Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: @Aros jeg er enig med dig i stortset alt hvad du skriver.. Det eneste jeg påpeger er at alle brancher der omhandler salg osv pynter på sandheden.. Teleselskaber og banker gør det med gebyrer så prisen ser pænere ud indtil regningen kommer.. Det er jo netop derfor jeg mener at man som forbruger har et ansvar for at sætte sig ind i hvad præcis man køber.. Uanset om det så er sexforbruger eller elektronik forbruger.. Det er bare sandheden.. Det er virkelig alt andet end sandheden det der. Du bliver ved med ansvarsforflygtigelsen. Så har jeg altså en kende svært ved at tro, at du er enig i det med respektfuld opførsel, Det her er en veldefineret ydelse man køber og sælger. Vælger man at sælge en ydelse som ikke er ens med den gængse markedsdefinition skal man oplyse om det. Køber du et produkt hos et teleselskab eller bank får du forinden oplyst betingelserne før købet. Det gjorde anmelder jo netop ikke her. Det er jo det som er en af pointerne. Så din egen perspektivering viser jo netop forskellen. Som jeg skrev tidligere Du kan sammenligne det lidt med næste gang du køber en Carlsberg på en café , så bliver du måske lidt muggen hvis de serverer en Carlsberg light, men du havde jo ikke sikret dig, at det var en med alkohol, det havde du ikke aftalt med den i øvrigt søde bartender. Og du bliver måske endnu mere muggen på caféen, når du opdager, at din kylling bacon sandwich i virkeligheden bestod af kalkunbacon samt Vegansk Kylling af Soya bites, men du havde jo ikke sikret dig, hvilken slags bacon og kylling der var i din sandwich. Men du havde jo en forventning, en forventning der var berettiget, og en forventning caféen vidste du havde. Det var caféens ansvar at oplyse dig om, at deres salg af øl og sandwich var meget anderledes end den normale definiton. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 21. Maj, 2021 Havnebumsen skrev, for 1 minut siden: ligesom det ikke er ok af kvinden at opføre sig disrespektfuld Og gør hun det, hvordan bør manden så opføre sig ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. Maj, 2021 TheVoice skrev, Lige nu: Og gør hun det, hvordan bør manden så opføre sig ? alle bør opføre sig respektful! opfører man sig disrespektfuld vil man oftere støde ind i disrespefulde og er selv en medvirkende faktor hertil Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 21. Maj, 2021 Havnebumsen skrev, for 4 minutter siden: alle bør opføre sig respektful! opfører man sig disrespektfuld vil man oftere støde ind i disrespefulde og er selv en medvirkende faktor hertil Det er korrekt, men her er det bare vigitg at slå fast, at køberen i købesex universet altid skal opføre sig respektfuldt uagtet om kvinden opfører med disrespekt. Kamen burde det være nødvendigt at omrale det ? Det er det faktisk, da en del købere har den opfattelse, at hvis noget går galt i mådet, så tilsidde sættes kravet om selv at opføre sig respektfuldt. Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Og jeg fortæller dig så at jeg kan ikke mærke når mænd er ved at komme.. Det ikke en eller anden 6 sans vi få udleveret sammen med vores skarlagensrøde kappe.. Men selvfølgelig er Mooks udtalelse mere gældende end min selvom jeg tror vi næsten har lige mange gode anmeldelser og jeg personligt aldrig har fået en dårlig.. Så skal du måske fokusere mere på gæsten for der er flere ting der indikerer at en mand er ved at komme. Det kan både ses og mærkes på hans krop i næsten alle tilfælde. Det er så min erfaring. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Maj, 2021 Aros skrev, for 9 minutter siden: Det er virkelig alt andet end sandheden det der. Du bliver ved med ansvarsforflygtigelsen. Så har jeg altså en kende svært ved at tro, at du er enig i det med respektfuld opførsel, Det her er en veldefineret ydelse man køber og sælger. Vælger man at sælge en ydelse som ikke er ens med den gængse markedsdefinition skal man oplyse om det. Køber du et produkt hos et teleselskab eller bank får du forinden oplyst betingelserne før købet. Det gjorde anmelder jo netop ikke her. Det er jo det som er en af pointerne. Så din egen perspektivering viser jo netop forskellen. Som jeg skrev tidligere Du kan sammenligne det lidt med næste gang du køber en Carlsberg på en café , så bliver du måske lidt muggen hvis de serverer en Carlsberg light, men du havde jo ikke sikret dig, at det var en med alkohol, det havde du ikke aftalt med den i øvrigt søde bartender. Og du bliver måske endnu mere muggen på caféen, når du opdager, at din kylling bacon sandwich i virkeligheden bestod af kalkunbacon samt Vegansk Kylling af Soya bites, men du havde jo ikke sikret dig, hvilken slags bacon og kylling der var i din sandwich. Men du havde jo en forventning, en forventning der var berettiget, og en forventning caféen vidste du havde. Det var caféens ansvar at oplyse dig om, at deres salg af øl og sandwich var meget anderledes end den normale definiton. Jeg havde jo nok fortalt baren osv at det var noget andet jeg ønskede mig og når de så var kommet med det andet og jeg fik lov til at bytte det ud selvom restauranten måske ikke havde fået oplyst at jeg var allergisk overfor tomater så havde jeg tænkt super.. Lidt ligesom der sker i situationen her.. Han vil ikke have den først ønskede ydelse og bytter derfor ud.. Hvilket han få lov til uden, ifølge anmeldelsen, at pigen beklager sig.. Den skulle så være stoppet der og fortsat i forhåbentlig god stemning men gæsten vælger alligevel at sprøjte pigen i munden.. Jeg kan ikke se hvad hun har gjort galt andet end at hendes definition på mega og super er forskellig fra størstedelen af de andre pigers.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Så skal du måske fokusere mere på gæsten for der er flere ting der indikerer at en mand er ved at komme. Det kan både ses og mærkes på hans krop i næsten alle tilfælde. Det er så min erfaring. Læs min uddybelse længere nede.. Og nu siger du jo også selv "i næsten alle tilfælde" burde du måske have fokuseret mere i de enkelstående tilfælde eller er mænd måske bare forskellige tror du.? Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) TheVoice skrev, for 10 minutter siden: Det er korrekt, men her er det bare vigitg at slå fast, at køberen i købesex universet altid skal opføre sig respektfuldt uagtet om kvinden opfører med disrespekt. Kamen burde det være nødvendigt at omrale det ? Det er det faktisk, da en del købere har den opfattelse, at hvis noget går galt i mådet, så tilsidde sættes kravet om selv at opføre sig respektfuldt. jeg deler ikke din mening. Jeg mener at begge parter altid skal opføre sig respektfuld. Og gør man ikke det, ja så udsættes man altså i højere grad for andre ikke gør det. Og her er man selv medvirkende Redigeret 21. Maj, 2021 af Havnebumsen Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 21. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden: Så skal du måske fokusere mere på gæsten for der er flere ting der indikerer at en mand er ved at komme. Det kan både ses og mærkes på hans krop i næsten alle tilfælde. Det er så min erfaring. Det er nok ikke helt løgn, at man i de fleste tilfælde kan mærke at nu nærmer vi os det sted hvor kanon bliver skudt af. Det ændre dog ikke på, at hvis det er aftalt at man ikke må komme i munden, så er man som mand forpligtet til at trække dyret ud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Så er jeg kommet igennem tråden, og hold da op hvor skal man tænke godt over hvem der har sagt hvad, hvorfor og hvordan. mit bud. alle skal respekter hinanden og deres grænser, man skal på ingen måde prøve at “snyde” sig til noget, under nogen omstændighed. Hvis man føler at man er blevet snydt, så er det bedste man kan gøre at ryste på hovedet, lade være med at komme der igen, og så skrive en saglig og ordentlig anmeldelse her på EG. Hvis pigen har en “afvigende” opfattelse af de forskellige forkortelser og begreber, så er det ærgerligt, tag det som en oplevelse, og lev med det, det bliver hverken den første eller sidste skuffelse du får her i livet. Den eneste måde at undgå/begrænse misforståelser på er ved at have samstemt forventninger, eller gå til en pige hvor der ikke er tvivl om ydelser. Den ydelse vi som mænd køber, er af en så følsom og personlig karakter at der påhviler os et stort ansvar for ikke at gå over grænsen. Hvis man er et ordentlig menneske så heller sige “pænt tak” og gå, og så tage de spildte penge som et tab, at ville have penge retur eller få yderlig ydelser er sku for lavt, det kan man ikke. Jeg betaler altid det forlangte, om det er hos en pige eller i Netto. Hvis jeg føler mig snydt, kommer jeg bare ikke igen, og vil også videregive min oplevelse til dem der vil høre den, det er det eneste jeg kan gøre, som er i overensstemmelse med de værdier jeg har. @JenniferRomantica jeg har stor sympati for hvad du siger, og forstår din holdning, men i denne tråd er du oppe mod køber som ikke kan se udover at de har spildt nogle penge, og tage det for hvad det er, penge, men heller vil miste noget værdighed og selvrespekt end miste penge. Nu får jeg nok på hatten, men det må jeg så tage med. ligen en kommentar til “at komme”. Hvis jeg har været afholdende i et stykke