Hop til indhold
Heine

sindsyge idioter

Recommended Posts

Gæst

jovist... herskersyge psykopater vil der desværre altid være.

Er overbevist om at disse artikler igen vil stemple sexkunder som usle liderlige svin, der ikke stiller spørgsmålstegn ved hverken pigens velbefindende eller pigens alder.... og bevares - jeg fik bestemt også myrekryb og lede over mine "medbrødre" ved at læse artiklerne.

Men tænk hvis det var ligeså interessant at skrive om at flertallet af sexkunder er helt alm mænd, med stor respekt for pigen og pigens velbefindende - som kommer nyvaskede og velduftende (går jeg ud fra) og som behandler pigen ordentligt...... men det er der jo ingen der gider læse om - for det passer jo ikke med vores fordomme.

Venligst

Dr. Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan fanden kan der findes gæster til de stakkels piger, som er omtalt i artiklerne..? :(

Det mareridt kunne være stoppet, hvis bare en ENKELT liderlig møghund, kunne stoppe op et øjeblik, og bruge sin sunde fornuft..?? Bild mig ikke ind at, deres skuespil, har snydt samtlige gæster i flere måneder og så fra en tøs på 14år!!...WTF :shock:

Her har mange mænd i flere måneder, lukket øjnene for alle de tegn som utvivlsomt må ha' været tilstede under deres besøg, eller under kommunikationen, med den syge stodder som mishandlede pigerne på det groveste.

Her har man fanme bidraget til en kriminel handling af værste skuffe, og så bare vendt det døve øre til, og ladet sine perversiteter styre slaget gang med stor velbehag.. Føj for fanden, hvor vil jeg håbe, at der her efterfølgende sidder nogle svin med ar på sjælen resten af deres liv :(

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syge historier :cry:

Hvis nogle af de pågældende mænd læser med her skulle de måske læse denne artikel, overveje at melde sig selv?

Microsoft gav NSA adgang til krypteret kommunikation

Nye hemmelige papirer fra den tidligere efterretningsagent, Edward Snowden, viser, at den amerikanske softwaregigant har bistået USA’s efterretningstjenester med at aflure webchat og videopkald over Skype

13. juli 2013

http://www.information.dk/466470

Vores eget PET og Rigspolitiets IT enhed er ejheller tabt bag en vogn, så mon ikke også de nok i samarbejde med teletjenester kan finde frem til hver en mand bag hver en chat og hver en kontakt over nettet i forbindelse med disse sager?

Jeg tror det, og så kan det jo være disse mænd får et besøg, hvor de har et forklarings problem.

Læste at formodningen går på at PET via NEMID gik ind og fulgte terrormistænkte til planer om angreb på JP Politikens Hus, de på den måde i sidste øjeblik anholdt personer på vej for at halshugge medarbejdere i JP Politikens hus.

Man kan mene hvad man vil om NSA og vores egne myndigheders indtrængen i cyberuniverset, og der er givet god grund til kritisk fokus, men så længe vi er borgere i en retsstat har det også sine positive sider at myndigheder via indtrængen i privatsfæren på internettet kan efterforske, opklare og pådømme de groveste forbrydelser.

Vi bliver så bare nødt til at tro på at de muligheder myndighederne har for at følge med i dybest set borgernes private affærer, ikke misbruges til at kompromittere personer i myndig alder, deres samtykkende adfærd på et oplyst grundlag.

Det være sig køb og salg af sex, biseksuel/hetero/homoseksuel utroskab og færden i seksualitetens dunkle men lovlige afkroge.

I et demokrati kendetegnes retsstaten ved et myndigheds monopol der ikke agerer moral politi, men kun objektivt bekæmper kriminalitet defineret som lovens bogstav.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvordan kan voksne - godt nok liderlige, mænd undlade at stille spørgsmålstegn ved pigens alder og så videre ? - det er fordi de ikke vil vide det - det er Tøndersagen om igen, bare med en anden alfons og andre mænd - stakkels pige.

Så længe der findes - hvad kaldtes de - herskersyge perverse idioter, ja lige så længe vil dette foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...