Hop til indhold
Guest findomaddict

fortæl mig hvorfor jeg skal sige nej

Recommended Posts

Guest findomaddict

Jeg er blevet addicted til den her findom/webcam kvinde

JasmineSweet's Live Cams Bio Page - Cams.com

Dansede omkring hendes profil længe som gæst, efter et stykke tid oprettede jeg en bruger der, hvor jeg med mit brugernavn gjorde hende det klart jeg var slave. En aften lod jeg hende med teamviewer og paypal tage 10.000 kroner samt et par tusinde på selve webcamsiden.

Jeg fik det dårligt bagefter og følte mig dum og ærgerlig. Det er 4 måneder siden men jeg er totalt tæt på igen at give efter, da hun har gjort mig klart hun venter på at tage 10.000 endnu engang.

Vær sød og hjælp mig til at lade være of fortæl mig hvorfor jeg ikke skal.

Undskyld ulejligheden.

Den desperate

Del dette indlæg

Link til indlæg
findomaddict skrev, for 6 minutter siden:

Tror, at du skal søge hjælp andre steder end her.

PS: Og du skal selvfølgelig ikke gøre det, fordi det er ren udnyttelse af dig. Omvendt må du vel også bare indse, at det er en rigtig, rigtig dyr fetich, du har, hvis du tænder på at lade andre mennesker hapse 10.000 af dine kroner i ny og næ...

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Kan du ikke styre din afhængig, må du søge hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor bede om hjælp, hvis du alligevel ikke vil høre svaret?

Du vil bare få det skidt igen, når du har betalt hende.

Kontakt en psykolog, det er det rigtige.

Håber at du kommer videre ven.

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
findomaddict skrev, for 18 minutter siden:

Dansede omkring hendes profil længe som gæst, efter et stykke tid oprettede jeg en bruger der, hvor jeg med mit brugernavn gjorde hende det klart jeg var slave. En aften lod jeg hende med teamviewer og paypal tage 10.000 kroner samt et par tusinde på selve webcamsiden.

Jeg fik det dårligt bagefter og følte mig dum og ærgerlig. Det er 4 måneder siden men jeg er totalt tæt på igen at give efter, da hun har gjort mig klart hun venter på at tage 10.000 endnu engang.

Undskyld ulejligheden.

Den desperate

Har ikke gjort det. Var inde og ændre på geografisk sikkerhed på kortet og gøre det klart også på paypal, men et eller andet fik mig til at afbryde det. Tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Landsbytossen skrev, for 12 minutter siden:

Kan du ikke styre din afhængig, må du søge hjælp.

Men hvor kan man søge hjælp for noget sådan. Har læst en side sat op på internettet af an tidligere addicted, som skriver han somme tider får en kammerat til at minde ham om, at hun ikke bare griner af ham, men er fuldstændig ligeglad med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Brutus skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor bede om hjælp, hvis du alligevel ikke vil høre svaret?

Du vil bare få det skidt igen, når du har betalt hende.

Kontakt en psykolog, det er det rigtige.

Håber at du kommer videre ven.

Vil gerne høre svaret og tak for hjælpen. Jeg kæmper videre. Har ikke sendt hende noget i aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
findomaddict skrev, 1 time siden:

Vil gerne høre svaret og tak for hjælpen. Jeg kæmper videre. Har ikke sendt hende noget i aften

Godt, svaret er her: kontakt en psykolog i morgen. Du kan ikke kæmpe den kamp alene. Læg "alle kortene på bordet". Psykologen er professionel. Bed om at blive indlagt, hvis trangen er for stærk.

/Brutus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For kr 10.000 kan få en del timer hos en psykolog. 

Men en træls situation du er endt i og du har helt sikkert brug for hjælp. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Sig fra. Ellers bliver det skruen uden ende. Og søg professionel hjælp hurtigst muligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved vi jo ikke om penge kun er point for dig. Jeg har venner som betragter kr. 10-12.000.- som småmønter. Og jeg synes ikke det er helt klart i indlægget om det er pengene som har gjort at du har følt dig "dum og ærgerlig" eller selve handlingen. 

Hvis det er penge du sagtens kan undvære ser jeg i og for sig ikke noget galt i at du bruger dem på at få styret dine lyster. Er det derimod penge som afholder dig fra at kunne betale din regninger, har du et problem. 

Nu aner jeg intet om din fetish. Og dermed ej heller hvad det koster at få udlevet den type af lyst. Måske det er hvad virtuel ydmygelse står i, i disse dage, det skal jeg ikke kloge mig på. Jeg synes det lyder lidt voldsomt uanset om efternavnet er Musk eller Gates og tænker man kunne få en liveudgave til samme penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
findomaddict skrev, for 20 timer siden:

Undskyld ulejligheden.