tid (en uge eller mere) så kan det med sikkerhed “mærkes” inden udløsningen, men hvis det ikke er ret lang tide siden sidst, så er jeg sikker på at jeg ville kunne “snyde” selv en meget erfaren, så det ikke opdages før “leveringen” er påbegyndt. Redigeret 21. Maj, 2021 af Grydeskeen Yderlig kommentar Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Er det ikke ligegyldigt om man kan mærke at manden kommer? På mange kan man, på andre kan man ikke. Selv hvis man kan mærke at det nærmer sig, forsøger man måske at hænge på så længe som muligt for at give manden den bedste orgasme og kan fejlvurdere præcis hvornår han sprøjter. Uanset er det noget vi er fælles om at sikre. Hvis vi har aftalt sex med kondom er det heller ikke okay, hvis jeg lige glider ned på hans pik uden gummi med argumentet, at han jo bare kunne stoppe mig, når han mærkede at det var ved at ske, eller at han lige støder op i mig uden kondom (jeg kunne jo bare holde hånden for). Hvis vi skal være på vagt overfor hinanden på den måde bliver sex bare ikke særlig sjovt. Fælles aftale, fælles ansvar. Redigeret 21. Maj, 2021 af Nannas Hjørne Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Læs min uddybelse længere nede.. Og nu siger du jo også selv "i næsten alle tilfælde" burde du måske have fokuseret mere i de enkelstående tilfælde eller er mænd måske bare forskellige tror du.? I de tilfælde hvor gæsten napper mig i doggy er jeg desværre undskyld da jeg ikke har øjne i nakken. Du ved godt at en tissemand siddet på et barn og ikke en mand ik. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: Jeg havde jo nok fortalt baren osv at det var noget andet jeg ønskede mig og når de så var kommet med det andet og jeg fik lov til at bytte det ud selvom restauranten måske ikke havde fået oplyst at jeg var allergisk overfor tomater så havde jeg tænkt super.. Lidt ligesom der sker i situationen her.. Han vil ikke have den først ønskede ydelse og bytter derfor ud.. Hvilket han få lov til uden, ifølge anmeldelsen, at pigen beklager sig.. Den skulle så være stoppet der og fortsat i forhåbentlig god stemning men gæsten vælger alligevel at sprøjte pigen i munden.. Jeg kan ikke se hvad hun har gjort galt andet end at hendes definition på mega og super er forskellig fra størstedelen af de andre pigers.. Nej for baren tilbyder kun vegansk kylling. Så det kan du ikke og nu er den serveret. Det som kunne være undgået var, hvis GPen hade oplyst forinden pengene blev afleveret, var at hun kører med sin egen hjemmestrikkede fortolkning af mega som adskiller sig fra det store hele fra hvad de fleste andre GPer opfatter som mega. Og ved du hvad @JenniferRomantica det havde været respektfuld at gøre dette, og det er hendes ansvar. Så havde det hele været undgået. Pointen er, at hun starter med at skabe grundlaget for en dårlig oplevelse med en narreagtig måde at markedsføre hendes ydelser på. Det du meget pudsigt undlader at nævne er, at hun har solgt ham en ydelse som hun ikke kan levere. Det gør ikke at han skal aflevere klatten i munden på hende er vi enige om. Men det er fandme en uetisk og disrespektfuld måde at markedsføre sine ydelser på, som hun gør. Og det skaber grundlaget for dårlige oplevelser selvsagt. Jeg har hele tiden skrevet, at vi kunder skal opføre os med respekt overfor GPerne uanset hvad, at vi skal vægr høflige, venlig, og acceptere de grænser GPen har uanset hvad. Det tror jeg vi er enige om. Der hvor vi ikke er enige åbenbart, er, at det også gælder den modsatte vej. Du har nu overfor alt og alle og med alverdens krumspring forsøgt at undenomsnakke en uærlig markedsføring. Det er ikke respekt for kunden at have en sådan markedsføring som hun havde. Respekten gælder begge veje. Vi kommer som sagt ikke meget videre. Redigeret 21. Maj, 2021 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Er det ikke ligegyldigt om man kan mærke at manden kommer? På mange kan man, på andre kan man ikke. Selv hvis man kan mærke at det nærmer sig, forsøger man måske at hænge på så længe som muligt for at give manden den bedste orgasme. Uanset er det noget vi er fælles om at sikre. Hvis vi har aftalt sex med kondom er det heller ikke okay, hvis jeg lige glider ned på hans pik uden med argumenter at han jo bare kunne stoppe mig, når han mærkede at det var ved at ske, eller at han lige støder op i mig uden kondom (jeg kunne jo bare holde hånden for). Hvis vi skal være på vagt overfor hinanden på den måde bliver sex bare ikke særlig sjovt. Fælles aftale, fælles ansvar. Manden har klart ansvaret for ikke at komme i munden. Jeg er en af dem, som for en sikkerhedsskyld, er nød til at stoppe pigen lidt før. Og nej, selvfølgelig skal man ikke proppe sin pik ind i hende uden kondom, pånær det er aftalt. Samme med finger op i hende, det skal man lige have aftalt eller have en klar fornemmelse af er ok inden. Og der er da også andre ting, hvor vi Mænd klart har et ansvar. Men sælger en pige en ydelse, hvor man må komme i munden på hende og gladelig tager pengene for det. og efter pengene er overrakt ikke vil have det. Ja så har jeg altså ikke super ondt af hende, hvis en Mand vælger at komme i munden på hende alligevel. