Hop til indhold
denunge

Dårlig serviceniveau hos Naphat i Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/232903

Har tidligere besøgt stedet, og har været nogenlunde tilfreds de andre gange.

Var for nyligt forbi igen, og det var en kæmpe skuffelse.

Ringede på, på den meget lidt diskrete indgang, men blev hurtigt lukket ind. Der var søde Mona og så mutter selv, som sad ovre i hjørnet.

Ind på værelset, og der blev spurgt til hvad jeg ønskede - ønskede massage -  og med det samme blev der spurgt til, om der ikke skulle ske mere end bare massage.... nej, nu starter vi med massage, og så ser vi.

Afregning på 400kr for en times massage, og så spurgte jeg til om jeg kunne starte med et bad - nae, det koster så lige 50kr. WHAT?!? Det er sku da for jeres egen skyld, at jeg spørger... bare lige for at være helt ren og frisk, inden I begynder at røre...

Nå, hen på briksen, og i gang med massagen. Selvom Mona var påklædt, var brysterne meget nærgående under massagen, hvilket jo var fint nok.

Cirka 5 minutter inde i massagen, kan jeg høre at telefonen ringer ude hos mutter, med en ny kunde. Da samtalen er slut, bliver der råbt et eller andet ind i rummet - og så skulle Mona pludselig holde spisepause, for der kom altså en anden massør til mig. Ja godaw mand - jeg kunne da godt regne ud hvad hun skulle...

Så kom mutter ind og overtog massagen - en massage som var rigtig fin, men udelukkende massage. Ingen former for eventuel pirring, og kalorius dækket til hele tiden, mens jeg lå på ryggen. Kort tid efter kom den anden kunde ind i butikken, som Mona så skulle i gang med at betjene.

Tiden blev overholdt, hvilket var et plus - men der var til gengæld også det eneste positive at der var at sige om det.

For øvrigt blev der heller ikke tjekket coronapas, men det er så bare en bi-ting.

Med den form for behandling, har jeg med stor sandsynlighed været der for sidste gang. Hvad fanden ligner det at pille pigen fra mig, bare fordi at der ringer en ny kunde, som muligvis eventuelt hopper på fuldpakke med det samme? Hvis man kun har en pige, må man sige at hun er optaget, men klar om 75 minutter eller lign...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
denunge skrev, for 3 minutter siden:

... nej, nu starter vi med massage, og så ser vi.

Du giver jo selv svaret. Du ville bare have massage - på et thaisted der er kendt for fuld pakke? 
Hvis Mona fornemmede at der ikke var andet i dig end massage, er det da klart at hun hopper ud og tager en kunde som der er flere penge i. Du fik jo din massage. 

Hvis du blot vil have massage så tag på et grønt sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Du giver jo selv svaret. Du ville bare have massage - på et thaisted der er kendt for fuld pakke? 
Hvis Mona fornemmede at der ikke var andet i dig end massage, er det da klart at hun hopper ud og tager en kunde som der er flere penge i. Du fik jo din massage. 

Hvis du blot vil have massage så tag på et grønt sted :)

Er godt nok ikke enig i den tilgang til tingene. Ellers må mutter filtrere kunderne ude i entreen, og så sende massage kunder ind i det ene værelse, til den ene massør - og fuldpakke i det andet rum, til den anden massør.

Eller bare simpelt - sige at de ikke har tid før om 75 minutter, til kunden som ringer.

Det er meget meget sjældent at jeg går ind et sted og beder om fuldpakke med det samme - med mindre at jeg kender pigen i forvejen. Er ret sikker på at det kunne være endt med en håndtrold eller mere med Mona, med det engagement som hun lå fra dagen i de 5 minutters massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
denunge skrev, for 21 minutter siden:

Er godt nok ikke enig i den tilgang til tingene

Regnede jeg heller ikke med, men pigerne er der nu engang for at tjene penge, og så tager de det sikre. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 31 minutter siden:

Er godt nok ikke enig i den tilgang til tingene. Ellers må mutter filtrere kunderne ude i entreen, og så sende massage kunder ind i det ene værelse, til den ene massør - og fuldpakke i det andet rum, til den anden massør.

Eller bare simpelt - sige at de ikke har tid før om 75 minutter, til kunden som ringer.

Det er meget meget sjældent at jeg går ind et sted og beder om fuldpakke med det samme - med mindre at jeg kender pigen i forvejen. Er ret sikker på at det kunne være endt med en håndtrold eller mere med Mona, med det engagement som hun lå fra dagen i de 5 minutters massage.

Der er jo to verdenen, den hvor vi alle hurtigt kan blive enige om, at alle kunder henhandles ens (den offentielle) og så er der virkeligheden  hvor der på forskelligvis er forskelsbehandling.   Det du oplevede var jo forskelsbehandling.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Regnede jeg heller ikke med, men pigerne er der nu engang for at tjene penge, og så tager de det sikre. :)

 

Det sikre er nu engang at betjene kunden, der står i butikken, fremfor at tage telefonen - OK, her var det så Mutter, der tog telefonen, men hun ved stadig ikke om kunden i telefonen kommer - men det er derimod næsten 100 at kunden på briksen ikke kommer igen - og især stamkunder kan man ikke behandle på den måde, hvis man vil drive en stabil forretning ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Enig i det ikke er ok de bytter rundt til fordel for en anden kunde. Men du kan ikke brokke dig over “ingen pirring” når du selv har valgt kun at ville ha reel massage. 
Og ekstra pris for badet er da fair nok. Alle har mulighed for at bade hjemmefra. Og vand, sæbe, slid på håndklæder og vask af dem er ikke gratis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Enig i det ikke er ok de bytter rundt til fordel for en anden kunde. Men du kan ikke brokke dig over “ingen pirring” når du selv har valgt kun at ville ha reel massage. 
Og ekstra pris for badet er da fair nok. Alle har mulighed for at bade hjemmefra. Og vand, sæbe, slid på håndklæder og vask af dem er ikke gratis. 

Ingen pirring var sådan set bare en konstatering - det kunne jo være at mutter havde været salgsminded, og givet den et skud mere, som Mona helt sikkert var i gang med at prøve, da hun gned brysterne op af mig konstant.

 

Ang bad, så skriver de i annoncen, at der er mulighed for bad - ikke at man skal betale for bad. Stedets priser ligger i forvejen 50-100kr over hvad man plejer at betale for en time, så bad burde være inkluderet, når de nu reklamerer med at der er mulighed for det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Alle har mulighed for at bade hjemmefra. Og vand, sæbe, slid på håndklæder og vask af dem er ikke gratis. 

Det kan jo være sidst på dagen og på vej hjem fra arbejde, men man kunne jo ligesom i Thailand have valgt "shower together" - det er sjældent pigerne i Thailand siger nej til det - og det er som regel inkluderet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Det sikre er nu engang at betjene kunden, der står i butikken, fremfor at tage telefonen - OK, her var det så Mutter, der tog telefonen, men hun ved stadig ikke om kunden i telefonen kommer - men det er derimod næsten 100 at kunden på briksen ikke kommer igen - og især stamkunder kan man ikke behandle på den måde, hvis man vil drive en stabil forretning ;-)

Det kommer jo an på om hun kender kunden i telefonen og så meget andet. 
At kunden på briksen har valgt først at tage en beslutning henne i forløbet er jo ikke noget forretningen skal indrette deres modus operandi efter. Det er deres biks og de bestemmer hvordan de arbejder. Hvis kunden på briksen havde spillet med åbne kort, havde forretningen nok også ydet en anderledes oplevelse. Men de fleste thaiklinikker gider ikke rigtig kunder der kun skal have massage. Der er ikke penge i det. 200 til mutter og 200 til massøren, for en times ret hårdt arbejde. Jeg gad ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Der er ikke penge i det. 200 til mutter og 200 til massøren, for en times ret hårdt arbejde. Jeg gad ikke :) 

Så vær ærlig omkring, at du ikke gider yde massage, men kun sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Der er ikke penge i det. 200 til mutter og 200 til massøren, for en times ret hårdt arbejde. Jeg gad ikke

Man skal være god ved de små kunder - så kommer de store af sig selv - i mere end en forstand - ihvertfald på en thaimassageklinik ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som køber der altid kommer i Thai-segmentet stiller jeg lige et måske dumt spørgsmål

