Hop til indhold

Recommended Posts

Tager ikke ud til thai massage igen, det kan ikke være rigtigt jeg viser negativ test og skal ligge med mundbind på. så du kigger jeg efter et nyt sted,

det var i munkebo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle vel ikke være ham der skriver kontrakter for teleselskaberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 24 minutter siden:

Du skulle vel ikke være ham der skriver kontrakter for teleselskaberne?

hvad mener du,

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 4 minutter siden:

hvad mener du,

9c20CXx.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
martin55 skrev, for 1 time siden:

Tager ikke ud til thai massage igen, det kan ikke være rigtigt jeg viser negativ test og skal ligge med mundbind på. så du kigger jeg efter et nyt sted,

det var i munkebo

Nej det burde ikke være nødvendigt. Eller et lovkrav. Alle andre steder, frisører restauranter, læger osv. må man tage det af lige så snart man sidder ned. Så det må også gælde når man ligger ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Nej det burde ikke være nødvendigt. Eller et lovkrav. Alle andre steder, frisører restauranter, læger osv. må man tage det af lige så snart man sidder ned. Så det må også gælde når man ligger ned. 

Det ved jeg nu ikke. Hos min frisør må man ikke tage mundbindet af, heller ikke når man har sat sig. Hverken når man skal have vasket hår eller klippes. Jeg tog det heller ikke af sidst jeg var hos lægen her forleden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 10 timer siden:

Tager ikke ud til thai massage igen, det kan ikke være rigtigt jeg viser negativ test og skal ligge med mundbind på. så du kigger jeg efter et nyt sted,

det var i munkebo

Hvad er det du efterlyser her? Et nyt sted? En ny hobby?

Dette sted er blevet rost for mindre end et døgn siden (i skrivende stund):

https://www.eroguide.dk/forum/topic/136694-thai-massage-i-nyborg/?tab=comments#comment-1277271

:):D:ph34r:

Ahhhh hvorfor helvede får de ikke lavet så links virker hver gang....

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
niels6663 skrev, for 5 timer siden:

Det ved jeg nu ikke. Hos min frisør må man ikke tage mundbindet af, heller ikke når man har sat sig. Hverken når man skal have vasket hår eller klippes. Jeg tog det heller ikke af sidst jeg var hos lægen her forleden.

Ok har været rundt ved alt jeg nævner efter “genåbning med coronapas” og alle steder har de selv sagt, du må gerne tage det af. Men ved ikke om det er påvirket af smittetrykket i pågældende landsdel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 9 timer siden:

Hvis man skal dømme ud fra denne anmeldelse tilbyder hun vild sex (måske endda uden kondom?) til nogle kunder, men dette foregår vel også med mundbind?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/125996-maria28/

Nu tror jeg lige det går galt i denne tråd. 
Der bliver skrevet om 2 forskellige. 
Stedet i Munkebo drives af Ticha og hun giver kun massage og måske en håndtroll. 
Hende der bliver henvist til ,Maria28 , arbejder hos Ticha. Hun har ikke forstand på massage men kun sex. Hende har jeg besøgt flere gange og har ikke opleveret at hun har tilbudt uden kondom, det må stå for din egen måske udokumenteret holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 2 timer siden:

Nu tror jeg lige det går galt i denne tråd. 
Der bliver skrevet om 2 forskellige. 
Stedet i Munkebo drives af Ticha og hun giver kun massage og måske en håndtroll. 
Hende der bliver henvist til ,Maria28 , arbejder hos Ticha. Hun har ikke forstand på massage men kun sex. Hende har jeg besøgt flere gange og har ikke opleveret at hun har tilbudt uden kondom, det må stå for din egen måske udokumenteret holdning. 

Jeg var ikke klar over at Ticha stadig var aktiv på stedet. 

Med hensyn til Maria28 har en anden skrevet "Har flere gange sprøjtet masser af sæd udover og halvvejs ind i hendes mis, imens hun ligger og onanerer og holder den åben." Det er selvfølgelig ikke det samme som sex uden kondom, men vel heller ikke helt risikofrit for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...