Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har besøgt hende her igår søndag https://annoncelight.dk/showad/289445.. aftalen over sms var nemt og hurtigt var hos henden inden for en time.. bestilt en time fuldpakke .. ved ankomsten stod hun halv nøgen..perfekt syn af en dejlig Milf.. billederne er ret gammel men hun har en dejlig krop ikke tyk men sidder godt på hende.. 

 

Massagen 10/10

Pigen 9/10 og 10/10 for kroppen af en Milf 

5 stjerner for hele processen / og det er ingen reklame..det er hvad jeg har oplevet. så kom afsted 

henden vil jeg klart anbefale men pas på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmmm det er så ikke lige den oplevelse jeg har med hende, men der imod hurtigt færdig med massage delen, og lidt pilleri på banditten, hun havde ikke lyst til at indleve sig i noget, jeg fik dog lov at smage lidt på hende, men hun trykkede hele tiden benene sammen så man ikke kunne komme til, og knep var mere eller mindre med at hun havde en hånd nede i skridtet så man så hun kunne sørge for at man nærmest kun lige kunne få pikhoved indenfor, alt i alt en utrolig dårlig oplevelse, men det er selvfølgelig godt og vel et halvt års tid siden så meget kan jo være forandret....

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, den 8.9.2020 at 09:34:

hmmmm det er så ikke lige den oplevelse jeg har med hende, men der imod hurtigt færdig med massage delen, og lidt pilleri på banditten, hun havde ikke lyst til at indleve sig i noget, jeg fik dog lov at smage lidt på hende, men hun trykkede hele tiden benene sammen så man ikke kunne komme til, og knep var mere eller mindre med at hun havde en hånd nede i skridtet så man så hun kunne sørge for at man nærmest kun lige kunne få pikhoved indenfor, alt i alt en utrolig dårlig oplevelse, men det er selvfølgelig godt og vel et halvt års tid siden så meget kan jo være forandret....

Sådan har jeg også oplevet hende... indtil jeg tog fat i begge hendes arme, og holdt dem oppe over hendes hoved, mens jeg virkelig “arbejdede” igennem. 
Fik lavet en fin creampie på hendes nu åbne mis. 

Hendes alder er iøvrigt lagt fra 28, miiindst plus 10 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, den 7.9.2020 at 11:22:

jeg har besøgt hende her igår søndag https://annoncelight.dk/showad/289445.. aftalen over sms var nemt og hurtigt var hos henden inden for en time.. bestilt en time fuldpakke .. ved ankomsten stod hun halv nøgen..perfekt syn af en dejlig Milf.. billederne er ret gammel men hun har en dejlig krop ikke tyk men sidder godt på hende.. 

 

Massagen 10/10

Pigen 9/10 og 10/10 for kroppen af en Milf 

5 stjerner for hele processen / og det er ingen reklame..det er hvad jeg har oplevet. så kom afsted 

henden vil jeg klart anbefale men pas på hende

Jeg er fuldstændig enig. Hun er lækker, men det er jo smag og behag. Dem der søger en thai på 150 cm, 45 kg og 25 år går galt i byen. Her taler vi om milf vel 170 cm høj, og 60-63 kg. 
Fik en fantastisk time med hende. Massage delen er kun hygge, men sexen derimod.....wauuu. Indeholdt vild sex, hun er sgu en ægte cowgirl der kan ride ens diller fuldstændig sønder og sammen. Pussyglide som nærmest var ved at tage livet af mig, en tunge der glider rundt om lillemand og boller. Og hun bliver helt vild når hun sidder hen over en og får 2 fingre op i fissen og så lige en finger i stjernen samtidig medhun selv leger med klitten  

Har ikke oplevet en så våd og liderlig thai kvinde siden de kronede dage hos AE hos 123 på Fåborgvej. 
 