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Men @Aros i din argumentering gå du udfra at pigen med fuld overlæg har lavet en fejl med sine ydelser.. Men det jo nok fordi du mener at ansvaret ligger ene og alene på pigen for at kende forkortelser osv selvom jeg siger at MEGET i denne branche er learning by doing for os alle.. Jeg kan ikke se tidligere anmeldelser af Linda Leclair så jeg kunne have mistænkt at hun er debuterende sexarbejder i Danmark.. Jeg kan tage fejl.. Men måske man skulle lade tvivlen komme hende til gode når man ikke har nogen håndgribelige beviser.. Og din "baren tilbyder kun vegansk kylling" holder heller ikke fordi hun tilbyder begge dele.. Hun vil bare have ekstra penge for det.. Så det lidt som om hvis jeg gik ind i en restaurant og bestilte en sandwich og så ikke ville have den når den kom fordi der var tomat i som jeg ikke kan lide men jeg har ikke lige klarificeret det overfor min tjener.. Nu vil restauranten så have penge for den sandwich med tomat som jeg havde bestilt.. Det synes jeg så er helt fair.. God kundeservice havde været at sige "ej okay skidt pyt den er på huset" selvom jeg tvivler på nogen steder ville gøre det især når de så kunne se mig spise sandwichen med tomat bagefter OG den anden de har lavet til mig.. Han få jo 2 sandwiches eller tager sig i hvertfald bare nummer 1 sandwich selvom han havde sagt han ikke ville have den alligevel hvis han skulle betale for den.. Og så det i mine øjne lige meget om så restauranten havde kaldt sandwichen "flæskestegssandwich" hvor der normalt ikke kommer tomat i, i mit hoved.. Han træffer et valg om at bytte service hvilket han få lov til.. Et andet godt eksempel er en bøf sandwich der bare for mig som jyde betyder sovs som jeg faktisk ikke vil have så når jeg er på sjælland siger jeg automatisk "uden sovs" selvom det vist ikke er kotumen på øen.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Havnebumsen skrev, for 21 minutter siden: Manden har klart ansvaret for ikke at komme i munden. Jeg er en af dem, som for en sikkerhedsskyld, er nød til at stoppe pigen lidt før. Og nej, selvfølgelig skal man ikke proppe sin pik ind i hende uden kondom, pånær det er aftalt. Samme med finger op i hende, det skal man lige have aftalt eller have en klar fornemmelse af er ok inden. Og der er da også andre ting, hvor vi Mænd klart har et ansvar. Men sælger en pige en ydelse, hvor man må komme i munden på hende og gladelig tager pengene for det. og efter pengene er overrakt ikke vil have det. Ja så har jeg altså ikke super ondt af hende, hvis en Mand vælger at komme i munden på hende alligevel. Som jeg har forstået det kunne han vælge mellem hendes version af megafransk som var sut m. Kondom OG sæd i munden eller sut uden kondom uden sæd i munden. Han valgte det sidste. Jeg kan godt forstå utilfredsheden, sagtens. Jeg ville også være blevet muggen, hvis jeg havde forventet noget andet og, i min optik, bedre end hvad jeg fik. Det handler som sådan heller ikke om at have ondt af pigen. Det handler om, at man ikke kan sætte et "men" foran at udføre en seksuel handling på en anden person som denne ikke ønsker, og i dette tilfælde endda eksplicit har italesat ikke skal ske. Så er det egentlig fuldstændig ligegyldigt hvad der ligger forud for beslutningen om at gøre det. Der var klart og udtrykkeligt ikke samtykke til at han kom i hendes mund, og så er den ikke længere. At hun udførte utilfredsstillende service og at han kom i hendes mund uden samtykke er to helt forskellige ting. De bør ikke kædes sammen som om det ene retfærdiggør det andet. Det siger du heller ikke, men det har lidt været tonen i noget af debatten og jeg forstår det slet ikke. Jeg er med på at det ikke var sådan han tænkte det i øjeblikket men tænkte, at det var hendes ansvar ikke at få sæd i munden. Der kommer man så ind på om noget er den ene, den andens eller et fælles ansvar. Jeg er på fælles. Redigeret 21. Maj, 2021 af Nannas Hjørne Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 21. Maj, 2021 Havnebumsen skrev, Lige nu: jeg deler ikke din mening. Jeg