Er det ikke en del af konceptet og oplevelsen, at man først inde i massageforløbet aftaler, at man skal slutte af med noget sex ?   Jeg har nu aldrig rigtigt forstået det koncept, men tænker at det måske skaber noget spændig for gæsten, at man ikke med garanti ved om der bliver mulighed for.  Illusionen/legen kan jeg egentligt godt se vil fungere for mange, og det forklarer måske også hvorfor dette segment typisk ikke skilter med sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Som køber der altid kommer i Thai-segmentet stiller jeg lige et måske dumt spørgsmål

Er det ikke en del af konceptet og oplevelsen, at man først inde i massageforløbet aftaler, at man skal slutte af med noget sex ?   Jeg har nu aldrig rigtigt forstået det koncept, men tænker at det måske skaber noget spændig for gæsten, at man ikke med garanti ved om der bliver mulighed for.  Illusionen/legen kan jeg egentligt godt se vil fungere for mange, og det forklarer måske også hvorfor dette segment typisk ikke skilter med sex.

 

Jo det er konceptet mange steder, men langt fra alle. 
Og de steder hvor de starter med at spørge om man vil knalde, har jo helt åbenlyst ikke massage som hovedproduktet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det har handler i bund og grund om at TS bliver sur over at forretningen ikke kører som han ønsker. 
Jeg kan også godt lide systemet med at man bliver pirret/forført til at købe mere end blot massage. Men det er en leg, og det ved alle. Og alle ved at pigerne ikke kan leve af  udelukkende at massere.  

De steder hvor jeg bliver spurgt om jeg vil knalde efter massagen, før det hele er startet plejer jeg at svare at såfremt hun kan få liv i den gamle mands legetøj, så kan vi godt lege med det efter massagen. Så er den på plads, og hun pirrer ivrigt, som jo er det vi godt kan lide. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det har handler i bund og grund om at TS bliver sur over at forretningen ikke kører som han ønsker. 
Jeg kan også godt lide systemet med at man bliver pirret/forført til at købe mere end blot massage. Men det er en leg, og det ved alle. Og alle ved at pigerne ikke kan leve af  udelukkende at massere.  

De steder hvor jeg bliver spurgt om jeg vil knalde efter massagen, før det hele er startet plejer jeg at svare at såfremt hun kan få liv i den gamle mands legetøj, så kan vi godt lege med det efter massagen. Så er den på plads, og hun pirrer ivrigt, som jo er det vi godt kan lide. 
 

Det gør det måske nok :)   Men uagtet potentialet for mersalg,  finder jeg det kikset, at skifte kvinden ud, når man er startet.    Omvendt finder jeg det ikke overraskende, at den slags sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke første gang i historien, at pigen skiftes ud fordi der er en anden kunde. Måske en der bestiller en bestemt pige.

På den måde fik klinikken lige 1600 i kassen på den time, i stedet for 400. Det er da god business. Bare ærgerligt for dig. Men det sker igen i morgen et eller andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Er det ikke en del af konceptet og oplevelsen, at man først inde i massageforløbet aftaler, at man skal slutte af med noget sex ?   Jeg har nu aldrig rigtigt forstået det koncept,

Efter flere gange at være blevet taget i røveren ved både at måtte betale for massage og måttet finde pungen frem, hver gang, der kom ekstra ovenpå og ende med at betale  væsentlig mere for en halv time, end jeg normalt betalte for en ½ times coiktail andre steder (konceptet er egenlig bare en smart måde at lave opsalg - og jeg fatter det ikke - men nogen betaler jo også gladeligt ekstra forsikring i el-giganten, der kun dækker i de 2 første år) - er jeg gået over til kun at vælge en ½ time (evt. 45 min. hvis pigen is to my like og de har et godt tilbud på det) incl. boom boom - så kan jeg også bedre selv få lov til at bestemme forløbet og vælge fremfor at måtte ligge den første kvarter på maven med stiv dolk - måske at gøre det de sidste 5 min med slap dolk og rigtig have brug for at få masseret ryggen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
denunge skrev, for 1 time siden:

Ang bad, så skriver de i annoncen, at der er mulighed for bad - ikke at man skal betale for bad. Stedets priser ligger i forvejen 50-100kr over hvad man plejer at betale for en time, så bad burde være inkluderet, når de nu reklamerer med at der er mulighed for det...

Tja det er som man nu tolker ordene. Enig i de burde skrive prisen for bad, når det nu koster. Men mulighed for er ikke lig med inklusiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...