Efter at have læst et par udtalelser er det vist ikke alle der har haft samme oplevelse som mig. 
Vi er alle forskellige og det handler i den sidste ende nok om kemi, både fra hende og kunden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 12 timer siden:

Jeg er fuldstændig enig. Hun er lækker, men det er jo smag og behag. Dem der søger en thai på 150 cm, 45 kg og 25 år går galt i byen. Her taler vi om milf vel 170 cm høj, og 60-63 kg. 
Fik en fantastisk time med hende. Massage delen er kun hygge, men sexen derimod.....wauuu. Indeholdt vild sex, hun er sgu en ægte cowgirl der kan ride ens diller fuldstændig sønder og sammen. Pussyglide som nærmest var ved at tage livet af mig, en tunge der glider rundt om lillemand og boller. Og hun bliver helt vild når hun sidder hen over en og får 2 fingre op i fissen og så lige en finger i stjernen samtidig medhun selv leger med klitten  

Har ikke oplevet en så våd og liderlig thai kvinde siden de kronede dage hos AE hos 123 på Fåborgvej. 
 

Efter at have læst et par udtalelser er det vist ikke alle der har haft samme oplevelse som mig. 
Vi er alle forskellige og det handler i den sidste ende nok om kemi, både fra hende og kunden. 

Er det hende her?.....

https://annoncelight.dk/profile/Massage1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 11.4.2021 at 16:26:

Jeps det er hende. 

Må jeg spørge dig....Hun er en ægte cowgirl skriver du, og rider som en gal. Men ridder hun på sådan rigtig cowgirl-manér (sidder på hug), eller "bare" sidder overskrævs på én?

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 16 timer siden:

Hvor i Odense holder hun til ?

Som der står i annoncen.....Hun befinder sig i en by UDEN for Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg hos Maria.

Værelset er ikke meget større end dobbeltsengen, og madrassen er meget blød, så det nærmest er ubehageligt at få massage, som hun ligeledes ikke har forstand på, gentagelse på gentagelse.

Sexdelen var også ringe, hun havde sagt at hun ikke kyssede pga corona, fair nok... men hun kiggede op i loftet mens hun red mig, og mens hun red mig kom jeg i tvivl , er hun en ombygget ???

Gav 1000kr for en time, men kommer ikke igen, det er simpelthen for ringe

mvh Smeden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 2 minutter siden:

Har også været på besøg hos Maria.

Værelset er ikke meget større end dobbeltsengen, og madrassen er meget blød, så det nærmest er ubehageligt at få massage, som hun ligeledes ikke har forstand på, gentagelse på gentagelse.

Sexdelen var også ringe, hun havde sagt at hun ikke kyssede pga corona, fair nok... men hun kiggede op i loftet mens hun red mig, og mens hun red mig kom jeg i tvivl , er hun en ombygget ???

Gav 1000kr for en time, men kommer ikke igen, det er simpelthen for ringe

mvh Smeden

Har netop valgt ikke at besøge Maria28 af samme årsag....synes også hun ser ud som en ombygget thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 3 timer siden:

Har også været på besøg hos Maria.

Værelset er ikke meget større end dobbeltsengen, og madrassen er meget blød, så det nærmest er ubehageligt at få massage, som hun ligeledes ikke har forstand på, gentagelse på gentagelse.

Sexdelen var også ringe, hun havde sagt at hun ikke kyssede pga corona, fair nok... men hun kiggede op i loftet mens hun red mig, og mens hun red mig kom jeg i tvivl , er hun en ombygget ???

Gav 1000kr for en time, men kommer ikke igen, det er simpelthen for ringe

mvh Smeden

Jeg er enig i at sengen er elendig at ligge på. Massage delen mestrer hun ikke. 
Men jeg har haft op til flere fandens frække oplevelser med hende. 
Det med at kysse tror jeg ikke har noget med corona at gøre, hun kysser kun hvis kemi virkelig spiller. 
Jeg har talt med hende , den ene gang over 1 time, efter “seancen” var slut. En ting kan jeg garantere, hun er ikke “ombygget”, det ved jeg da jeg ved en del om hendes familiære forhold uden naturligvis at kunne oplyse nærmere. 
Kan sige så meget at hun har været i DK over 10 år, hvilket også kan høres på hendes fine dansk. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 25.4.2021 at 14:46:

Jeg er enig i at sengen er elendig at ligge på. Massage delen mestrer hun ikke. 
Men jeg har haft op til flere fandens frække oplevelser med hende. 
Det med at kysse tror jeg ikke har noget med corona at gøre, hun kysser kun hvis kemi virkelig spiller. 
Jeg har talt med hende , den ene gang over 1 time, efter “seancen” var slut. En ting kan jeg garantere, hun er ikke “ombygget”, det ved jeg da jeg ved en del om hendes familiære forhold uden naturligvis at kunne oplyse nærmere. 
Kan sige så meget at hun har været i DK over 10 år, hvilket også kan høres på hendes fine dansk. 
 