mener at begge parter altid skal opføre sig respektfuld. Som du jo selv har skrevet så sker det jo ikke altid, og det kunne jo så tolkes som, at det er ok som gæst at droppe det respektfulde hvis man føler at kvinden ikke opfører sig respektfuld. Det er bare trist hvis alt for mange render rundt med den opfattelse. købesex er bare uagtet om vi taler om ligeberettigelse eller alt muligt andet mere sårbart for du udførende kvinder end mænd. Det er jo så modsat dejligt at læse at de fleste mænd fortæller at de altid opfører sig respektfuldt overfor kvinderne, der skal måske så bare lige tilføjes "ja, men kun når oplevelserne er gode" Det er ikke møntet på dig, men efter at markedet blev oversvømmet med prisbillige udenlandske kvinder er der klart tendenser på, at udbredelsen af disrespektfuld optræden hos køberne er steget. Det er bestemt også tegn der tyder på at udbreddelsen af almen plattenslageri i disse segmenter er steget. Denne udvikling er faktisk rigtig skidt fordi den jo netop er med til at udvande den repektfulde optræden. Det ses jo tydeligt på mange områder: Man behøver ikke at melde afbud Man laver bare dobbelt aftaler for hvis kvinden ikke svarer tager man bare den næste Man prutter om prisen når man er kommet, selvom man godt ved hvad prisen er Man forsøger at presse kvinden til alverdens ubeskyttede ydelser, selvom det klart står i annoncen at det ikke tilbydes Man vælger i højere grad en tidligere sine besøg udfra enkelt ydelser, snarere end udfra kvinden - Kvinden opfattes mere som en vare Oplevelsen vurderes i højere grad på enkelt ydelser end på total oplevelsen Når man har betalt for et besøg er flere tilføjelige til at mene, at så kan man bare kaste sig grådigt over kvinden uden at indrette sin adfærd efter hendes Leveres der ikke hvad der er aftalt, så tager man det bare selv - Så kan hun lære det. Reelt kunne jeg jo bare være ligeglad, men sådanne tendenser har det dels med at brede sig på tværs af segmenter og dels har med at blive lidt ok. Kort sagt jeg læser lidt for ofte "jamen hvis Gp´erne bare gjorde sådan og sådan, så ville vi skam også justere vores adfærd. Det er bare principielt en forkert tilgang til købesex. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Man behøver ikke at melde afbud Man laver bare dobbelt aftaler for hvis kvinden ikke svarer tager man bare den næste Man prutter om prisen når man er kommet, selvom man godt ved hvad prisen er Man forsøger at presse kvinden til alverdens ubeskyttede ydelser, selvom det klart står i annoncen at det ikke tilbydes Man vælger i højere grad en tidligere sine besøg udfra enkelt ydelser, snarere end udfra kvinden - Kvinden opfattes mere som en vare Oplevelsen vurderes i højere grad på enkelt ydelser end på total oplevelsen Når man har betalt for et besøg er flere tilføjelige til at mene, at så kan man bare kaste sig grådigt over kvinden uden at indrette sin adfærd efter hendes Leveres der ikke hvad der er aftalt, så tager man det bare selv - Så kan hun lære det. Du rammer lige hovedet på sømmet. MEN, når man går til en pige med de modsatte forudsætninger, punktlighed, betaler prisen, benytter de annoncerede ydelser, “anerkendt” pige, respektfuld opførsel og vigtigst af alt gensidig fornøjelse og nydelse, så vil man med 100% garanti få en bedre oplevelse, og i nogle tilfælde vil pigen måske helt af sig selv, på grund af samværets karakter, give væsentlig mere af sig selv end bare sin krop, og det er de smukkeste og bedste oplevelser. Dem er der så desværre nogen som aldrig vil opleve, og det er synd for dem, og på grund af deres opførsel, så bliver pigerne, mere og mere, påpasselig med at give af sig selv, da de er blevet “såret” mange gange. GFE er kun tre bogstaver, men rigtig kæreste oplevelse kræver meget af pigen, og hvis hun ikke har hjertet med så vil det aldrig blive rigtig, og et hjerte kan ikke sælges, det skal gives frivillig og af lyst om med glæde, det sker ikke under tvang eller efter en prisliste. Redigeret 21. Maj, 2021 af Grydeskeen Yderlig Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 27 minutter siden: Det handler om, at man ikke kan sætte et "men" foran at udføre en seksuel handling på en anden person som denne ikke ønsker, og i dette tilfælde endda eksplicit har italesat ikke skal ske. Så er det egentlig fuldstændig ligegyldigt hvad der ligger forud for beslutningen om at gøre det. Der var klart og udtrykkeligt ikke samtykke til at han kom i hendes mund, og så er den ikke længere. Næ, den er sådant set ikke længere uagtet en helvedes masse forklaringer om dit og dat. Redigeret 21. Maj, 2021 af