Hop til indhold

Recommended Posts

midtjyden skrev, for 48 minutter siden:

Kvaliteten på thai massage i Randers har været svingende - hvad vil I anbefale i tiden og hvem har åbent i Randers? ☺️

Jeg vil, helt klart, give en kæmpe anbefaling til Yomi. Jeg var der i går og er stadig helt på en lyserød sky :wub: Emmie er så dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/316746

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, for 4 timer siden:

hej, er det hende på billederne, eller er det Lilly ??

 

Det er hende på billederne og de lyver ikke. Hun ser lige så godt ud i virkeligheden. :P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 2 minutter siden:

Er der kun hende i butikken? 

 

I lørdags var der ikke andre end Emmie. For cirka tre uger siden var der en pige ved navn Anna på arbejde også. Også en super dejlig pige, lidt ældre end Emmie, men stadig køn og tillige med, rigtig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så behøver jeg ikke bede om en bestemt, men bare bestille tid.

Kan du sige noget om prisen eller bare om det er som før corona? 

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde aftale med Emmee, hende på billederne i annoncen, fin massage i 10 minutter, og hun overlod det til en anden. Jeg brokkede mig ikke, jeg så det ikke lige, men kunne tydeligt mærke forskel. Det skiftede fra massage til olieindgnidning eller hvad man skal kalde det. Jeg spurgte den anden hvorfor de byttede, og det var fordi Emmee havde travlt i dag.

Dårlig stil, så der kommer jeg ikke igen. Indgangen til stedet er også meget lidt diskret. Jeg mødte tre bekendte på gaden, én da jeg kom og to da jeg gik :P. Så hvis man er lokal og vil være lidt anonym er det ikke stedet.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...