Hun har grove træk, så kunne godt være ombygget, det må stå hen i det uvisse. 
Hun kan være pokkers fræk, hvis dagen og kemien passer. 

Har flere gange sprøjtet masser af sæd udover og halvvejs ind i hendes mis, imens hun ligger og onanerer og holder den åben. 

Munden er også blevet brugt dybt og længe efterfølgende, de dage hvor der lige var lyst og safter til en extra runde. 

Har også selv måtte lægge bagdel til en af hendes dildoer :eek:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hendes billeder retvisende?.....Ligeledes de billeder som let kan tilgås ved at søge på Munkebo Thaimassage?

Syns ikke helt de ligner hinanden. Nogen som kan kaste lys over dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må desværre bare tilslutte mig Smeden's oplevelse.

Sexdelen ikke noget at råbe hurra for - langt fra endda. Massagen....gentagelse på gentagelse, nærmest spild af tid.

"Hun" gjorde dog sit til at jeg skulle føle mig godt tilpas, men det fik mig bare ikke op at ringe. Og ja "HUN" i gåseøjne. For aldrig har jeg set eller mødt en kvinde med SÅ mange mandlige træk. Kroppen er fuldstændig som en mand med silikonebryster. Så det med at det hele sidder godt på hende forstår jeg simpelthen ikke :blink:. Og så var der et eller andet overdrevet feminint ved hende, som kvinder ikke engang ville gøre. Altså jeg er også tilbøjelig til at tro at hun ikke har været kvinde hele sit liv, men jeg har dog ikke forstand på den slags må jeg indrømme.

Never mind, det blev afprøvet og der er sat flueben ved Maria m/k :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 9.4.2021 at 21:53:

Jeg er fuldstændig enig. Hun er lækker, men det er jo smag og behag. Dem der søger en thai på 150 cm, 45 kg og 25 år går galt i byen. Her taler vi om milf vel 170 cm høj, og 60-63 kg. 
Fik en fantastisk time med hende. Massage delen er kun hygge, men sexen derimod.....wauuu. Indeholdt vild sex, hun er sgu en ægte cowgirl der kan ride ens diller fuldstændig sønder og sammen. Pussyglide som nærmest var ved at tage livet af mig, en tunge der glider rundt om lillemand og boller. Og hun bliver helt vild når hun sidder hen over en og får 2 fingre op i fissen og så lige en finger i stjernen samtidig medhun selv leger med klitten  

Har ikke oplevet en så våd og liderlig thai kvinde siden de kronede dage hos AE hos 123 på Fåborgvej. 
 

Efter at have læst et par udtalelser er det vist ikke alle der har haft samme oplevelse som mig. 
Vi er alle forskellige og det handler i den sidste ende nok om kemi, både fra hende og kunden. 

har skrevet med hende, da jeg er interesseret, dog spurgte jeg om hun kunne få sprøjteorgasme , hvilket hun sagde ja til...

Synes tit GP'er lover mere end de kan holde, så ville bare høre om nogen af jer har oplevet sprøjteorgasme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 3.6.2021 at 16:22:

har skrevet med hende, da jeg er interesseret, dog spurgte jeg om hun kunne få sprøjteorgasme , hvilket hun sagde ja til...

Synes tit GP'er lover mere end de kan holde, så ville bare høre om nogen af jer har oplevet sprøjteorgasme :)

Jeg tror ikke det er noget du skal forvente. 
Hun har leget med en dildo mens jeg har været på besøg og selvom hun fik orgasme, sprøjtede det ikke. 
Men fantastisk dildo show. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 2.5.2021 at 00:56:

Er hendes billeder retvisende?.....Ligeledes de billeder som let kan tilgås ved at søge på Munkebo Thaimassage?

Syns ikke helt de ligner hinanden. Nogen som kan kaste lys over dette?

Billederne på Munkebo Thaimassage er af indehaveren Ticha, som tilbyder massage og handjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...