TheVoice Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden: Han vil ikke have den først ønskede ydelse og bytter derfor ud.. Hvilket han få lov til uden, ifølge anmeldelsen, at pigen beklager sig.. Du må da misforstå med vilje for at få historien til at passe i dit kram. Dit referat er fordrejet så meget at jeg ikke kan genkende det skønt det var mig der var kunden, det er simpelthen urigtigt det du skriver. I går kl. 10:56 skrev jeg til dig: " @JenniferRomantica din fantasi får dig til at referere hændelsesforløbet helt forkert. Jeg gider ikke blive ved med at gentage det samme, så læs lige igen hvad jeg skrev i den anden tråd, hvis denne tråd skal handle om andet end din egen fantasi." Det gælder stadig. Det er din egen fantasi som du diskuterer, ikke det faktiske hændelsesforløb. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Maj, 2021 Kim Petersen skrev, for 1 minut siden: Du må da misforstå med vilje for at få historien til at passe i dit kram. Dit referat er fordrejet så meget at jeg ikke kan genkende det skønt det var mig der var kunden, det er simpelthen urigtigt det du skriver. I går kl. 10:56 skrev jeg til dig: " @JenniferRomantica din fantasi får dig til at referere hændelsesforløbet helt forkert. Jeg gider ikke blive ved med at gentage det samme, så læs lige igen hvad jeg skrev i den anden tråd, hvis denne tråd skal handle om andet end din egen fantasi." Det gælder stadig. Det er din egen fantasi som du diskuterer, ikke det faktiske hændelsesforløb. Beklagede hun sig da over at du ville skifte ydelse.? Du skriver selv at du fik valget og bestemte dig for superfransk både superfransk og megafransk koster det samme ifølge hendes prisliste.. Hvis man ikke skulle ligge de 2 tal sammen for at få lov til at skyde hende i munden så der jo ingen grund til de 2 priser der lyder på præcis det samme.. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden: Men @Aros i din argumentering gå du udfra at pigen med fuld overlæg har lavet en fejl med sine ydelser.. Men det jo nok fordi du mener at ansvaret ligger ene og alene på pigen for at kende forkortelser osv selvom jeg siger at MEGET i denne branche er learning by doing for os alle.. Jeg kan ikke se tidligere anmeldelser af Linda Leclair så jeg kunne have mistænkt at hun er debuterende sexarbejder i Danmark.. Jeg kan tage fejl.. Men måske man skulle lade tvivlen komme hende til gode når man ikke har nogen håndgribelige beviser.. Og din "baren tilbyder kun vegansk kylling" holder heller ikke fordi hun tilbyder begge dele.. Hun vil bare have ekstra penge for det.. Så det lidt som om hvis jeg gik ind i en restaurant og bestilte en sandwich og så ikke ville have den når den kom fordi der var tomat i som jeg ikke kan lide men jeg har ikke lige klarificeret det overfor min tjener.. Nu vil restauranten så have penge for den sandwich med tomat som jeg havde bestilt.. Det synes jeg så er helt fair.. God kundeservice havde været at sige "ej okay skidt pyt den er på huset" selvom jeg tvivler på nogen steder ville gøre det især når de så kunne se mig spise sandwichen med tomat bagefter OG den anden de har lavet til mig.. Han få jo 2 sandwiches eller tager sig i hvertfald bare nummer 1 sandwich selvom han havde sagt han ikke ville have den alligevel hvis han skulle betale for den.. Og så det i mine øjne lige meget om så restauranten havde kaldt sandwichen "flæskestegssandwich" hvor der normalt ikke kommer tomat i, i mit hoved.. Han træffer et valg om at bytte service hvilket han få lov til.. Et andet godt eksempel er en bøf sandwich der bare for mig som jyde betyder sovs som jeg faktisk ikke vil have så når jeg er på sjælland siger jeg automatisk "uden sovs" selvom det vist ikke er kotumen på øen.. Det jeg skriver i min løbende argumentation er at det er hendes ansvar. Hun bor sammen med en pige som godt kan sælge ydelserne ud fra markedsdefinitionerne. Det virker i min verden mere end almindelig blåøjet hvad du derfor forsøger at hentyde til. Og uanset hvad @JenniferRomantica så er det pigens ansvar ar hun sætter sig ind i markedsdefinitionerne på det marked hun vælger at sælge en ydelse på. Så kan du snakke herfra og til juleaften. Du har nu med alverdens fantastifulde krumspring og diskussioner med alt og alle, alle steder omkring dette her i min verden forsøgt med ansvarsforflygtigelse at forsat argumentere for at der intet er glat i det, og du stopper ikke. Du virker helt grebet af det på en vild måde Men nu slår jeg en for alle fast hvad jeg mener om denne sag. Når man vælger at etablere sig som selvstændig erhvervsdrivende i en branche og sælge velkendte og veldefinerede ydelser i denne branche, så bør man oplyse kunden hvis ens ydelser defineres anderledes ned hvad markedsdefinitionerne generelt er. Og den oplysning bør gives inden kunden bruger tid på at køre hen til en for derefter at aflevere pengene. Det er bestemt ikke ok, at få lokket kunden hen først, modtage pengene og så give en ydelse der er anderledes end hvad kunden med rette kunne forvente. Og en ydelse der så består af at først gives der fransk med kondom, når man er ved at komme, kommer kondomet af og så gives der fransk uden kondom, og som således er anderledes end den normale definition og i øvrigt pudsig. Det er en dis-respektfuld måde at markedsføre ydelsen på. Det mest sandsynlige er at det er bevidst for at opnå et mersalg, men selvom det er ubevidst, er det stadig hendes ansvar at vide hvad markedsdefinitionerne er på det hun sælger. Kunden skal ikke efterfølgende aflevere klatten bevidst i hendes mund, når han så vælger superfransk. Længere er den ikke for mig. Derudover går jeg ind for som jeg har nævnt, at vi kunder opfører os ordentlig, møder op direkte fra badet, eller tager bad på stedet, har respekt for pigen, hendes grænse og ønsker. Men jeg mener også at det gælder omvendt. Og jeg kan konstatere at det i den grad er opad bakke at argumentere for at en GP også skal markedsføre sig på en respektfuld måde. Men det skyldes jo nok, at det er fordi det er mere undtagelsen end reglen at det sker i denne branche. Og @JenniferRomantica du vil med mig og alt og alle diskutere dette her i dagevis, i flere tråde osv. Og synes du kommer længere og længere ud. Jeg har min måde at se tingene på, og at opfatte hvordan vi alle bør behandle hinanden med respekt, eller gensidig respekt. Hvis du mener at I piger også bør behandle os kunder med respekt også i markedsføringen. Så har vi blot en forskellig opfattelse af hvad respekt og ærlig markedsføring er. Vi kommer ikke meget videre, og du må finde nogle andre at snakke videre med, i denne sag du har brugt så mange timer på at forholde dig til over flere dage og flere tråde. Hvis alle behandler hinanden med respekt skabes der ikke ret mange dårlige oplevelser for nogen af parterne er min holdning og erfaring. Derfor jeg argumenterer for gensidig respekt. Redigeret 21. Maj, 2021 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Aros skrev, for 14 minutter siden: Det jeg skriver i min løbende argumentation er at det er hendes ansvar. Hun bor sammen med en pige som godt kan sælge ydelserne ud fra markedsdefinitionerne. Det virker i min verden mere end almindelig blåøjet hvad du derfor forsøger at hentyde til. Og uanset hvad @JenniferRomantica så er det pigens ansvar ar hun sætter sig ind i markedsdefinitionerne på det marked hun vælger at sælge en ydelse på. Så kam du snakke herfra og til juleaften. Du har nu med alverdens fantastifulde krumspring og diskussioner med alt og alle, alle steder omkring dette her i min verden forsøgt med ansvarsforflygtigelse at forsat argumentere for at der intet er glat i det, og du stopper ikke. Du virker helt grebet af det på en vildt måde Men nu slår jeg en for alle fast hvad jeg mener om denne sag. Når man vælger at etablere sig som selvstændig erhvervsdrivende i en branche og sælge velkendte og veldefinerede ydelser i denne branche, så bør man oplyse kunden hvis ens ydelser defineres anderledes ned hvad markedsdefinitionerne generelt er. Og den oplysning bør gives inden kunden bruger tid på at kære hen til en for derefter at aflevere pengene. Det er bestemt ikke ok, at få lokket kunden hen først, modtage pengene og så give en ydelse. Og en ydelse der så består af at først gives der fransk med kondom, når man er ved at komme, kommer kondomet af og så gives der fransk uden kondom, og som således er anderledes end den normale definition og i øvrigt pudsig. Det er en dis-respektfuld måde at markedsføre ydelsen på. Det mest sandsynlige er at det er bevidst for at opnå et mersalg, men selvom det er ubevidst, er det stadig hendes ansvar at vide hvad markedsdefinitionerne er på det hun sælger. Kunden skal ikke efterfølgende aflevere klatten bevidst i hendes mund, når han så vælger superfransk. Længere er den ikke for mig. Derudover går jeg ind for som jeg har nævnt, at vi kunder opfører os ordentlig, møder op direkte fra badet, eller tager bad på stedet, har respekt for pigen, hendes grænse og ønsker. Men jeg mener også at det hælder omvendt. Og jeg kan konstatere at det i den grad er opad bakke at en GP også skal markedsføre sig på en respektfuld måde. Men det skyldes jo nok, at det er fordi det er mere undtagelsen end reglen at det sker i denne branche. Og @JenniferRomantica du