Den desperate

hvis du får værdi for dine 700 kr om ugen så kør på

Del dette indlæg

Link til indlæg
findomaddict skrev, den 24.5.2021 at 20:54:

fortæl mig hvorfor jeg ikke skal.

En af grundene til, at du ikke skal, kunne være, at du ikke ved, hvem der er i den anden ende.

En anden overvejende grund kunne være, at du er i tvivl - og at du selv skriver, at du fik det dårligt efter den første og vel eneste gang.

Fetiches kan være mange - og mange fetiches kan være fuldstændig uforståelige for andre end den, der har dem. Der er flere, end man tror, der har denne fetich med at give fremmede dominatrixes penge - derfor er der noget, der hedder en findom, og noget, der hedder en pengeslave.

Jeg er ikke selv én af dem.

Men denne fetich er tvetydig.

Hvis det beløb, slaven betaler, ikke er så stort eller slaven har så mange penge, at han ikke mærker det, er det jo ikke rigtig ydmygende - og hvis beløbet er så stort, at slaven kommer til at mangle pengene til sig selv, er det ydmygende men ødelæggende for slaven, hans økonomi og mange andre ting.

Derfor er det en sti, man ikke bør gå ned ad.

Sjovt nok kan det at give penge også føles modsat - at den, der giver penge, har magt. Hvis man for eksempel giver en pige en eller anden eller flere dyre ting eller penge til at leve for, har man jo magten - og pigen kan føles som en slavepige, der lever på éns nåde.

Men så mange penge har jeg heller ikke. :D

Men bortset fra det skal du helt klart lade være, fordi du fik det dårligt den ene gang, du gjorde det.

Og fordi, du ikke ved, hvem der er i den anden ende.

Ja - der er en flot pige på billederne såvel stills'ene som de levende - men hvem styrer det i den anden ende?

Måske er det slet ikke en flot pige, men en to meter høj mand fra Uganda med telefonstolper som arme eller en 80-årig pensionist fra Irkutsk, som skal ha' lidt ekstra til pensionen.

Tænk lige over dét. ;-)

S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Spider skrev, for 28 minutter siden:

En af grundene til, at du ikke skal, kunne være, at du ikke ved, hvem der er i den anden ende.

En anden overvejende grund kunne være, at du er i tvivl - og at du selv skriver, at du fik det dårligt efter den første og vel eneste gang.

Fetiches kan være mange - og mange fetiches kan være fuldstændig uforståelige for andre end den, der har dem. Der er flere, end man tror, der har denne fetich med at give fremmede dominatrixes penge - derfor er der noget, der hedder en findom, og noget, der hedder en pengeslave.

Jeg er ikke selv én af dem.

Men denne fetich er tvetydig.

Hvis det beløb, slaven betaler, ikke er så stort eller slaven har så mange penge, at han ikke mærker det, er det jo ikke rigtig ydmygende - og hvis beløbet er så stort, at slaven kommer til at mangle pengene til sig selv, er det ydmygende men ødelæggende for slaven, hans økonomi og mange andre ting.

Derfor er det en sti, man ikke bør gå ned ad.

Sjovt nok kan det at give penge også føles modsat - at den, der giver penge, har magt. Hvis man for eksempel giver en pige en eller anden eller flere dyre ting eller penge til at leve for, har man jo magten - og pigen kan føles som en slavepige, der lever på éns nåde.

Men så mange penge har jeg heller ikke. :D

Men bortset fra det skal du helt klart lade være, fordi du fik det dårligt den ene gang, du gjorde det.

Og fordi, du ikke ved, hvem der er i den anden ende.

Ja - der er en flot pige på billederne såvel stills'ene som de levende - men hvem styrer det i den anden ende?

Måske er det slet ikke en flot pige, men en to meter høj mand fra Uganda med telefonstolper som arme eller en 80-årig pensionist fra Irkutsk, som skal ha' lidt ekstra til pensionen.

Tænk lige over dét. ;-)

S

Jeg var lige ved at skrive, at jeg jo har set hende indtil flere gange på webcam ja, men du har ret, hvem er bagmanden. Tror dog i dette tilfælde hun er sin egen bagmand. Har researchet lidt på den branche og site generelt. En top-pige som hende tjener lige så meget som en direktør for et større firma herhjemme. Halvdelen fra sitet halvdelen fra mænd som mig, hvoraf nogle har meget større tegnebøger. Lige nu er trangen der ikke. Jeg prøver at bruge de svar herindefra samt min egen oplevelse som kognitiv forsvar for ikke at gøre det igen. Ved simpelthen at skrive mig bag øret hvordan jeg ved jeg vil føle det efterfølgende. Jeg kan som sådan godt undvære 10.000 ind imellem også fordi jeg bruger ganske lidt på mig selv, men som jeg sagde til mig selv den anden dag jeg forkælede mig selv med noget lækkert take-away "jeg kan da vist godt finde nydelse i mine penge selv".

Tusinde tak for alle jeres indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...