Hop til indhold
Hr_T

Nyt studie fra SSI bekræfter høje smittetal .... - og blandt sexarbejdere

Recommended Posts

Default User skrev, for 4 timer siden:

GPerne forlanger at se Coronapas ved døren.  Men husk at det gælder begge veje. GPen skal også vise Coronapas. Kan hun ikke det, så vend om og find et andet sted.

Nej, det gælder ikke begge veje. Ligesom hos frisøren, massøren, på caféen mv skal kunden vise test, de ansatte / udøveren skal ikke. Der er heller ikke krav om test, men det anbefales at vi bliver testet en gang om ugen. Jeg tænker dog, at de fleste alligevel bliver testet to gange ugentligt, vi benytter os jo også af andres service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 19 minutter siden:

ikke fordi det skal ende i en uendelig tråd og din mening er helt ok - håber du er klar på at vi ikke er ved et endemål og fra nu af skal vaccineres et par gange om året... desværre er det et konkurrenceparameter  fra de piger der er ligeglade med test

Du har ret i at det ikke skal blive en lang diskussion, men jeg vil nu stadig mene at alle vaccinerede er et endemål, uagtet om det skal boostes næste år. Jeg er ikke sikker på vi er så langt fra hinanden, men lad os lukke den her :-) God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som også @Liv skriver, de sexarbejdere der omtales er udelukkende prostituerede blandt brugerne af Reden og herberger ! 
Det er ikke en bred undersøgelse af sexarbejdere i Danmark der omtales.

Læs og forstå gerne undersøgelsen, inden der drages konklusioner !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...