Hop til indhold
Rejsenetværk

Vandbrok i testiklerne

Recommended Posts

Øv, øv og øv :(

Jeg har haft Vandbrok en gang før i min ene testikel, og er blevet opereret for det.

Nu ser det ud til at jeg har fået det igen.
Den ene testikel er desværre vokset i størrelse, men ellers er jeg ikke generet.

Vandbrok (hydrocele)

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/maend/sygdomme/pungen/vandbrok-hydrocele/

Jeg står overfor at begynde at benytte mig af købesex igen, og vil helst ikke bære rundt på en forstørret pung i den forbindelse.

Hvad synes I?

Er det er luksusproblem, som vi ikke kan tillade os at besvære det offentlige sundhedsvæsen med, i disse for vort land så vanskelige tider.
Eller kan jeg med god samvittighed gøre det, og så se om den slags småtterier for tiden udsættes til mere normale tider.

Jeg kan få det opereret på et privat hospital for 15000 kr +, men det gør jeg ikke gerne.

Sidst blev jeg opereret på et privat hospital for det offentliges regning, på grund af ventetids garantien.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du betaler skat så jeg kan ikke se noget problem i at få det fixet i det offentlige. 

Og i og med at du opretter dette opslag om det, så er det noget der genere dig, så se at få det fixet. 

Held og lykke med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Amagerbro
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Øv, øv og øv :(

Jeg har haft Vandbrok en gang før i min ene testikel, og er blevet opereret for det.

Nu ser det ud til at jeg har fået det igen.
Den ene testikel er desværre vokset i størrelse, men ellers er jeg ikke generet.

Vandbrok (hydrocele)

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/maend/sygdomme/pungen/vandbrok-hydrocele/

Jeg står overfor at begynde at benytte mig af købesex igen, og vil helst ikke bære rundt på en forstørret pung i den forbindelse.

Hvad synes I?

Er det er luksusproblem, som vi ikke kan tillade os at besvære det offentlige sundhedsvæsen med, i disse for vort land så vanskelige tider.
Eller kan jeg med god samvittighed gøre det, og så se om den slags småtterier for tiden udsættes til mere normale tider.

Jeg kan få det opereret på et privat hospital for 15000 kr +, men det gør jeg ikke gerne.

Sidst blev jeg opereret for det offentliges regning, på grund af ventetids garantien.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Vil ønske dig rigtig god bedring uanset hvad din beslutning må være.

Tænker at du skal gøre det du føler bedst for selv og ikke tænke på andre .

Kh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Selvfølgelig må du kontakte lægen og få en henvisning. Som du selv påpeger kan det være der er lang ventetid i systemet, men så er du da i det mindste i køen. Må være systemets opgave at vurdere kapacitet og rækkefølge. 
Det er tydeligt du ville have det “dårligt” med at besøge en GP, men for mit eget vedkommende lægger jeg altså ikke mærke til den slags hos kunderne. Udstyret ser i forvejen vidt forskellig ud fra person til person. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Øv, men sygehussektoren er ikke under corona-pres,  din lidelse er valid, og vil jo under alle omstændigheder blive behandlet i prioriteret rækkefølge, så tænker bare, at du skal komme afsted til lægen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Du ringede selvfølgelig til Doktor Herman i morges, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kender jeg ikke ventetider på behandling i hovedstadsområdet, men hvis der er lang ventetid, kan du måske få hurtigere behandling via den forsikring, som du sikkert har via dit pensionsselskab.

Jeg skulle vente 16 uger på forundersøgelse, og senere operation. Via mit pensionsselskab var jeg færdigbehandlet efter 3 uger.

Bare et forslag, ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hej @Rejsenetværk selvfølgelig skal du da fondet fikset - ingen kan vide om eller hvad det eventuelt udvikler sig til, om det er offentligt eller privat er ligegyldigt - du har betalt forud via skatten og betaler “to gange” hvis du selv  betaler i privat regi - alt godt herfra 

Bødlem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...