Spontan9200 1 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Jeg var forbi hende her MaYa i Aalborg i forgårs i 1 time. WOW! Hun var forfærdelig. Skældte mig ud og sagde jeg gjorde det for hårdt hver gang jeg trængte mig ind i hende. Hun burde betale mig, for at jeg overhovedet gad at besøge hende. Aldrig igen. ... Og ja, det er bevidst jeg ikke har smidt et link ind. De damer og de herre jeg tager hatten af hvis i indbyder med en positiv oplevelse derfra. Redigeret 21. Maj, 2021 af Spontan9200 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 22. Maj, 2021 Uden link er anmeldelsen ekstrem dårlig, der er efter min viden 4 forskellige Maya i Aalborg området. Så din anmeldelse er mere falsk end den er sand, iom du nu anmelder en eller flere piger du slet ikke har besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 22. Maj, 2021 next skrev, for 1 minut siden: next skrev, for 2 minutter siden: Uden link er anmeldelsen ekstrem dårlig, der er efter min viden 4 forskellige Maya i Aalborg området. Så din anmeldelse er mere falsk end den er sand, iom du nu anmelder en eller flere piger du slet ikke har besøgt. Hvis du staver det som TS har gjort maYa tror jeg kun der er den ene i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 22. Maj, 2021 (edited) Kaya_nr1 skrev, for 3 minutter siden: Nej, så er der mindst 2. Men der er ingen af dem der kun hedder Maya. Det fulde kunstnernavn eller link vil udelukke forveksling. Redigeret 22. Maj, 2021 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 22. Maj, 2021 Jeg fik flere frem men kun en staves med stort Y den anden med stort Y hedder luxmaYa men pas jeg ved det ikk så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 22. Maj, 2021 Kaya_nr1 skrev, for 1 minut siden: Jeg fik flere frem men kun en staves med stort Y den anden med stort Y hedder luxmaYa men pas jeg ved det ikk så TS oplyser heller ikke hvilket forum annoncen kan findes. Men søger man på flere kilder, er der rigeligt med Maya'er i Aalborg området. Så igen er link eller helt unikt kunstnernavn vil være på sin plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 22. Maj, 2021 (edited) MaYa Aalborg Redigeret 22. Maj, 2021 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Maj, 2021 Elendig anmeldelse der ikke kan bruges til en skid, når der er mindst 5 med det navn... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Sørensen 15 Skrevet 22. Maj, 2021 Spontan9200 skrev, for 21 timer siden: Jeg var forbi hende her MaYa i Aalborg i forgårs i 1 time. WOW! Hun var forfærdelig. Skældte mig ud og sagde jeg gjorde det for hårdt hver gang jeg trængte mig ind i hende. Hun burde betale mig, for at jeg overhovedet gad at besøge hende. Aldrig igen. ... Og ja, det er bevidst jeg ikke har smidt et link ind. De damer og de herre jeg tager hatten af hvis i indbyder med en positiv oplevelse derfra. Var det hende her? https://annoncelight.dk/showad/307273 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg