Sundet 4 Skrevet 17. Maj, 2021 Hej igen alle, Tak for alle jeres svar og råd Jeg sikker på alle skrev ud fra deres bedste mening. Jeg tog @Din Emmas råd og skrev til min egen læge, og jeg fik hurtig svar om, at jeg bare skulle få bestilt tid og få taget en urin- samt blodprøve hos det lokale lægehus. Til de undrende i kommentarerne, så skrev jeg originalt fordi jeg havde fået modtaget oralsex uden kondom. Personligt er det min egen holdning, at hvis alle (både indenfor og udenfor branchen) blev testet regelmæssigt, så ville vi undgå meget bøvl med kønssygdomme generelt. Og måske ville det endda være mindre tabu at besøge en glædespige (maybe?). Anyway det i hvert fald jeg har gået og tænkt over, specielt efter alt det her COVID-19 bøvl. Føler selv det er ret stressende at være usikker på, om man er blevet smittet med noget. Så jeg er glad for snart at blive testet for at få lidt ro på. I må alle have en god nat/dag derude! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2021 Sundet skrev, for 9 timer siden: Hej igen alle, Tak for alle jeres svar og råd Jeg sikker på alle skrev ud fra deres bedste mening. Jeg tog @Din Emmas råd og skrev til min egen læge, og jeg fik hurtig svar om, at jeg bare skulle få bestilt tid og få taget en urin- samt blodprøve hos det lokale lægehus. Til de undrende i kommentarerne, så skrev jeg originalt fordi jeg havde fået modtaget oralsex uden kondom. Personligt er det min egen holdning, at hvis alle (både indenfor og udenfor branchen) blev testet regelmæssigt, så ville vi undgå meget bøvl med kønssygdomme generelt. Og måske ville det endda være mindre tabu at besøge en glædespige (maybe?). Anyway det i hvert fald jeg har gået og tænkt over, specielt efter alt det her COVID-19 bøvl. Føler selv det er ret stressende at være usikker på, om man er blevet smittet med noget. Så jeg er glad for snart at blive testet for at få lidt ro på. I må alle have en god nat/dag derude! God vind! Og selvfølgelig skal du testes når det er noget der fylder. Jeg bliver også testet regelmæssigt Til Julius og andre kan jeg fortælle at jeg i min pure ungdom var jeg hos EN gp, ET besøg, sex med kondom, fransk uden. Efterfølgende var jeg så dum at have ubeskyttet sex med en pige, der havde en kæreste i forvejen (jeg gentager, i min pure ungdom). Det viste sig senere at jeg på det ene besøg hos en GP havde fået klamydia og jeg kan afsløre at det blev noget forfærdeligt rod efterfølgende! Hyppige test er en god ide.. også selvom man kun har få besøg. Personligt besøger jeg ikke GP'er hvor jeg mistænker dem for ikke at blive testet regelmæssigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 18. Maj, 2021 Sundet skrev, for 16 timer siden: Hej igen alle, Bla bla fucking blabla I må alle have en god nat/dag derude! God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg