Hop til indhold
HGW

Sugarbabe_22, Kbh

Recommended Posts

Anmeldelse ved jeg ikke om det kan kaldes. Hun har ikke stedet, men vi fandt en løsning i en skov. Ikke optimalt, men det har tidligere været ret frækt.

På dagen kom der noget i vejen, skidt pyt, ny aftale. Sådan skete det 3 gange. Herefter kom hun på den “geniale” idé, at hun skulle have 8-10.000 pr. måned i stedet.

Jeg ved ikke hvem der ryger på den løsning, men det bliver ikke mig og det takkede jeg nej tak til. Så desværre kan jeg heller ikke linke til hende, men køn mørkhåret pige, er ofte online, så måske en anden kan linke til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft samme dialog med hende. 8-10.000 pr måned. Og vil helst ud og spise.

Månedens tilbud!

Hun har haft en profil tidligere, hvor hun var et år ældre. Så hun må have fundet ungdommens kilde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1

har også talt med hende, hun har en vis logik i det, hvis man mødes 3 gange i ugen er det vel 12 gange i måneden , og så er 10000 jo ikke meget. Men der er jo
så de almindelige driftsomkostninger, som middage, negle , tøj , mobil o m a , som løber oveni
desværre er hun ikke til oral , så det er kun husmands med gummi tja 
take it or leave it som man siger. De er stadigvæk billiger end at forære halvdelen af sit hus væk til en man ikke kan lide ). Og huspriserne er jo stigende )))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende men vi var ikke nået til hverken de økonomiske eller seksuelle detaljer. Jeg kan høre på det hele det var en god beslutning at lægge hende lidt på is.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hørsholm1 skrev, 1 time siden:

har også talt med hende, hun har en vis logik i det, hvis man mødes 3 gange i ugen er det vel 12 gange i måneden , og så er 10000 jo ikke meget. Men der er jo
så de almindelige driftsomkostninger, som middage, negle , tøj , mobil o m a , som løber oveni
desværre er hun ikke til oral , så det er kun husmands med gummi tja 
take it or leave it som man siger. De er stadigvæk billiger end at forære halvdelen af sit hus væk til en man ikke kan lide ). Og huspriserne er jo stigende )))

Men hvis man skal mødes med hende 3 gange om ugen, har hun kun tid til 2 sugardaddys med en dag fri til hende selv.

Det der kan undre en er at hvorfor skriver hun så med en 20-30 stykker, og hvorfor har hun ikke allerede de 2 sugardaddys som ville dække hendes tid og behov?

Men det skal man nok ikke spørge om det ved jeg godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1
Ubeskriveligt skrev, for 20 timer siden:

Men hvis man skal mødes med hende 3 gange om ugen, har hun kun tid til 2 sugardaddys med en dag fri til hende selv.

Det der kan undre en er at hvorfor skriver hun så med en 20-30 stykker, og hvorfor har hun ikke allerede de 2 sugardaddys som ville dække hendes tid og behov?

Men det skal man nok ikke spørge om det ved jeg godt :)

hun har job og studie ved siden af så det er en sd , men jo det er nok svært at finde den rigtige )))

Del dette indlæg

Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 16 timer siden:

hun har job og studie ved siden af så det er en sd , men jo det er nok svært at finde den rigtige )))

Ja, det er nok svært at finde et fast "lønnet" job som Sugarbabe, hvor man automatisk får 10.000 kr sat ind på kontoen hver d. 1 i måneden fra Sugardaddy.

Har hun f.eks 5 sugardaddys, der kører det system kan hun "tjene" 50.000 kr om måneden og formentligt både skrotte studiet og jobbet og leve som en dronning med gaver, mad, tøj, smykker, drikke , hoteller, rejser osv osv. som en lang bonus ved siden af.

Selvfølgelig kan det også være rigtigt at hun bare søger en Sugardaddy der leverer de månedlige 8-10k mod 12 månedlige besøg, hvilket helt sikkert ikke lyder som en urimelig pris, men det lyder næsten også for godt til at være sandt :)

Men hvem ved måske en broder herinde en dag kan kaste lidt lys over mysteriet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1
Ubeskriveligt skrev, for 8 timer siden:

Ja, det er nok svært at finde et fast "lønnet" job som Sugarbabe, hvor man automatisk får 10.000 kr sat ind på kontoen hver d. 1 i måneden fra Sugardaddy.

Har hun f.eks 5 sugardaddys, der kører det system kan hun "tjene" 50.000 kr om måneden og formentligt både skrotte studiet og jobbet og leve som en dronning med gaver, mad, tøj, smykker, drikke , hoteller, rejser osv osv. som en lang bonus ved siden af.

Selvfølgelig kan det også være rigtigt at hun bare søger en Sugardaddy der leverer de månedlige 8-10k mod 12 månedlige besøg, hvilket helt sikkert ikke lyder som en urimelig pris, men det lyder næsten også for godt til at være sandt :)

Men hvem ved måske en broder herinde en dag kan kaste lidt lys over mysteriet.

så er vi i konen med æggene, hun har fuldtids studie og binob, så 5 daddys , som man ser 3 gange i ugen hmm der løb vi tør for ugedage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...