vil med mig og alt og alle diskutere dette her i dagevis, i flere tråde osv. Og synes du kommer længere og længere ud. Jeg har min måde at se tingene på, og at opfatte hvordan vi alle bør behandle hinanden med respekt, eller gensidig respekt. Hvis du mener at I piger også bør behandle os kunder med respekt også i markedsføringen. Så har vi blot en forskellig opfattelse af hvad respekt og ærlig markedsføring er. Vi kommer ikke meget videre, og du må finde nogle andre at snakke videre med, i denne dag du har brugt så mange timer på at forholde dig til over flere dage og tråde. Ja så er vi uenige.. På sådan et dybere liggende plan kan jeg godt se.. Fordi jeg mener som sagt at ansvaret ligger ved både køber og sælger pga alle de givne eksempler på samligning i den lange tråd.. Det jo så heldigvis også okay at være uenige og jeg føler ikke engang et behov for at fortælle dig at du virker forhippet på at fremfører dit budskab hvilket vel er det der er ideen i en debat.. Jeg behøver heller ikke at fortælle dig at du kommer længere og længere ud osv.. Det faktisk en mærkelig måde at debatterer på.. Det har et fint ord på latinsk jeg ikke kan huske fra filosofi dog.. Selvom jeg næsten føler behov for at Google det nu.. Og så er jeg altså ked af at måtte informerer dig om at din "mest sandsynlig" ikke er lig med den skinbarlige sandhed.. Man skal lade være med at udtale sig om andres intentioner hvis man ikke kender dem.. Som jeg skrev til en anden kommentar så har hun 2 priser der er helt ens.. Man må da kunne regne ud at den ene pris skal oven i den anden for at få den ønskede ydelse.. Hvis mega kostede 200 mere end super ja så havde det nok været fordi det gjaldt begge dele men når prisen er den samme så må man kunne fortælle sig selv at hun ikke tager klatten i munden ekstra gratis og især ikke når det koster 1000 kr for at hun sluger.. Redigeret 21. Maj, 2021 af JenniferRomantica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Beklagede hun sig da over at du ville skifte ydelse.? Det var overhovedet ikke mig der ville skifte ydelse, det var hende der nægtede at levere det aftalte efter at jeg havde betalt. Det ved du udmærker godt @JenniferRomantica jeg har skrevet det igen og igen, selv om du hele tiden forsøger at fordreje det. Nu er der skrevet om dette emne i tre sider i tråden med min anmeldelse og fem sider her, i alt otte sider på Eroguide. En stor del af indlæggene indeholder urigtige gengivelser af det som JEG var ude for, og som jeg har refereret fuldkommen korrekt i min anmeldelse. Jeg kan ikke blive ved med at læse alle de fejlslutninger, misforståelser og teorier som der hele tiden bliver skrevet, og at kommentere på nogle af dem. Stort set alle de oplysninger som der gisnes om står allerede i min anmeldelse. Jeg melder mig derfor ud af denne tråd og vil ikke kommentere yderligere i den, og så kan især @JenniferRomantica men også andre bare fortsætte med at skrive forkerte informationer til hinanden om hvad det var som jeg var ude for, og at gætte på hvad jeg tænkte og gjorde i situationen. Så kan tråden også endelig blive til det som den egentlig også er, nemlig en teoretisk diskussion af trådstarterens hypoteser. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Ja så er vi uenige.. På sådan et dybere liggende plan kan jeg godt se.. Fordi jeg mener som sagt at ansvaret ligger ved både køber og sælger pga alle de givne eksempler på samligning i den lange tråd.. Det jo så heldigvis også okay at være uenige og jeg føler ikke engang et behov for at fortælle dig at du virker forhippet på at fremfører dit budskab hvilket vel er det der er ideen i en debat.. Jeg behøver heller ikke at fortælle dig at du kommer længere og længere ud osv.. Det faktisk en mærkelig måde at debatterer på.. Det har et fint ord på latinsk jeg ikke kan huske fra filosofi dog.. Selvom jeg næsten føler behov for at Google det nu.. Og alligevel fortæller du en helt masse, som du siger du ikke behøver at fortælle. Det er det klassiske træk, at sige at man kke behøver at fortælle dig at du er sådan og sådan - men man gør det jo alligevel, bare på en anden måde men debatformen bærer igen præg af ansvarsforflygtigelse. Du er velkommen til at mene kritisk det du vil om mig og min måde at argumentere på og mine holdninger til at vi skal behandle hinanden med respekt, ligesom jeg må mene det samme om dine. Det har jeg intet problem med. Du kan Google alt det du vil, jeg er ligeglad. Jeg er vist ikke den der har været mest forhippet på noget i denne sag, og har kun diskuteret den med en person i en tråd. Nå men god pinse. Del dette indlæg Link til indlæg