bagved bygningen..

og kommer ind ad sidedøren..

det er ok diskret:ph34r::ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...