Hop til indhold
Jmk

Støtter I finansielt jeres veninder i udlandet under COVID?

Recommended Posts

Hej ville høre om der var nogen der vil dele deres erfaringer om at støtte veninder/GPer i udlandet i denne svære tid.

Mine erfaringer er fra Afrika hvor jeg ofte rejser. Jeg har nogle super skønne veninder som jeg har som rejse elskerinder når jeg rejser i Afrika og som chat veninder til daglig når vi er adskilte. To af dem har ikke mange penge. De har givet mig skønne oplevelser (og fået lidt penge når vi er sammen men aldrig spurgt). De er begge skønne piger og jeg har stolet på dem fuldt ud så  de bor på mit hotel f.eks og har aldrig bedt om økonomisk støtte. Den ene har job og "klarer sig selv" i normale tider, den anden er massøse og har arbejdet på en stripbar og sælger sex hvis muligt, men er også mor til 3 skønne piger når hun er tilbage i landsbyen. De har ikke spurgt om penge nogen af dem, men jeg ved at denne krise betyder nul arbejde i 1-2 år for dem og de er på spanden og lever af hvad familien kan skrabe sammen. Jeg sender den ene et beløb hver 3.måned uden hun nogensinde har spurgt om det men hun bliver selvfølgelig kiste glad. Den anden betalte jeg flytteomkostninger for da hun var nødt til at komme hjem da det hele lukkede ned. Jeg er sikker på de er der og vil give mig alt hvad jeg lyster når jeg kommer tilbage uden betaling. Jeg er ikke naiv og tænker ikke, at jeg er deres eneste vestlige elsker, men tror alligevel de er på spanden.

Hvis I har veninder/elskerinder i udlandet, har I erfaringer og hvad gør I?

Redigeret af Jmk
typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Gav engang en kæreste et mindre beløb en enkelt gang.  Men det blev ret hurtig tydelig, at forholdet var bundet op på penge og jeg trak mig. 

jeg er ikke lige til det. Betaler gerne for en omgang sex! Men hverken for “ kærlighed” eller venskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre hverken venner, veninder, eller elskerinder i f.eks. Afrika, men hvis jeg havde vill jeg helt sikkert sende hvad jeg kunne. Lige nu bidrager jeg med støtte til diverse organisationer som arbejder der nede istedet. Pandemin har skabt forfærderlige situationer, fattigdommen og sulten er steget for første gang i mange år og vi i vesten - med vores lock downs etc - er stærkt medvirkende til den udviklingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

Har desværre hverken venner, veninder, eller elskerinder i f.eks. Afrika, men hvis jeg havde vill jeg helt sikkert sende hvad jeg kunne. Lige nu bidrager jeg med støtte til diverse organisationer som arbejder der nede istedet. Pandemin har skabt forfærderlige situationer, fattigdommen og sulten er steget for første gang i mange år og vi i vesten - med vores lock downs etc - er stærkt medvirkende til den udviklingen.

Og skulle man få lyst til at læse om indholdet i dette fine indlæg

https://unric.org/da/fattigdommen-vokser-i-2020/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en veninde I Østeuropa jeg har støttet lidt gennem corona-turen. Vi mødtes I Danmark og havde en vild kemi:ph34r: har besøgt hende 2 gange (i hendes land) vi har børn på samme alder og jeg kender hendes situation, arbejdsmæssigt.

Hun har aldrig bedt om det, og ville heller aldrig, men jeg har kunne læse/se/hører nyheder. Som trådstarter skriver, betyder det "No Job".

Vi snakker 5-600€'ish gennem det sidste år.

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jmk

På den måde du beskriver det som, så synes jeg at det er en rigtig god måde, du støtter nogle mennesker i helt reel nød.

Mennesker som ikke et øjeblik selv har bedt dig om noget, men som du har empati nok for, til at du gerne deler lidt af dit overskud med dem.

Det er ikke som alle de beregnende relationer, mellem en del asiatiske piger og vestlige mænd, hvor hele præmissen er at en eller flere vestlige mænd, skal blankes af for mest muligt, længst muligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...